Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hloupá diskuse, nejlepší diskuse...

10. 12. 2005
3
0
5682
Autor
pozorovatel
Mám jen dotaz:

Jak je možné, že diskuse týkající se literatury nikdo nečte, zatímco diskuse (a lit. kritiky, které ani nejsou literárními kritikami) týkající se konfliktu dvou lidí nebo jen pouhé vtipy všichni čtou a ještě kladně hodnotí? Asi to hodnocení mě nejvíc zaráží.

Otevřete si jen stránku diskusía Kritik (lit. kritiky díla) a všimněte si, která díla jsou úspěšná… výběrovaná…
Zatímco diskuse, které opravdu za něco stojí nikdo nečte.

Nakonec i tahle moje blbá diskuse bude úspěšnější, než ty, která jsou opravdu O NĚČEM:
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=175886
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=186868
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=182782
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=172053
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=170108&neposun=1
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=184906
atd.
atd.
atd.

Čumák
20. 04. 2006
Dát tip
uf. zajimave. mozna zacnu cist diskuse, jak to tu tak vidim :o))))) HAHHAHAHAAAHAHAHAH

pozorovatel
17. 01. 2006
Dát tip
d

pozorovatel
15. 12. 2005
Dát tip
blbý asi je, že to vim:))

jaza
15. 12. 2005
Dát tip
jak to věděl?!-docela mě štve že mám teď po přečtění "kritik pozorovatele" pozorovatele za debila... Posraný podvědomí!

pozorovatel
15. 12. 2005
Dát tip
co věděl?

jaza
15. 12. 2005
Dát tip
že to ty lidi budou číst JSME zvláštní...

Eva_S
14. 12. 2005
Dát tip
Protože sleduju že Ty píšeš taky něak jinak....neboj, bych si myslela něco jinýho, nenechala bych se determinovat tim žes to psal Ty....:)

pozorovatel
14. 12. 2005
Dát tip
no proto! :))

Eva_S
14. 12. 2005
Dát tip
No fuj, co si to o mě myslíš, ty nezdvořáku....!!!

Eva_S
13. 12. 2005
Dát tip
Asi to byla něaká moucha....Je asi špatně že mam jinej názor než ty pane a dovoluju si ho vůbec napsat nebo co tim jako sleduješ?

pozorovatel
13. 12. 2005
Dát tip
...sleduju jak mi najednou píšeš jinak

Eva_S
12. 12. 2005
Dát tip
asi má každej jinej názor na to co za co stojí a co ne....ještě si znepříjemňovat život literárnim přemejšlim může bejt docela zbytečný....snad že většina lidí tu hledá oddech a ne něakej střet názorů....nehjspíš taky nejsou všichni tolik zběhlý v literární teorii jak ty že pane

Zbora
12. 12. 2005
Dát tip
Že se na to ptáš zrovna Ty :o)))

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
JiKo: "některý tvý přihloupleegoistický reakce třebas pod dílem dokážou vzít chuť lidem co by se třebas i pod dílama svěřili sesvým názorem, ale pak se zaleknou zesměšnění, tak raději mlčí." a na to mám reagovat jak? no promiň, ale to, cos napsal, je přihloupleegoistická reakce, pokud to pokládáš za sv. pravdu viz. George:)) nehledě na to, že je to podle mě blbost... jak tě může nějaká kritika odradit napsat svůj názor? to je jako napsat, že se tu nedá rozumně diskutovat já jen upozornil na diskuse, který sice moc nepobaví, ale obohatí...tak nějak Eva S: nevim, co ti přeletělo přes nos... viz. jiko

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
Zbora: že mi to řikáš zrovna ty:)))))))))))

