Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJdeme do ZOO?
09. 11. 2005
0
0
1538
Autor
JiKo
Šel by nìkdo do ZOO v Prágue tuto sobotu cca v 11 null null sraz pøed výstavištìm? Poté najdeme teplou hospùdku.
Letos by nám to mohlo vyjít na rozdíl od minula :-)
Maj otevøíno do 16hod a stojí to 70 dospìlej Písmák a 40 Písmák-student
Zbora: jj je to mystifikace, ale podle pravdy :-) My jsme došli k ZOO a brána byla zavřená :)
No můžeme jít s váma (já chtěl hlavně do toho tropickýho pavilónu) ale my máme time až tak za 14 dní, teď jedeme do Jiřína a slavíme Lenyrozeniny :-)
janek: přésněééé :-)
Také jsem byl překvapený...že ještě existují místa, kam nedosáhne signál...ale popravdě to bylo docela příjemné...cítil jsem se takový hezky uklizený :o))
Za čtrnáct dní je ideální termín...já teď stejně chodím hodně do práce.
Ne že bych měl radost.............ale mám. Že jsem nic nepropás. Uf...kdybys věděl, jak jsem si to vyčítal. No my se tam stejně půjdem někdy podívat...nechcete jít s náma? Pivo platí :o)
Počkej...a loni to taky nevyšlo? Takže celá ta kniha je mistifikační... :o)
Velice se omlouvám, že jsme nedorazili, mrzí mě to...a doufám, že jsme vám nezpůsobili žádný prostoj. Pokud ano, jsem ochoten hned při následujícím setkání vykupovat tento pivem v přímé úměře s prostojovým časem. Bohužel jsem nemohl ani zavolat, přestože číslo jsem měl.
Zbora: to nevadí , stejně nikdo nepřišel do zoo se opět nešlo tagže zase za rok...
ps: pivo beru ;-)
Tak zítra v 11:00 před výstavištěm jak je tam ten mramorový obelisk poblíž vlezu do stromovky
Nevěřte sid ni slovo...ve Zlíně není žádná zoo...bůhví kam by vás vylákala :o))
Kdybychom nebyli v inkriminovaný čas na inkriminovaném místě, čekáme u mostu přes řeku.
tibbaR_etihW
11. 11. 2005dítě_na_skleníku
10. 11. 2005
Někdy jindy tě určitě vezmeme, ale teď taky. Udělej si čaj a krk přebolí, je to až v sobotu a teď je čtvrtek.
hm, do zahrady i do hospůdky bych šla, ale ty mě nemáš v oblibě, tak nešla
si eště, přes svůj pokročilej věk, pamatuju - neřek možná (už nevim:)), ale mezi řádky dalo se číst...jen hmatatelnej důkaz, pravda, nemám. Beztak mi to řekneš v sobotu:))
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2005
Fakt o den za rok? To bychom měli zlomit prokletí a konečně se dostat dovnitř.