Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUmelka
Autor
Sargon
Šialene som sa smial a bolo mi jedno na čom. Zúfalstvo. Odpil som si z piva a ryl kosoštvorce do stola. Andrea. Myslím, že to malo určitú súvislosť.
Dáš si ešte jedno. Spýtala sa Slečna.
A ja som nemal námietky. Veď prečo aj. Civel som do prázdna a občas na jej prsia. Len tak.
Počúvaj. Som si ťa predstavovala úplne inak. Zaspievala do hluku.
Jak inak. Nechápal som.
No inak. Som čakala, že príde týpek v roztrhanom svetri. S cigaretou v papuli a bude sa klátiť jak je ožratý a...
No skrátka buran. skočil som jej do výkladu.
Hej buran...a ty zatiaľ...by si v pohode zapadol medzi matfyzákov. Ale veď v pohode. Dodala trochu sklamane.
Hmm...môže byť. Už som čosi také počul. Čo už... Mykol som ramenom.
A doniesli nám chľast a do stola som vyryl asi sto dvadsiaty kosoštvorec.
Idem sa vyšťať. Spomenul som medzi rečou. A ona že OK. Veď čo už mala povedať iné.
A na hajzli bol smrad a Korádo tam stál. Masturboval nad pisoárom a vykrikoval nejaké ženské meno.
To nemá úroveň. Precedil som pomedzi zuby jeho obľúbenú frázu.
A on že. Ty ničomu nerozumieš.
Hmmm....tak nie. ale aj tak si ty kokot mohol zaliezť do kabínky. Odporučil som mu. Ale on si nedal povedať.
Tak som sa vrátil späť a dozvedel sa, že mám smiešne vlasy. Po treťom vínnom striku.
Keď mi vravela, že má zelené oči. A že vážne chce aby bola ďalšia poviedka o nej.
A ja. Tak uvidím
A videl som jak sa Korádo vleče z hajzla. Má rozbitý nos. Ale to nebola moja práca. Na to mám ľudí príliš na háku. V paži. V piči. Egal.
A ruky sa mi triasli. Mám strach. Mám strach. Ani neviem z čoho. Šepkal som do dlaní. Keď si odskočila. A jej priateľ volal a potom aj prišiel. Sadol si a vravel, že sa aj nejako volá.
A ona k nemu. Jak šteňa.
A mne bolo dosť na piču aj bez toho. Tak som odišiel. A oni tiež. Vonku bola tma. Trochu zima.
A básnici hľadali zmysel života...