Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa koně!
Výběr: Print, vesuvanka, Noe1
22. 06. 2005
17
7
4729
Autor
Pacer
Děláš mi to těžší
než se může zdát
A tak
Koně hříšných myšlenek chci najednou osedlat
zakřičet vyrazit nepomýšlet na návrat
jsi cizokrajnou zemí a dávno známou krajinou
musím přijít první, najít tě dychtivou a nevinnou
řetězy vlasů
mřížemi řas
nechat se spoutat
zastavit čas
celou noc bloudit
a k ránu znaveně
hřebelcovat koně
láskou zpěněné
7 názorů
Tato se nachází ve sbírce Sodomie a jiná pochybení. Další kusy koniny pak jsou v Krajině zamyšlené nad stádem koní
mořský koník
29. 05. 2007
Jak vypadá splašený kůˇ, to vím, jak vypadá hysterický mořský koník nevím ale představa je to lákavá. Jinak ovšem se zviřátky problémy nemám, jak jsem již sdělil národu v díle Sodomie :))
mořský koník
29. 05. 2007
No to sis teda vybrala starou pakárnu :) Ovšem já za každou historickou návštěvu děkuji :)
mořský koník
29. 05. 2007
Havranko Dito:)) dík za návštěvu. Povídky (zatím) nepíšu, ale jak se říká never say never :)) Co se týče toho nováčkovství, jsem si samozřejmě dělal legraci..nejsem tak mlád, abych netušil, jak to chodí :)) Ještě jednou dík a pěkný den!
Zkus to rozvinout na povídku, ať z toho také mají něco normální lidi, né jen básnící :-) Vypadá ta osnova nadějně
Jinak co se týče hodnocení Písmáckého mazáka a nováčka: Když písmácká modla napíše báseň o dvou slovech a to jednom "vyližte" a to druhé "mi" ještě než se logoutuje, má na to dvacet tipů a dva výběry. Zato když nováček jednou jedinkrát napíše něco o tom, co se zde nenosí, nebo se postaví formou či obsahem svého díla proti proudu a navíc se naveze do smskařů nebo písmácké vrchnosti, tak je navždy out.
:)) akorát písmenka na náhrobku jsou již poměrně stabilní:))
Netuším, zde je to lepší:))
Jestli to takhle půjde dál, bude to čím dál tím lepší a lepší. Co já vím, třeba to bude příště i na výběr :) Myslím, že blbůstce jsem ještě žádný nedal. Uvidíme příště. Dneska jen tip.
Líbí se mi hodně, je příjemná od začátku do konce, aniž by klopýtla na nějakém rýmu. :)
Jen dál :)
Kat :)) recyklována včetně výplodů:))
Vesuvanka a print: díky za výběrové máslo:))
Taitalo: pořád to budou blbůstky, slibuji:))
Ostatním díky za tipy a návštěvy a pěkný den přeji:))
_Rebelka11
22. 06. 2005
no, tak mohla bych mít výhrady k nepůvodnosi celého obrazu
ale vlastně se mi to přesto dost líbí.
Zuzu:)) mooc děkuji za šemíka:))
Imat, rebelka: dík za návštěvu
Káťo :))
Rowen: dík, to víš, nevědomost hříchu nečiní..a já toho znám hrozně málo:))
rowen:)) zcela programově a pragmaticky navštěvuji toto virtuální prostředí, abych mohl být upřímně hloupý a naivní :))))
:)) nezavolá:)) někdo tu musí mistrům dělat profesionální hvězdnou pěchotu:))
myslíš těm, co mívají osm výběrů a asi tak třicet tipů?
no jo, taky bych se vedle těchto mistrů ráda stala aspoň plukovnicí v hvězdné pěchotě. :-)
Nicollette
22. 06. 2005
Selia: dík:))
Flétnista: jsem čekal, kdo s tím přijde:)) Tak šup, i s vlkem na koně!! :))
Nejmenší z nikolek: já to tutlám, abych ty nejmenší neodradil:))
tady je cítit radost a opravdovost, ale popravdě...taky ...a neuraz se.....nevyzrálost..:-)
Dadíková..jen jsem si rozverně šel vyzkoušet, jak Písmáci hodnotí nového a "starého" autora stejného textu. Výsledek je poučný:)) Mažu to, co nikdo nečte:)) Ještě dvě takové pustím znovu do světa přes weekend..a pak už dám pokoj:)
Craerassy: já se neurážím, naopak..upřímné slovo neuškodí:)
šmarja na tohle přišels až teď.....:))
vždyť to je jasný jak to tu funguje přece...
a je to ouplně normální....:))