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
Jak? Souhlasím / Nesouhlasím (proč)/Mlčím ... jak jednoduché reagovat na někoho. ty to bohužel nevidíš (a hůř si to i přiznáš), ale tvůj styl je utřít svého kritika, neotřesitelnou odpovědí. Bohužel ty odpovědi (viz napřa ta tvoje mě zde) jsou stejně vratké jako spousta odpovědí a názorů ostatních zde. Věř, že když autor plandá bláboly a zejména utírá kritiky, nechce se ostatním nosit písek do pouště. ps: nepokládám to za svatou pravdu, ale za svůj názor

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
mého kritika?? já se možná mýlim, ale ty chceš opravdu kritizovat mojí osobu? nechtěl bys radši kritizovat nějaký dílo? můžeš vůbec něčí osobu kritizovat? (filosofická otázka) to jsou jen tvý domněnky, co si já na konci drátu myslim... v tý tvý žlutý kritice - ať se snažim sebevíc - tak v ní nevidim nic jinýho, než domněnky/plky o mně.... "Věř, že když autor plandá bláboly a zejména utírá kritiky" jo, je to tvůj názor... mě by sice zajímalo, jestli ten názor na něčem stojí a jestli opravdu dobře stojí...ale to je fuk... vždyť mě teď taky sousedka řekla nevychovanče, že jsem jí nepozdravil takže to asi vypadá, že si budem navzájem ctít vlastní názory, že jo? jinak jsem netušil, že ti vadí můj přístup k lidem...

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
vidíš jak překrucuješ, je nad slunce jasné, o tom není sporu a řekněme dokonce že je svatá pravda, že termín "Svatá pravda" nemá nic společného s náboženstvím, jen vyjadřuje souhlas!!! jiné osoby. V češtině se tomu říká přitakání. Doufám, že mi v souvislosti s výrokem "notoričko" který padl na zmínku o alkoholu nebudeš psát nic ve smyslu že jsem pobožný :-) To jen tak na okraj jak vedeš diskusi :-)

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
JiKo: já nevim, co myslíš pod "překrucováním", ale opravdu ti přijde, že jsem "svatou pravdu" myslel opravdu a světě vážně?:))) já jsem tam dal i smajlíka... taková pomůcka notoričko? to nějak nechápu..souvislosti.. ano, vedu diskusi... jsem zjistil, že když je sranda, lidi víc poslouchaj... abych se přiznal, tak moc dobře vim o způsobu, jak se humorem dobře ovlivňují lidé...:))hehe

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
"svatě vážně"

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
tvůj kritik = kritik který se rozhodne zvěčnit se pod tvým dílem sakra - seš básník tak snad metafory ti nedělají problém. mě tvůj přístup vadí trochu, proto když už pod tebou reaguju tak jdnorázově nikoliv k probíhajícím půtkám který mě výslovně serou. Zase na druhou stranu se mi tvý dílka i líběj tak proto je čtu. Ale nevztahuj to na sebe to tu dělá hooodně lidí :)) Proč jsem napsal žlutě tamto? Protože tahle diskuse již v názvu a v jejím dalším vývoji je k hovnu protože ji zesměšňuješ již na prvním řádku, pokračuješ v "nediskusi" i v kritikách.... tak proto je na hovno. Ty nehledáš východiska, to nemusela být diskuse, stačilo prohlášení

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
můj kritik? kde je? on mi asi dlouho nepíše...:)) ale mně se třeba tvoje kritiky líběj... jsou strohý, jasný, věcný... že s něčim nesouhlasim, neznamená, že je nechci - ale to je snad jasný (vlastně neni, ale to už neni můj problém) třeba prózu mi kritizuješ dobře a já na tebe i dám (nad všim, co mi tu někdo napíšu, přemejšlim, což je ale spíš můj celoživotní problém..) tahle diskuse ale je prohlášení... ovšem libovolně diskutované prohlášení a jasně, že si tady z toho dělám srandu...co jinýho se dá dělat?:)) když jsme vlastně všechny ty, který tu dělali něco vážně, vyhnali.. ale pak mi nepište blbosti typu "vždyť to nemá cenu.." má...

