rozhovor byl sice veselý, ale nudný...zajímavá slovní kombinace....jinak se mi to líbilo...
Nápad dobrý. Ale tvůj "normální" styl je lepší. Nešlo to skloubit?
Tady to asi nemělo ani cenu.
Jaký je můj normální styl?
Nevím.... prostě píšeš jinak
Uvidíme, něco super mám kdesi hluboko schováno, tak se jednou dočkáš. Ach, už jsem to slíbil moc lidem.
Takové literární cvičení, že... Nic úžasného, ale to se od cvičení ani neočekává.
A ještě nemůžu jinak: ad Kongo: Víš hovno. A jdi do prdele.
Hohó, to se mi líbí!
Ano, cvičení.
Ad ad., čas od času se tu objeví prudiči a já už nějak nemám náladu mazat se s nima jako s hovnem na botě, kam maj ve zvyku se lepit.
Nechci vypadat jako prudič, ale tohle byla taky nějaká soutěž?
Zkus mi doporučit něco s pořádnm dějem a kvalitní pointou. Jinak styl mi přijde docela jednoduchej, ale piš dál, chce se to pořádně vypsat a hodně číst
Co takhle "Autor sám doporučuje"? Je to úplně nahoře v seznamu děl. Taková hezká tmavá modrá.
Ještě to tu nemám tak vychytaný, mrknu na to, nedojel sem až nahoru:-)
Stejně budeš nespokojenej.
Neboj, pro tebe mam pripravenou jednu unikatni povidku. Ona teda jeste neni hotova, ale az bude, bude unikatni.
Nejak mi to k tobe nesedi. Ty vety. Zdali se mi trochu... "nevypsane"? Trochu neobratne...
Jak jsem kdysi napsal, nemam moc rad obycejne pribehy obycejnych lidi. To budu radeji sedet na zastavce (jak to ostatne delavam casto) a pozorovat je. Oni jsou tak strasne nudni...
čo ti poviem. prečítal by som si kritiky, ale akosi sa mi nechce. každopádne, tvoja poviedka má to, o čo sa pokúšam sám a čo si na poviedkach velmi cením. je hrozne realistická (predpokladám, že sa ti to stalo), opisuje bežný život, do ktorého sa votrie niečo cudzie, zlé, niečo, čo tam nepatrí, alebo skrátka niečo, čo si všimneme. osobne mám pocit, že krádež nie je podstatou poviedky a aj napriek tomu je jej vyvrcholením. a toto vyvrcholenie, vysvetlenie predchodzích udalostí prišlo až na konci. nie je čo dodať. snad len *tip.
j.
ps: môj pokus o kritiku, ale ty to asi vidíš inak, tak kľudne napíš a vyvráť moje názory.
Možná se mi to nepovedlo tak dobře, jak píšeš, ale o tom ta povídka je. Stalo se mi to téměř přesně tak, jak je psáno. Díky.
Výstižně popsané dvě normální hodiny normálního kluka. Možná bych to ve stejném časovém úseku situaci rozvedl pro několik základních lidských typů, aby se v tom všedním zrcadle mohli zahlédnout všichni [viz pestrá kritika výše]. Slušnak - typ holt dnes není moc in.
´´Dramatická´´ zápletka - no když to musí být.
Zkrátka a dobře - ´´Pašík´´ je bez konkurence, ale mě se líbí i obyčejný dny.
Taky jsem se nudila. Líbila se mi jenom ta část s Viktorem, je z toho cítit takový ten odstup, kdy Jirka jedním uchem poslouchá a jednou nohou je v Portugalsku. Už jsem si myslela, že bude muset přivézt nějakou zásilku :o)
Do nebe volající nuda + naprosro nezáživnej a nezajímavej styl
kam se to písmák dostal...
(nebo snad nikde jinde nikdy nebyl ?)
A čeho se ta tvoje poznámka týká?
ten prolog mi nekoreluje s tím následujícím.
jinak až na to, že jirka pustil z autobusu ven chlapa -zloděje, mi to přišlo takový o ničem. jako popis se mi to líbí.
