Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlza
17. 11. 2005
7
6
2865
Autor
Chiméra
Slza,
kousek duše.
Kane.
Třpytivá část Tvého Já.
Slza štěstí,
stéká po tváři.
Slza smutku,
značí zármutek
a přesto září.
kousek duše.
Kane.
Třpytivá část Tvého Já.
Slza štěstí,
stéká po tváři.
Slza smutku,
značí zármutek
a přesto září.
6 názorů
no ovšem tohle je uplně něco jiného.to je opravdu pěkné. a jiskřivé :-)*
Jeee, dekuju moc za precteni a za tip, potesilo to, jako doufam ze potesilo precteni :)
"Slza smutku,
značí zármutek
a přesto září."
nejlepsi cast, ani nevim jak si ji vylozit. hezke, neco na tom je.
slovo kane mi k cely basnicce prijde trochu takovy s ostrejma hranama,jinak samozrejme motiv slz je bajexcny libi je to jemnounke slzy porad jsou :)
Usmáty_autor
10. 02. 2006
No a to me napadlo, kdys sem cekala na autobus:-)
Dyt takova slza, to je nadherna vec, tak proc se ji nezabejvat:-).
právě:) a slza toho dokáže strašně moc říct... slzy v očích máš když pláčeš, směješ se, jsi nemocná, dojatá... taková malinká kapička a co všechno neznamená:)
je zajímavý, že spousta lidí, která píše básničky ( povětšinou pro zábavu ) má strašně ráda motiv slz, resp. pláče... a velká spousta lidí se zabývá příběhem slzy...
jednouduše? pěkný:)
Děkuju Vám moc za kritiku, ani sem nečekala že se to někomu bude líbit...No, na prodloužení sem zatim neměla střevo, ale snad časem...
Líbí se mi to, možná by to stálo za prodloužení, i když thole má také svoje kouzlo, nevím, co bych tomu vytkla, ráda si přečtu nějakou Tvou další věcičku.