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
nesouhlasit můžeš, jde jen o to jakým způsobem. A to už tvůj problém je, umět oponovat či odmítnout s hrdostí ale neurazit protivníka. No když je to jen prča tak toho necháme. Uzavře to komuniké - Čtěte literární diskuse :-)

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
když se protivník urazí, tak to už neni protivník, ale bábovka...:)) když mě nebaví psát odpovědi dlouhý jako romány,jen abych se toho druhýho nedotknul... to si pořád musíme lést do prdele?:)) nestačí se bavit bez okolků, aniž by to druhej nebral osobně? podle mě jsme hrozně zhýčkaný a neumíme diskutovat se třeba v reálu můžu bavit klidně i s biochemikem a naprosto ho setřu, aniž bych věděl, o čem je řeč... a proč? protože neumí diskutovat a je to slaboch, kterýmu se při zvýšení hlasu vyhrnou slzy z očí - TOTO JE HYPERBOLICKÝ PŘÍKLAD!!! tak to neber příliš vážně, chemiku:))))) bude ze mě jednou politik, že jo?:))))

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
umění diskutovat a neurazit je součástí tvýho sociálního chování, bacha ať se z tebe nestane v očích druhých pouhý buran. Bavit se bez okolků nese svý ovoce ale taky zkaženej protlak :-)

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
ale většinou díky tomu poznáš, s kým máš tu čest... a taky si tim bystříš rozum:)) se přiznám, že sociální chování nesnášim...teda, nesnášim soc. chování vynucené... já jsem slušný chlapec, ale dokážu všechny poslat do prdele a navíc slušně:)) srovnání s buranem je úplně mimo

evalota47
12. 12. 2005
Dát tip
Pánové-toť opravdu plodná diskuze-dám si do oblíbených....

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
Vidím, že se nám tu klube mladý anarchista :-)

pozorovatel
12. 12. 2005
Dát tip
anarchisti jsou volové:)) já jsem pozorovatel vně společnosti hehe

romale
11. 12. 2005
Dát tip
(vyjádřím se mimo) : ...ale tak trochu mě sere, že se se tady v diskuzích nerozlišuje mezi - obhajování svojeho názoru - a - bezpředmětného napadání druhých, nevim, jestli něco jako rétorický trénink, popř. budování "jakési" nesmyslné pozice ve virtuálním prostředí zvaném Písmák, možná umocněné tím, že se tady někteří znají osobně... ať dělá každý jak chce, přijde mi to ale úplně absurdní--- Kdo nechce, diskutovat nemusí nikde... působí to mě tak, že někdy se někdo zapojuje do diskuze jen proto, že nemůže potlačit nějaké své "pnutí", či co... zaútočit na jiného autora... aniž by se chtěl skutečně věnovat tématu, nevim... Omlouvám se, ten příspěvek nepatří k tomu co je uvedeno jako obsah diskuze, spíš mě to jen napadlo, při pročítání několika disk. za poslední dny - jinak myslím, že to asi všichni víte... ale přec... jen takový postřeh... samozřejmě nemám na zrovna na mysli nic konkrétního... Mějte se všichni hezky a trochu umírání do toho života... R.

StvN
11. 12. 2005
Dát tip
romale - to máš pravdu, například když se někde snažím diskutovat já, tak se to vždycky zvrhne v to, že mě druzí napadají, možná je to tím, že nemají čím argumentovat

papouch
11. 12. 2005
Dát tip
včera tu napadl sníh

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
Narvah, Hrbol: upozornit na ty diskuse přece:)) poslednísklenička:)))už zuřim!!! jenyk a sklenička do kouta!!!! sid: a my jsme spolu měli konflikt? a sakra:))) spíš jsem z toho smajlíkujícího pozorovatele přešel tak trochu ostře přímýmu, jestli to je špatně nevim.... já si řikám, že všechno k něčemu je a za ty dva dny jsem si hodně věcí ujasnil....třeba že nestrávim vánoce na písmáku:)) neznáme - v tom bude asi problém... možná působim jinak, než bych chtěl.... ale jinak viz. Romale Romale: možná je to tady moc osobní jinak souhlas a díky jenom se obávám, že to dělám taky...... papouch: u nás bláto zámotek: já se rád peru:))

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
:))))musíš!