Prolog je na piču, uvědomuju si to čím dál víc.
Dík.
moc mě to nezaujalo, přišlo mi to sterilní a takové jako poučující.
To ten prolog. Já ho smáznu.
Máš tam dobrý věty. Třeba: "Dlouho se neviděli, proto byl rozhovor sice veselý, ale nudný. "
Jinak mě pointa spíš zaskočila, než potěšila. Mě by se to líbilo víc celý tak nějak příjemně o ničem, jak tomám rád :)
No, kluku, ty máš taky pravdu. A zrovna tuhle větu si pamatuju dobře. Je jenom škoda, že si toho všimne málo lidí. Jakože to je záměr a né náhoda.
Takový písmácký průměr...
Barman : ani snad nechci vědět, co obvykle tipuješ...
prolog je skvely, ale nejak mi tam chybi pointa nebo tak neco :-)
Vitex: Je to prosté- co se mi líbí. Nejsem náročný a proto jsem šťastný, neboť nejsem žádný šťoura a morous
Ono asi když člověk zrovna nepíše o obětech nacismu nebo o týrání dětí, tak to nikoho nebaví, nevadí. Osobně tohle dílo nepovažuju za zvláštní ani skvostné, ale to, co píšete proti němu, je z vaší strany evidentní nepochopení záměru, což vám ale nutit nemohu a nebudu. Zase se vracíme totiž k tomu, co čtenář od díla očekává a co dílo skutečně obsahuje. Dík za ohlas, aspoň se něco naučíte.
ty budeš dost zakomplexovanej, zapšklej a /nejen literárně/ neúspěšnej, autore. Ale co, i tací s námi sdílejí planetu :).
To jo, ale aspoň nemám komplexy z vlastní malosti a nemyslím, že každý moje literární uprdnutí je hodný zájmu :).
kongo - víš hovno, stačí ti to? Jsi nula a tvojr názory jsou taky takové.
eleja - nasrat konga
je mi tě líto
a přeji brzké najití holky, práce, či školy, kam tě vezmou
To všechno už mám za sebou a to všechno svědčí o tom, jakej jsi hlupák, když tak píšeš. Jak říkám, víš hovno a poučuješ. Jenže tady jsi na špatným dvorku.
kongo.... to je konstruktivní geometrie, že jo?:))
hezkej alternick... tak co řešit?
:)
Kdybych neměl pravdu a ty o mně smýšlel tak, jak demonstrativně deklaruješ, neměl bys nejmenší důvod mi tvrdit, "co už máš za sebou"...ba ani by ses se mnou neměl důvod bavit.
Teď vidím, že jsi na tom fakt zle.
Tudíž...omlouvám se za výše napsané a přeji hodně štěstí při získávání holky, školy, práce...a třeba i těch literárních úspěchů.
Dej mi už pokoj do prdele a jdi si honit ego jinam. Já se z tebe neposeru, tak už se s tim smiř.
nějaký akčnější autor by rozehnal hrdinu za padouchem, ale to se v životě stává málokdy a také by to smrdělo "amerikanštinou". lhostejnost k okolí zapříčiňují soukromé starosti a váhání, zda se spálit, když se to přímo nedotýká, či ne.
...a tady si i slušňák zarděl, jako pitomost způsobil svou ohleduplností, že pašákovi třeba neřekl: "Sedni si na prdel a počkej, až nastoupíme. Vychcat ses měl dřív." následovalo by plácání do stehen a když by se čórkaře nepodařilo zhaftnout, tak na něj alespoň upozornit.
tohle - dle mého amatérského názoru - povídka je a trpká. hl. hrdina rovněž doplácí na jazykové nedostatky a TY na svou skrytou čistotu. :~))) ...to asi ne, ale fuk.
zdarec a až na pár slepých ramen - dávám
No vida. Tys pochopil autorskej záměr a dokonce jsi to byl schopnej říct, což já nemohl. Díky.
