Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtvrtek - dopis Ježíškovi
08. 12. 2005
22
5
5521
Autor
REDH0T
Milý Ježíšku,
píši, ti, i když vím, že neexistuješ. Píši ti pravidelně každým rokem a letos již po třicáté šesté. Pokud by to bylo možné, naděl mým blízkým - zejména mým malým chlapcům zdraví a pohodu, mé partnerce svatou trpělivost a mně několik plechů na toho mého buse, ať zbytečně nezatěžuji rozpočet domácnosti výdaji za pičoviny.
Měj se pěkně a konečně napiš, co by sis přál ty, abych ti to mohl splnit. I když na mě nevěříš již 2005 let.
tvůj r.
píši, ti, i když vím, že neexistuješ. Píši ti pravidelně každým rokem a letos již po třicáté šesté. Pokud by to bylo možné, naděl mým blízkým - zejména mým malým chlapcům zdraví a pohodu, mé partnerce svatou trpělivost a mně několik plechů na toho mého buse, ať zbytečně nezatěžuji rozpočet domácnosti výdaji za pičoviny.
Měj se pěkně a konečně napiš, co by sis přál ty, abych ti to mohl splnit. I když na mě nevěříš již 2005 let.
tvůj r.
5 názorů
la_coccinella
06. 08. 2007
Nojo, půlrok za námi, kulí se to opět k Vánocům a tvůj dopis začíná být znovu aktuální :o)))) Na bigotní trotly nedej, on se ti Jéža třeba přece jen jednou ozve a bude si něco přát - a ty pak možná budeš muset prodat i ten busík, abys na splnění jeho přání vůbec měl tintili... A ten tvůj ksicht bych v tomhle případě ráda sledovala jako moucha na zdi, a to i přesto, že mouchy o Vánocích chrněj. :o))))
Je to strašné. Za všechno, za co ti dali ostatní tip bych ti dal mínustip. Tvrdíš nepravdy o Ježíšovi. Četl jsi někdy nový zákon? :(
Autornez Námý
16. 08. 2006
...jo a jako první cenu chci nový, vzduchem chlazený motor VW 1.500 ccm do svého busíka, holoto !
REDH0T - jen abys dárkem nedostal chlazení na blouznivou hlavu - třeba mokrej hadr..... :o)))))))) - jenyk to napsal hezky, ale to by bylo teplý a nezchladilo by to vůbec nic, ba naopak..... hihihi :o))))
dílo se umístilo na 1. místě za měsíc prosinec jako nejvíce tipované dílo, které není ve Výběru a zůstává v klubu *Tipy písmáků* natrvalo (pokud nebude dáno do Výběru dodatečně)
děkujeme za účast všem tipujícím i autorovi díla
hihi - jasně, máš si napsat rovnou o novej autokar, co se budeš cacat s nějakejma plechama.... :o)))))
Ale vážně - to čtení tady (i reakce čtenářů) mi evokovalo vzpomínky mé mamky na jejich Vánoce kdysi... žádné dary, ani dárky, k večeři vánočka a čaj a pocit radosti a štěstí a pospolitosti. Možná že to nám chybí všem nejvíc a snažíme se to přebít honosnými dary. Je to škoda. To ostatní jako by se pak v tom blázinci skoro vytratilo. Jo - a stromeček měli ten nejhorší oškrt z lesa, co jim ho kousek patřil, protože pěkného byla škoda - na na něm jen červená jablíčka. Můžeme jim ty tehdejší Vánoce možná tak trochu závidět.
- no a tobě tip za prima nápad.
:-))))) jéé :-) tak takhle pojaté je to krásné, tisíckrát omílané téma "dopis jéžiškovi" čtu snad poprvé s neotřelým nápadem
:>
tři_černí_mravenci
08. 12. 2005
závěr se mi líbí moc*
taky jsem na to mockrát myslela.....protože původně nosili dárky lidi Ježíškovi když se narodil......a vlastně i potom když dospěl v muže a kázal lidem...předával jim svou Dobrotu a Lásku a tím každého obdaroval tím nejcenějším.......možná proto jsou Vánoce a lidé se obdarovávají mezi sebou (někdy bohužel jen v tento den) na počest a jako uctivou vzpomínku na Ježíše......
Whitesnake
08. 12. 2005
Když tak sleduji narvaná parkoviště a lidi vláčející hromady nesmyslných dárků, když mi haranti pod nohy házejí dělbuchy a ze všech krámů řvou koledy - někdy si říkám, co by nám asi ten Ježíšek napsal - asnad abychom mu konečně dali pokoj, aby už konečně bylo ticho...
maartin - jo, přesně tak.....
já už mnoho let mívám takové soukromé Vánoce, nemusím mít ani stromeček, stačí větvička, svíčky a to ticho...
a protože nemám televizi (rozbila se už dávno a vlastně mi to nevadí) tak moje Vánoce jsou příjemné, tiché, rozjímavé.....žádná žranice a kupy dárků.....letos to bude trochu jiné, protože se mnou bude můj přítel (vloni jsem byla proti, ale letos chci být i s ním......), ale myslím, že to bude příjemně jiné....navíc on je věřící.....tak uvidíme, docela se těším :-)
la_coccinella
08. 12. 2005pozorovatel
08. 12. 2005cekanka_ucekana
08. 12. 2005
Hezkyyyyy, Redhot,hezkýýýýýýý!!!.........
Ale "pičoviny" se do dopisu Ježíškovi fakt nemá psát,hrozí totiž, že ti místo splnění přání tak leda nasere...
Ale vážně-podepisuju co napsal Maartin...a cekanka:o))