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
a musíš splnit všechny úkoly, nezapomeň... a až to splníš oloupáš brambory!

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
dobře

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
pozor.. hele, nepodsouvej mi svy slova:) o konfliktu sem se nikde nezminila, zvlast ne ve vztahu ja-ty >takze tak. pro jistotu este jednou: ne, my sme spolu konflikt nemeli, par vymen nazoru, ale to se jako konflikt nepocita, alespon dle me... jen sem tim chtela rict presne to, co sem rekla:)) a tedy ze (cituji sama sebe) "myslim, ze se s tebou vest diskuze nedajou, driv nebo pozdej se to zvrtne jinam, popr. se to prenese na osobni rovinu, popr. zacnes reagovat neprimerene (protoze myslim, ze ses asi hodne vztahovacnej), popr. neco uplne jinyho - kazdopadne jasnej odklon no, takze tak, podle myho " nic o me tam psano neni - cili sou to vsechno domnenky a postrehy na zaklade myho cteni ruznejch diskuzi, tvejch reakci a podobne ale jak uz sem rekla, nic osobniho v tom neni

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
zajímavá domněnka

vyserte se na ten virtuál............................................................je vždy na člověku samém, čím zaplní svůj život

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
jo, zajimava mi pride taky netvrdim ale ze je pravdiva, je to jen muj pohled na vec a hele uz neresit proste.. a tohle jao i k ty druhy diskuzi...: jo, nekdy to mozna trochu prehanis s tema kritikama, ale kdo ne dyt je to jedno ty umis pect cukrovi jo? a jaky umis?

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
Sartrová: ale já tu mám všechny starý.....:) sid: no, ehm, jaksi...hehe....neumim péct cukroví, ale nějaký mi poslat můžeš:)) děkuju

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
ale dyt si rikal ze des pect cukrovi ne? taxem jako myslela... eh, sakra, ja ti dycky naletim:)

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
dycky!!! hehe:))

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
no jo, sem holt hloupa husa... nebo jaxi me to nazval:)))))))

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
husou? to ne... husu péct taky neumim:))

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
ty neumis nic jak na to tak koukam.))

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
umím výborný čaj!!!

Presbyter
11. 12. 2005
Dát tip
Koukám, Pozo, že ty jsi už též resignoval na literární diskusi. Že bys byl nakonec i normální? Někteří z nás tomu nechtěli věřit!

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
...ale nikomu to neřikej!:)

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
caj nepiju... jedine s nakou alkoholickou prisadou...

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
notoričko!

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
co nadelas zvyk je zelezna kosile

kór v tomto kraji...:) no, koukám, že už se tu konečně začlo o něčem diskutovat:))

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
je to hloupa diskuze

pozorovatel
11. 12. 2005
Dát tip
to je hloupý soud, sid :)) sklenička: taky neumíš vařit?:))) hledám kuchařku.....

a proč ne kuchaře? neumim a žiju spokojeně (což se o těch lidech, kteří požili mé výtvory, říct nedá:)) on to někdo umí? maminka mi říká maryšo, tak si můžeš udělat představu....:) ale znám slečnu, co připálila čaj a snažím se zjistit jak... sid: diskuze je taková, jakou si ji uděláme... bohudík/bohužel