No, nemůžu moc souhlasit s Griffem. Podle mě hlavní hrdina vůbec nebyl lhostejný k okolí, naopak, byl tak ohleduplný, až pomohl "tomu nesprávnému", ovšem je proto špatný? On to dělal z dobré vůle, takže je to sporné, navíc si - podle mě - svou chybu ani neuvědomil, tedy co tak můžu říct z těch posledních několika vět. To už je druhá věc.
Samotná povídka je teda napsaná dost jednoduše, ale vzhledem k tomu, žes ji psal jen kvůli konci, to beru. Kdybych měl rýpnout, zkritizoval bych prolog, který vlastně z příběhu dělá šablonu, kde je na příkladu ukázáno, co se taky může slušňákovi stát... stačilo by to několika odstavci opsat - to, jaký byl... Jinak ještě jedna maličkost - když to byl takový slušnák, řekl bych, že by nekouřil, i když samozřejmě vyloučené to není.
K příběhu - jak jsem říkal, kdyby se to rozvedlo, mohlo by to být lepší, i tak jsi na něco poukázal, podle mě právě na to, že i když chce být člověk "dobrý", ne vždy se to musí povést a někdy to dokonce někomu může uškodit. Takže docela dobrý. Za konec *.
PS: Podobný šmejdy nesnáším, jednou jsem viděl, jak se jeden špinavej cikán v kožený bundě snažil ukrást peněženku nějakýmu Japoncovi (styl bunda přes rameno a mačkáme se), ale nepovedlo se mu to, pak z tý tramvaje vystoupil, měl jsem chuť mu rozbít hubu, fakt špína.
Taky máš pravdu.
K tomu kouření. Já měl původně trochu větší plán, ale nakonec jsem to napsal krátce. Chtěl jsem vylíčit normálního člověka, jakých je mezi námi nakonec hodně, slušně vychovaní, co podrží dveře, když má někdo tašku atd., což ale neznamená, že nekouří, dokonce třeba nefetujou nebo že nemaj jiné moderní neřesti, přesto jsou to stále slušní lidé, kteří se ale občas dostanou do situace, kdy právě tou slušností někomu jinému ublíží a teď je otázka, jestli ta slušnost, ta daná výchova, nenahrazuje vlastní rozum a intuitivní uvažování nad každou situací, protože nakonec to, že někomu podržim dveře, je už reflex a nekoukám na to, proč to dělám a co tim můžu způsobit. Je to asi téma na celej román:)
Díky.
Jj, mohl bys nějaký zkusit napsat :). Co se týče té "autamatické" ohleduplnosti - řekl bych, že když není člověk hloupý, dojde mu, co "jo" a co "ne". Kdybych viděl, že je ten člověk spěchající z autobusu "tmavší pleti" nebo jinak "podezřelý", rozhodně by mi došlo, o co jde. Pokud by mi to nedošlo a protože jsem slušný, pomohl bych mu, musel bych uznat, že moc inteligentní nejsem, pak by mi podobné chování opravdu bylo na škodu :).
Potíž je, že nemůžu zatim napsat nic většího, doku nenajdu styl, kterým bych to podal. V týhle povídce je dost, jak to říct, na pytel. To bych ani psát nechtěl a ani po sobě číst.
Chápu :). Je fakt, že tohle je tak trošku umělý, sice napsané bez chyb, ale i bez nějakého osobního stylu, možná kdybys trochu ubral na právě tom dodržování dokonalosti, ale někdy si zkusil psát víc intuitivně, expresivněji, mohlo by se to právě v tomto promítnout, ovšem v tomhle ti radit nechci...
Na ja, gut. Seš dobrej vypravěč, sice už jsem četl lepší, ale v porovnání s tím co obvykle tipuju je to paráda
trochu jsem se bála, po přečtení toho prologu, ale je to fakt výborný... MILUJU příběhy bez začátku a bez konce a bez děje!
tip :)
Tak trochu zívačka. Velmi "moderní" a nicnesdělující.