Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se6. prosince (1969)
Výběr: Print, dream, Permon9k, KayTee
06. 12. 2005
23
0
5753
Autor
Noe1
Asi takhle - je to strasny...strasny v realii.
Tvy sure pojeti vystihuje presne atmosferu, ktera je mraziva az z ni clovek citi tu bolest a strach.
Dik za tvy kalendaria, cloveku to da obcas facku mezi belma - to vitam -t++++
U Andělů nemůžou bejt černoši? Já myslím že tam to je o něčem jiném. Neříkám, že některý motorkářský party nejsou gauneři. Ale Hells Angel nejsou taký jak píšeš!!!
Sonor:
a) ne, znám jednoho, nějakýho ing. Zajíčka z Brna, a ten blůb není.
b) Mohou a jsou. A Meredith Huntter byl černoch taky. I když měl bílou přítelkyni a 18 let.
mimi: to je vpořádku, třeba ti jiné datum sedne víc, i když tyhle kalendářní jsou si dost podobný.
shellinka: fakt? Kdybych poctivě nestudoval, najdu jen 2. Díky.
Lulu a Mandragorka: děkuju za návštěvu.
čéče já jsem Hugo z hor ( teda vobyčejnej dřevorubec ). Prosím Tě vysvětli mi to. Promiň nevzdělanci :-(((
No, že se tenkrát ještě černochům občas říkalo negr, dnes si to nikdo nedovolí a říká se afroameričan.
tři_černí_mravenci
06. 12. 2005kouzelná_květinka
06. 12. 2005Smetiprach
06. 12. 2005Augustin_Šípek
06. 12. 2005Smetiprach
06. 12. 2005
Neznám událost ke které se text váže...ale mám za to, že je dobrou modelovou situací...t.
Děkuji moc za ohlasy
včera jsem o téhle události našel na netu kraťoučký dokument v angličtině (asi 5 minut), jenže mi nešel (nevím proč) umístnit jako link do textu.
Můžete ho zkusit, je zde: http://www.ktvu.com/video/4533917/detail.html
ceder_john
06. 12. 2005
Ne ze sympatií k ďáblu
andělé v černé kůži
vytloukli z negra
duši.
moc*
ceder_john
06. 12. 2005
dyť to je OK, neberu ti že se ti něco zdá či nezdá a ani to neberu osobně, jen tím chci říct, že si nedělám žádne ambice tvořit "umění" nebo encyklopedii, baví mne ty události hledat (takže dycinky si o nich předem hodně přečtu) a nějak pak vyjádřit svůj dojem z nich.
A za tipy k rozšíření obzorů dík.
ceder_john
06. 12. 2005
Huraráááá, jsem dobře odkojená, našla jsem všechny!! :))))))
Takže za kameny i za báseň super tip!! ***