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
ja varit umim jako teda

JiKo
11. 12. 2005
Dát tip
pozouši upřímně: některý tvý přihloupleegoistický reakce třebas pod dílem dokážou vzít chuť lidem co by se třebas i pod dílama svěřili sesvým názorem, ale pak se zaleknou zesměšnění, tak raději mlčí. Stejné je to tady v té diskusi. Je absolutně vo hovnu a zabírá místo... Jo a pé es - na písmáku o literaturu nejde (a téměř nikdy nešlo), když se kdokoli pokoušel o zvrat byl vyhnán holí.

sid: vodu ? ;)

jo, tu taky umím!!! i když i voda může vyvřít kastrol popraskat a...:)

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
tak nejak jak jiko sem to myslela:) raul.. nech si toho jo.. v unoru ti ukazu, jak umi vyvarovat!! a nejen vodu! tos me tedahodne podcenil..ja umim .. toho hodne! (sem chtela napsat "vsechno", ale toho sem se zalekla krapet.. pak bys prisel s necim, co neumim abyla bych za este vetsiho vola, haha:))

tyjo konecne si nebudem musiet varit sam ;)))

sidonia
11. 12. 2005
Dát tip
uz se tesis, co?:)

si pis, voe;)

JiKo
11. 12. 2005
Dát tip
BG: no jo, je to jako ten vtip ale zvětšenej :) Je to hnědý a dlouhý .. co je to? ... - Třímetrový hovno v zatáčce :-) Písmák je několikakilometrový :-)

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
a ta je?

Presbyter
10. 12. 2005
Dát tip
Víš, Pozo, ono to asi bude tím, že přes halasně proklamované umělecké a intelektuální zájmy mnozí z nás dají přednost tomu starému známému drbání jako v hospodě čtvrté cenové. Možná je to i lepší, než aby úplný nedouk (na němž jsou intelektuální leda tak brýle s tlustými obroučky) hodnotil a přispíval třeba do diskuse o Kantovi (tvůj oblíbený filosof myslím, ne?).

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
jenyk: jo, jasně, taky když mi bylo šest, tak jsem se radši díval na pohádky, než na televizní zprávy.... tim chci říct, že se tu nechci jen bavit, ale i diskutovat nad tim, co mě baví-psaní básniček a povídek jenomže pak přijdeš ty, zasměješ se, dáš výběr kravině a ty dobrý diskuse úplně zaniknou hele, zrušíme českou televizi! co říkáš?:)))) a knížky!!! ty zrušíme úplně! neni s nima žádná sranda:)))

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
presbyter: když já u kanta mám pořád pocit, že má ve všem pravdu:)))) ale ne, tak já třeba mám jasný mezery ve vzdělání, ale rád se něco dozvim.... a rád se i zasměju, ale zase to moc nechci přehánět jsem šťoura, pořád se tu na něco ptám a rád diskutuju to si rovnou můžu pustil Gold Private a bejt šťastnej ale jaksi nechci:))

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
Jenyk: a teď mi odpovídáš na co? no, promiň,ale to je blbost, co řikáš... nepíšu tu, aby ses nesmál... jen řikám, že když takhle hromadně chválíte povrchní kraviny, tak tim utlačujete skutečně dobrý díla Hrbol: nevim, co myslíš...

Presbyter
10. 12. 2005
Dát tip
Jenyk: Cha chá, vtipná replika. Pozo: Otázky bývají někdy zajímavější než odpovědi. I Kant si položil jednu takovou: "V co mohu doufat?"

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
Presbyter: V televizi řikal jeden vědec, že většina úspěchu nějakého objevu, pochopení je dobře položená otázka jakmile se umíme zeptat, odpověď je nasnadě

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
jenyk: takže se budem bavit o pičovinách:)))) skvělý a jasně, ty co tu chtějí něco skutečně řešit, jsou pitomci... já bych je taky nejradši umlčel:))) čest práci!

