do prčic! Makča je zpátky! sakra, to je skvělej den!!
a vytřít prdel i některejma kritikama:o)))
ty mi píšeš přímo do nálady, ale tys byla vždycky dobrá,co k tomu říct - labutí píseň ve všech polohách:o)
t.!!
to je úvah
a vo hovnu
.-)
Čt básně snad už počtvrté a mám z nich či z ní dojmy různé.
Nejprve k těm "různým." Nezdá se mi v celku všech tří, aby tam musely být použity hned tři výrazy - čuměly, prdel, hovno. A proč ? Poněvadž celkek je dostatečně "Makčovský", aby k irinii stačilo méně, pak už mi to přijde jen jako zdůrazňování důrazného. Snad ještě ve druhé básni sloka o dopise, který nebyl snad nikdy napsán ... je svým vyjádřením nepůvodní.Určitě jsem obsahově totzožné vyjádření četl nejméně 2x.
Na druhé straně se mi velmi líbí nejen jakýsi, snad až rozpustilý a každopádně uvolněný dialog autorky samé se sebou, jakási nezávislost, naprosto parádní konce všech tří básní, celkově až lidový jazyk, členění textu. Celkově báseň vyznívá hezky "folkově." t
labuť jako záložka se mnou teď bude spát
ale
ne že by zbylý tři ne, budou se mnou spát všechny
teď a možná dlouho
ale labuť jako záložka se přitulí nejblíž
až smutno
strach
co počnu si
až tu knihu dočtu?
ale radost z tebe už jsem vyjádřila
jinde
tak*
Já také miluju labutě.
Nejvíc pečené se zelím... takový nadívaný labutí krk :-)
Ta poslední s křídlem je navzdory nápadu i zručnému zpracování až přespříliš nechutně fekální...fuj,.. takhle by ani padlá žena psát neměla...
to je podivná rezignace:)
líbí
a moc
fekálnost tu je naprosto normální
pro neotřelou (he, skvělý slovo:) báseň
havranka: čau lásko, seš tady taky pořád - to je milé. mám pro hovna slabost, jako někdo pro detektivní romány či jiný pro knedlo vepřo zelo.papa.
právě jsem si na chajdu do galerie nalepila Dia jak převtělen do labutě ošukává Nemesis - třeba jsi to byla ty a podvědomě po něm zas toužíš .-), je to pěkný soupis, i s fekáliema, t.
Makčo ! :-)
Mám tady jedno křídlo
zmazané od vlastních hoven
jmenuje se láska!
pořád taková... *
Vyprávím zaklínání bodlákové krve -
proboha co to je? Pokus o básnění??? Uh, oh, eh :-(((
Ahojky Makčo, vítej zpátky.
Havranů se nedá jen tak zbavit. A Vella jejich krákání přímo miluje, jak se onehdá svěřila na Písmáckém Pokecu :-) a tak zůstávám...
Já mám zase slabost pro labuťo knedlo zelo. (ale pššt, tady v čechách zbaštit labuť, to je jako v indii sníst krávu... prostě tabu, i když jsou přemnožené a už dávno jim nehrozí vyhynutí je nesmyslně chrání zákon, ba právě naopak, labuťě vyštípou z hladiny rybníka skoro všechno ostatní menší vodní ptactvo) A labuť narozdíl od masa volavky popelavé není cítit po rybině.
Avšak pár jiskérek, jenž zapůsobí na mé nitro, z Tvého pera občas vylétne. Jen jejich formy se míjí se vkusem mých tužeb a citlivých míst. Ale respektuju Tě a nechci měnit. Ráda si Tě přečtu, i když dvěma třetinám z toho moc nerozumím, nebo mne míjejí.
Ahóój makčo!!!
Líbilo se nám to...včetně těch hovínek na konci, my tohle jinak moc nemusíme, ale v Tvém podání to bereme....
bohužel Tě ale musíme zklamat neb místo místního blázna už je obsazené...
:o) (o: :o)
haf haf (=TIP)
žereš pak-li labuť
překračuješ tabuť
styx: bodlák bolest bolavý - jistá onomatopoická i sémantická podobnost, která by odkazovala k pokusům o básnění tu je - bože, tohle mi chybělo:-)
Ach, převysoká, jak ti srozumitelně napsat, že subjektivně považuji tento verš za křečovitý výron quasipoezie.
Bože, tohle mi taky chybělo - autorka, která si o sobě myslí, že je zralá básnířka. Pevnější nervy k absorbci - byť uštěpačných - názorů.
S:jako že mi chyběly tyhle š´touchy vo hovno - já jsem to pochopila dokonale, neskonale, báseň jest útvar na hony mým pochybným fascinacím hovnem vzdálen. peace příteli.
hovnormální reakce - něco vypotíš, dáš na odiv, já přečtu a zareaguji. Komunikační peactota - aspoň nějaká.
mě se líbí vaše diskuze, ta má něco do sebe daleko víc, než ty verše
S:odiv není žádoucí, vždycky svým čtenářům říkám - přistupujte k textu kriticky a neunáhlujte se, pracujte s ním kreativním způsobem
*
ftip, kolego
*
ftip
*
f
t
i
p
*
jen pro tebe
O něm něco vím - proto mi v tvém útvaru podezřele uniká. Ano, ftip jako chytrost přístupu k poezii, ne křečovitá upocenost. Tak, tak.
jéžíši, to je krásné
a zdravím zdravím holalala, bude ze mě fiala.
skvělé koncovky-- protiproudu*