Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO výhledu na svět mezi šesti strunami
Výběr: Print
20. 07. 2006
27
2
6457
Autor
Vojtek
2 názory
sestricka.slunicko1
05. 09. 2008Zelený_ráj
21. 07. 2006krimi no.2
20. 07. 2006
dtto, co u Šalběje :-)))
jen vesele upravuj dál
kdyby to tak udělali všichni písmáci 1999-2003...
zjistil jsem že u starších dílek se nějak rozhašilo formátování, tak se to snažím opravit. NEdivte se, že jsou zde dílka 6 let stará. Ti kdo zde tehdy byli, tak to stejně poznají :-)Omlouvám se...ale nevím jak to provést jinak...
pouštní_kočka
25. 01. 2005Insuficientia
27. 01. 2003Konstantinidisová
23. 06. 2001
Tak sem si to přečetla eště dvakrát, abych se dostala do té fialové nálady a nakonec jo, povedlo se mi to, tak ti dávám tipíka. Šťastný člověk, co má kapsy plný deště :o)
Do poloviny se mi to líbilo, potom mi tady za zádama začal hrát Martin Maxa, takže mě totálně vyhodil z rytmu, takže se k tomu budu muset vrátit jindy...
zabrnkalo tak o ten žesťovitý tvar..
z kapes vytahanýho deště se nezmokne :)ále škodí se na jáře kytáře :))
taky máš na notách a ve zpěvnících kolečka od mokrých půllitrů a propálená místečka od modrých L&M?
** ** **!
Cray: jo..a fleky od vína...a pokroucený stránky, propálený startkama...
Cray: buď mi ho drží nějaká slečna:-) nebo hraju až dokouřím...nebo nekouřím a hraju...nebo ho mám v hubě a nezpívám...nebo ho někomu dám...nebo ho prostě fláknu před sebe a až dohraju tak ho dojedu :-)))
znám!! ale nejčastěji ho mám na hraně stolu...
však se sladíme!! :)))))
Uau! máš tipa i ode mne, Vojtku... Já mám struny zatím jenom čtyři (trochu tlustší), ale brzo přejdu na pětku. A až budu móc dobrej (snad někdy), začnu hrát se šesti strunama. Ale nikdy nenapíšu tak pěknou věc, jakou si napsal Ty.
Miroslawek
22. 01. 2001
Vojtku!!!
Sýrovost... až na "všechnejch" je to DoD (čti dost dobrý ;-)
TIPík
a mně se naopak -všechnejch- líbí moc a sedí mi to tam
(jojo, kytaráci si rozuměj' :-)
A vůbec jestli mi někdo začne vykat, tak ho zbiju poněvadž jsem strašně silnej :-))))))
Miroslawek
22. 01. 2001
teda ten total gym me rozhodil, ze jsem zapomnela co jsem chtela napsat a musela cist znova, nez jsem prisla na to, ze vse co jsem chtela bylo receno, a jelikoz ti tu este nikdo nenadaval, tak je jasny ze jsem te chtela pochvalit
Všech šest pohromadě ! :o))) Prořízl jsem kobylu a teď struny podkládám papírky od žvýkaček.....
mám sice všechnejch 12, ale na 6 ti vzpomínám moc ráda...kytárka, to je ono.