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
už zase jenyku? to je pokaždý.....nepřeváděj na mě pozornost, když se bavíme o něčem jinym... "já se o píčovinách bavit nechtěl" nevim, jak si pochopil, co jsem ti napsal..... ale ty se tu bavíš jen o píčovinách... a směju se pořád a někdy až moc

Presbyter
10. 12. 2005
Dát tip
Má smysl doufat, že nějaká diskuse, jíž je Pozo účastníkem či iniciátorem, neskončí v osobní rovině?

upřímně řečeno moc nečteme ani jedno...anebo čteme ale nevyjadřujeme se, protože ty záplavy avízek fakt nejsou nic příjemnýho...a taky nás neba pročítat všechny názory, když je jich třeba padesát a víc a nechce se nám psát něco, o čem nevíme,jestli to už nenapsal někdo před náma...takže tak... žádnej zoro, dobrej zoro žbluňk...

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
mravenci: no, to jste se hezky obhájili ale mám pocit, že diskuse je o něčem jinym Presbyter: no, na tohle jsem vůl....to je fakt

zoro: tady je jen málo lidí, kteří jsou schopni a ochotni o literatuře mluvit na úrovni, která by pro nás byla nějak přínosná...proto se nazapojujeme... a taky bychom řekli, že tohle prostředí není úplně ideální pro vedení nějakým vážnějších literárních diskusí...jakože ta forma, že člověk něco napíše a pak čeká, jestli na to bude nebo nebude někdo reagovat...pošle avi někomu, kdo se zrovna odhlásí anebo mu přijde avízko po týdnu, kdy už si sotva vybavuje, o čem se mluvilo...to my radši pokecáme v kavárně třeba...u těch blbinek ten osobní bezprostřední kontakt tolik nechybí no...

ja necitam vobec nic co za to stoji, sorry bracho ;))

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
jenyku, a zase... já se tě na něco zeptám a ty mi odpovíš, že jsem vztahovačnej - ty mi neodpovídáš! ty si vedeš svůj vlastní monolog - promiň, ale to mi je k ničemu a když mi navíc napíšeš jakej já jen jsem bez nějakých odůvodnění...tak jsi jak malý dítě tvrdohlavej a pořád opakuješ, že jsem vztahovačnej - mě už to nebaví, jenyku... mravenci: jak na úrovni? tady neni nikdo, kdo tomu fakt rozumí.... to je hloupost, když tim říkáš, že se tu od nikoho nemáš co naučit, dozvědět (tady je jen málo lidí, kteří jsou schopni a ochotni o literatuře mluvit na úrovni, která by pro nás byla nějak přínosná) já si spíš říkám, že když tu chceš jen vkládat díla a nechceš se k sobě nic dozvědět...o něčem se bavit a jen vtipkovat, tak seš asi na špatným místě... tohle je naopak vhodný prostředí, viz. spousta dalších diskusí po internetu... spíš jde o lidi samotný, jak uměj chápat a psát tady máš čas na rozmyšlenou, co napíšeš...

StvN
10. 12. 2005
Dát tip
Tahle diskuse se mi nelíbí, netýká se totiž literatury.

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
nechápu: myslíš to vraždění?:)) zabijem je až potom, ne? StvN: jo:)) vim, že je to blbá diskuse, viz. v díle...

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
nechápu(beru, mám po tátovi ještě kalašnikov a nějaký ten nůž se taky najde:)) u miniaturky?

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
Otázky? no, nevzpomínám si zatim... dej mi avi

my se nehádáme, zoro, takhle to prostě vidíme, tak co kdybys třeba respektoval náš názor a řekl nám v čem a proč s ním nesouhlasíš místo toho co tu předvádíš... to co jsme psali, se týkalo těch diskusí, na které ses ptal, není to náš pohled na Písmáka jako celek, to je třeba rozlišovat...

