Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekraslice
21. 06. 2005
13
0
2975
Autor
Zbora
V trávě spím
lenivě protažený
Ruce prachem pokryté
od nohou zebe
Až otevřu oči
zahlédnu nebe
anebo větve olysané
anebo čmeláka ve vichřici
anebo nic
jenom ne Tebe
Chci probudit se
do kraslic
Hastrmane, v reakci na Tvé nechutné praktiky jsem se rozhodl poukázat na neekologické chování vodníků v mém veledíle "Vodoměrka". Doufám, že se pořádně zastydneš!
Chápu.....jsem rád, že ses zastavil a připsal něco málo písmenek.
Hele a neměl by ses psát se dvěma n, když už jsme v tý unii?
noné.. já chodím na břeh - aby to lidem do té vody líp klouzalo - můj osobní vynález!
Normálně...sedim takhle v trávě, piju pivo...a prostě mě to napadlo :o)
...Když jsi to četla, asi tam ještě chyběl jeden řádek (qíz: uhodneš který? :o)
tři_černí_mravenci
21. 06. 2005
je to do smutna, určitě .... ale představa čmeláka ve vichřici a výraz probudit se do kraslice (do barevného veselého světa nejspíš)
:-) .....malý t.
Mě se nelíbí to nebe tebe a zebe, přijde mi to takový moc ohraný, jak by se možná zdálo. Ale přitom je to moc dobrá báseň.Radši mám ale bez rýmů.TIP
pozorovatel
21. 06. 2005
Děkuji vám za návštěvu a kladné i méně kladné reakce :o)
Včera jsem si zakoupil Literární noviny, kde jsem našel otisknutou báseň Ivana Martina Magora Jirouse
A pravil moudrý
Nyní uviděl jsem
dvě nebeské modré studánky
Dvě lahve
modré jak azur
modré jak akvamarin
modré jak nebe
Arciopate Anastázi
bez tebe život
nás zebe
...říkal jsem si, že když se podobné "počiny" (nebe-zebe) objevují v Ministersvem kultury dotovaných novinách (i Tvar), nemusím se za ně stydět ani já :o)) ...tak nevím.
Dadiku, skvělý postřeh....závidim :o)
Zuzu: děkuju za kraslici...je báječná :o)
Brablenci: práce šlechtí! :o)
Genor: já radši s rýmama...ale lepšíma :o)
Paraandroid: jen dodržuju pitný režim.
Šmírák: přemluvils mě :o)...ale ještě chvíli počkám.
nemusíš se stydět, to ne...ale já chci víc než nebe - zebe - tebe...a ty obvykle víc dáváš:-)