Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZhasínání
30. 08. 2005
20
0
3912
Autor
blbjenka
Stín si sed za krk mému kraji
zvolna si zvykám na čas, v kterém
k nám netopýři přilétají
na průzkum
ještě před večerem
Pár tónů něhy ještě zní tu
a v očích zbyly třpytky smíchu
závětří v barvě antracitu
má přesto trochu trpkou příchuť
Ztupené hrany už se halí
do cárů mlhy, která hlásí
že chvíle, co nám nezůstaly
jsou přímou linkou
do bezčasí
já si potom vzpomněla na spoustu príma holek. neznáš-li to tu, ráda poradím. Hester, ta především. Yenn, Yeziinka, Elyanne a jiné různé. a z dávných časů Falka. a tp, ač chlap, taky stojí za čtení. a mnozí další, hledej, jistě najdeš :o)
Jsem na Písmáku novej a tak se pročítávám do jeho historie. Tady jsem se zasekl. Dobře zasekl. Proč takový nick? Blbě se mi píše oslovení Blbjenko, ale budiž. Odpovídáš Styxianovi, že tě nenapadaj další holky. O jedné bych věděl: Ester Kočičková. Píše si nádherné texty ke svým písním.
Lucie_Plocová
30. 08. 2005
A hele, ecistují i ženštiny ve světě písmáckém vezdejším, které zvládají rytmus a sevřenou formu. To je moje gusto.
Přijde mi vždycky k smíchu, když nějaký neuměl/ka podceňuje vázanost formy, rytmu a rýmů - děje se tak zhusta v případech, kdy dotyčný/á by strašně chtěl/a, ale nemá talent - proto se schovává za ukecaný a přepoetizovaný volný verš.
Blbjenko, budu tě sledovat jako little brother. Tohle je vynikající. T
jsou přímou linkou
do bezčasí
...tak brzy začíná se pád, tak zkraje?
Co je to za nápad?
A kdo to z dálky hraje?
Tma není méně temnou za zídkou hřbitovní
a to, že jsi tu se mnou...?
Tekuté žito v ní,
v lahvičce tvého těla,
tak řekni, co tam dělá?
Nějaká kutálka se popelí v té písni
a včelka lká a lká
no a jak jinak, my s ní...
styxi: od tebe chvála těší zvlášť, dík, nicméně jako feministka se musím urazit, umí-li chlap - normálka, a když holka - překvapující? přísahej žes to tak nemyslel... :o)
blbje řečeno, viď? Ne, vysvětlím. průměrně se do pregantního rytmicko rýmového obrazce pouští - zde na Písmákovi - masculinum. Samozřejmě, že z toho vychází v drtivé většině jen snaha. O to víc mě těší ženské uchopení formy. Nechť zhyne volný verš! :-)
ok, už jsem se odurazila :) woni nějaký holky budou, sice mě teď žádná nenapadá, ale až bude čas, pohledám, doporučím :) taky většinou nemusím volné výlevy :)
Svobodně zvolená a poté dodržená forma je prostě větší výzva, sladší dobrodružství po všech stránkách. Vyžaduje ovšem talent, chuť a trpělivost. To vše máš, alespoň podle tohoto kousku. Od oduražené se odrážím k dalším jejím vzorkům.
ayyyy wanna flááááyyy to hawayyyyy to be hááááyyy!
malykuba01
30. 08. 2005
Je to pěkné! Jinak souhlasím s tím, že tady na Písmáku umějí ženy ne stejně, ale většinou i lépe... aspoň podle mých zkušeností.