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
mravenci: a kdo se potom hádá, když se nehádám ani já?:)) "v čem a proč s ním nesouhlasíš místo toho co tu předvádíš... ":)))jak můžu napsat, v čem nesouhlasim, když jste se vyhnuli hl. tématu? tak jsem napsal, že se mi nelíbí, jak se tu jen obhajujete, proč to nečtete... spíš mám pocit, že jste špatně pochopili mojí diskusi

my bychom řekli, že naše druhá reakce už byla k tématu...tj. napsali jsme ti (z našeho pohledu) dva možné důvody, proč literární diskuse nejsou moc navštěvované a tudíž logicky ani moc tipované...tvé reakce typu: "to je hloupost" asi netřeba jakkoliv komentovat...pokud tu chceš mít nějakou věcnou diskusi, která by k něčemu vedla, tak by ses měl nad svým projevem trochu zamyslet...

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
"to je hloupost" jsem snad i následně vysvětlil nebo snad ne? jo, pak jste se vyjádřili... i když důvod týhle diskuse je upozornit na upozaděný diskuse, které o něčem jsou! tahle diskuse je ve směs o ničem a je hloupá, viz. to dílo... můj projev je už holt můj projev.. záleží na vás, jestli vás zaujme můj projev nebo obsah-to, co vám řikám

vyjádřili jsme se k tomu, na co ses ptal...a to tak, že sami za sebe a ne za dalších několik tisíc nicků...nic víc, nic míň... nejen obsah, ale i forma sdělení nám připadá dost důležitá, zvlášť při komunikaci mezi lidmi...

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
pravda....

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
a to já chodim diskutovat na net i jinam... ale ne o literatuře...to bych čekal tady jo, nova to je, ale škoda, škoda....

pozorovatel
10. 12. 2005
Dát tip
jo, mě to většinou stejně chytne tak jednou za půl roku... asi s tebou souhlasim, je to vysilující se měj

no, hned jsem si říkala, proč tu nejni uveřejněná naše klubová diskuze... ještě žes nevybíral nejhorší...:) mimochodem k těm dobrým diskuzím: když napíšeš opravdu závažné a zajímavé téma (to teď samozřejmě nemluvim o sobě:)) a náhodou tvou diskuzi někdo objeví a dokonce se k ní i vyjádří, v polovině případů tě čekají odpovědi ve stylu: hrubákuřbá a podobně a nakonec se téma ubere docela jiným směrem...:-( jsme lidoví písmáci, kdo chce se vyjádřit, vyjádří se, to už je bohužel i bohudík svobodné právo... zatím...:-) * jenyk je z žižkova? hm, tak tam netrefim...:)

já ne, ale hrta na to su taky!:) no, vidíte, a takto se vyvíjí diskuze...:)

pozorovatel bude zuřit...:) no, alláhu, ochraň hlavně jenyka ať je co číst:)

aviaviavi

Narvah
10. 12. 2005
Dát tip
a co tím chceš jako říct? na co chceš upozornit? co chceš změnit?

sidonia
10. 12. 2005
Dát tip
pozo, ze se na to nevykasles

sidonia
10. 12. 2005
Dát tip
jo a este me tak napadlo, ze bych mohla rict, co me napadlo, takze: /a nebrat jak osobni utok, je to jen nazor...mozna blbej, ale...muj, no/- a teda se omlouvam, ze sem necetla, co je nademnou, ale je to ho moc myslim, ze se s tebou vest diskuze nedajou, driv nebo pozdej se to zvrtne jinam, popr. se to prenese na osobni rovinu, popr. zacnes reagovat neprimerene (protoze myslim, ze ses asi hodne vztahovacnej), popr. neco uplne jinyho - kazdopadne jasnej odklon no, takze tak, podle myho

sidonia
10. 12. 2005
Dát tip
ty z bys toho taky moh nchat s tema islamcatkama ale fakt jako:)

jenyk nám naznačuje, jak daleko se můžem odklonit od tématu...chytré islámče:)

alláh nám nepomůže...:( já vzívám jen voloďu!:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru