mas zaujimavy styl, paci sa mi
Máš svůj styl a tohle je, jak napsal Amnesiac, nářez.
je moc dobrá
t*
............tv.................
byla pytel hemžících se koťat - všechny je ze sebe utopit
celý skvělý
*tv + neja
a vi taky
nejsem ortodoxní hydrofil
a vlastně to vůbec neni o mně
mám to chápat, že se myješ nerada?
.
.
.
no aspoń, že si ve vaně prozpěvuješ :-))
nádherná, princezno *****V*
na obrázku vypadá docela spokojeně ... asi se ta koťata už utopila :-)
seš dobrá i jako výtvarnice ... *
neboj, wemíně...čekej, rozepíšu se nebo tě kontaktuji osobně(diskrétnost sama)
šup s ňou do nej
fakt krásná moc jakože..*
úžasně mi spadla do oka. t
krásný slova, všechno krásný...
metafóra za metafórou...
ale musím se prostě přiznat (se skoro vyděšenym výrazem), že mi unikl smysl... nerozumím tomu... achjo... nerozumím... nedokážu z toho poskládat celistvej obrázek... vysvětli mi to... jenom náladu nebo cokoliv
bezva. jen s tim chrtem a mystikou mi to přijde kapku kách, jinak skvělý.
no nic, tak se pudu umejt a spát... :-) topení koťat je poněkud nevkusná disciplína...
*
dobře, máš pádné argumenty, mej se, jak je ti libo/co hrdlo ráčí (oficiální tón, třeba takovej jako má ten pán, co hlásí stanice v metru) šmarjá, kameno, ty seš ale cvok..(vesele)
skvěle vymalovanej pocit,takovej plnej až vana přetejká..zas ty dveře do tvý koupelny zavřu a budu si myslet, až je příště otevřu..odvážím se dál*
zajímavé, obrázek moc hezký...moc*
moc líbí!!! TIP
my to máme do koupelny tři patra schodů...se nám vůbec nechce...:o)
To je nářez největší! Ale opatrně s šedou(tím myslím barvu)...mám špatnej barvocit, je to šedá, že jo?
Ňáká davová psychóza asi..
Fakt dobrá, pro mne a ten obrázek je odkud, také moc pěkný.
marthin: je to šmoulí/blankytná/šmolková/světle modrá/možná světle tyrkysová. kdo se v tom má vyznat..proč opatrně, nelejt šedou do vody, jinak to bouchne? (tohle není laciná póza, tohle je dubová psychóza)
malyneviditelnykraliku, ten sem jednoduše nakreslila.. apak k němu napsala básničku, protože je lepší věci popsat a naopak..
Překrásný. Nádherně píšeš i maluješ. A takhle dohromady se mi to líbí nejvíc- ilustrovaná poesie... nebo zbásněný obraz.
Na mě s barvama, to je jak do dubu, mám z toho psychózu..šedá je nakažlivá, napřed okusuje nehty(což není až tak nepříjemný), ale pak to bolí...pokud to ten dotyčný ještě cítí..
A jdu spat neb bla
Báseň skvostná, na toto ožrané téma vskutku neožvýkaná...obrázek jest pěkným, ale něco ti tam shora vhřezlo..jako by doplnění..do oblíbených
Brou..
malyneviditelnykralik: sem moc ráda a děkuju
marthin: šedá/a jenom kousek do průhledna, hm...ale jinak sou barvy krásný. to co vyhřezlo je lampa, taková ta s hlavou na konstrukci, snažila sem se, aby tam byla, ale je moc světlá a navíc se šťopkou, tak nic...brou noc, chlape..
premejslim, jestli se mi ted do ty koupelny chce... ;)
supr.
eileen: dík. hehe, nechoď, lidi by se neměli mejt, smejou ze sebe pak takovej ten ochranej pel, podobnej co maj motýli, a sou namydlený minimálně na tejden.
no.. vsak ja se taky nejak prehnane nemeju ;)))
joo a sem zapomnela, ten obrazek je uchvatnej a neznej a roztomilej.