Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semá nálada
19. 09. 2005
10
1
4345
Autor
poslednísklenička
Ve dne jsme dva slepí
v noci chceme hořet
až k smíchu
snad pro jiné
A v tichu tohoto pokoje,
slyšíš...?
to za nás mluví
vyzáblá ručička budíku
(ale stejně neslyšíš
nevidíš
necítíš
mě)
A tak sedím a rouhám se před svatyní naší postele
kde ti šeptám do nohou:
ve dne bysme umírali
v noci znovu procitali
a každé ráno milovali
ty a já
jak kořeny propleteni
a věčně svázáni
ve vlahé půdě
peřin
1 názor
Rozumím tomu, co jsi myslela.. což je smutné pro Tebe i pro mě vlastně.. :) *
cenu těch důmtrůprů jsem nepočítal...ani medžiků, ale my ty medžiky máme tak nějak ve společném vlastnictví...ty vzácnější karty si každý hlídá, která čí je, ale zbytek je v podstatě společný...celkově by toho bylo do desetitisíců hodnoty. Já teď hraju BR affinitu, BU kontrol, a upravený WG convoke:o) ale i pár dalších fany balíčků...třeba vzpomínku na kontrolní rebely:o)
poslednísklenička
23. 12. 2005
...ne ne...to ne...myslel jsem, že se v tom orientuješ přinejmenším tak dobře jako v dračáku. Kdybys moc chtěla, dalo by se to vysvětlit, ale to by bylo spíš ke kávě, nebo k čaji...tak na hodinu a půl a ne na Písmáka. Kdybys chodila na xchat stejně často jako na Písmáka, mohli bychom o tom pokecat.
Když je žena upír, nemusí být vždycky potvora, neřku-li mrcha, ale je fakt, že to bývá ten nejklasičtější model:o))
poslednísklenička
20. 12. 2005
Interw s upírem je jeden z nejlepších filmů o upírské tématice. Scéna, jak se Brad Pitt mění v upíra a vidí své poslední skutečné svítaní...to je fakt hukot.
Které dvě věci mohou jedině upíra zabít?...podle poslednískleničky?
poslednísklenička
20. 12. 2005
V dračáku to může být spusta věcí...zranitelnost má jako nemrtvý, takže i svěcená voda, posvěcené zbraně, postříbřené zbraně, nebo prostě libovolné magické zbraně, nevyjímaje snad jakýkoli druh dračího dechu:o))
poslednísklenička
20. 12. 2005
My to hrajem v úzké komunitě...a nakonec jsme stejěn vymysleli vlastní verzi pravidel, včetně odlišného soubojového systému.
Nikdy to ale nehrajem moc dlouho, takže naneštěstí nikdy moc vysoká:o(
poslednísklenička
20. 12. 2005
u nás nemá kdo vést dobrodružství...nikdo nemá čas na vymýšlení jeskyní...a když se to pak rozjede...jsou najednou tři PJ-ové a hrajem tři dobrodružství najednou...pak to vychladne a je konec. Ale Magic: The Gathering...to je fenomén doby. I když se říká, že Magic:TG je umírající hra, my to paříme jak blázni...a dokonce skupujeme karty od těch, kdo s tím končí:o)...samozřejmě v rámci možností:o)
Hej!!! Já bych si tak dal Dračák!!:o)
poslednísklenička
20. 12. 2005
Já jsem z Třince...a ty si odkjál?
Já začínal na Doom Trooper...ale než jsem s tím začal...tak to skončili vydávat...definitivně. Pak jsme si vyráběli svoje Doom Troopery a ještě je někde máme...ale medžiky jsou super:o)
poslednísklenička
20. 12. 2005
Fakt zajímavá...líbí se mi...možná v tom vidím víc, než je tam skutečně napsáno...
"ve dne bysme umírali
v noci zase procitali"
to mi přivádí představu upírství...zkažený život mimo společnost, mezi životem a smrtí, bohémský, ale stejně už jim může být všechno jedno, a tak se můžou věnovat tomu, co je jim nejpříjemnější...tak asi tak:o)
t
poslednísklenička
18. 12. 2005
tady uz sem byla
tak nevim,kritiku uz asi psat nemusim.. tak.. ehmm.. jaxe mas?
poslednísklenička
26. 11. 2005
delam si prdel, jasne ze nebyl - ale ja nekdy jako se na nekkoho zamerim a ctu jeho veci (kdyz jich nema tak 300), pak zase na nekoho jinyho a tak...
no a teds to byla ty:)
má to rytmus a zaujalo, myšlenkou, dojmem, pěkný*:) (teda neni to pěkný, ale jako zajímavý)
poslednísklenička
24. 10. 2005poslednísklenička
23. 10. 2005poslednísklenička
23. 10. 2005
ve dne bysme umírali
v noci znovu procitali
jenom doplním - ten tip je hlavně za toto
mě právě tato část oslovila, hezký celek, líbí se mi to všechno. hezká náladovka. tip
Honza_Princ
13. 10. 2005
mně to přijde hezký......, taky tu čtu celou noc........., no....... :-)
připadá mi to jako zaklínadlo.. -t- (ale teď fakt nemám na zamýšlení se)
a to, co se nelíbí gemině, se líbí mně... :o)) takže tak
vadí mi tam tahle část
ve dne bysme umírali
v noci znovu procitali
a každé ráno milovali
ty a já
jak kořeny propleteni
a věčně svázáni
nemůžu si pomoct:(
zbytek je dobrej
+avi