Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO víře
15. 02. 2001
26
0
7237
Autor
rs232
Rozlétlo se pírko
Když opustilo sypek
Ta snadnost řešení
Ta krása nadšení
Svobodný let vlastní vůlí
Najednou je cesta v půli
Jak vánek povolí
Tak pírko s nevolí
Křičí ach jak smutno je mi
Z možnosti jen padat k zemi
S vírou se pomodlí že nechce pohodlí
A tak zázrakem nad ránem
Seznámí se s průvanem
Jo svoboda je zrovna ta věc po které se sice hromadně touží, ale dosáhnout nejde, místo svobody jen smutek a pláč.
reakcione - je li mi 80 pak přede mnou neleží svěžest mládí a dokonce ani žádný zítřek.
A stvořitel? Ten mi fouká tak maximálně do prdele. (to by mělo být vtipný¨)
O víře.
Je to jen proto o víře, protože nikdo neví s čím se zítra potká.Něco si přejeme, něco nás unáší, stačí se jen vyslovit a vesmír či Bůh či stvořitel či Budha či cokoli v čeho člověk věří, se postará aby zavál ten správný vítr do plachet a loď plula dál, či peříčko létalo průvanem života jak se mu nechce, ale s čím podvědomě souhlasí, bo si to samo přálo.
Jinými slovy:
Myšlenky utářejí Váš vztah k životu, dobrý,lepší, špatný.Ale co je to dobrý?Lepší?Špatný?
Jen Naše nálada, pocity, předurčení!
Jsme jací jsme, nikdo Nám nic nebere, jen Ti co nás Milují občas chtějí abysme byli Tací či Tací.
Sám Člověk nikdy neví jaký je.Povězte mi o Tom.Chci být čím chci Být a tak o tom dumám a přemýšlím, či jen tak v hlavě myšlenky promílám, stejně jako voda v řece oblázky a nevím k Čemu to vede.A tak se jednoho rána přihodí cosi.COSI jsem nečekal, ale je to pěkné, když COSI přijde.Na první pohled krásné, bo mi to dává Vzletu, ale je to má vůle? JSEM to JÁ kdo tvoří? Či jen průvan pozvedl pírko nezbedné k vlastním hrátkám?
Co?
Co?
Kdo?
Je jen na Nás abychom přivřeli víčka nad svou nezávislostí a nechali se Vědomě či nevědomě unášet Průvanem.MožnáíJEN NA VÁS!
Foukejte si do života Svého
dech Draka dle libosti
a nežádejte nic od Mého Tvého
průvan je libostí
nechat se plout řekou i vesmírem
zbavte se pout!
Jen lítost je upírem.
Vlastním... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Miroslawek
07. 01. 2002
Velmi pěkně mnohoznačné. Tak trochu podobenství - ale ta byla naučná, tohle je provokující, lehce provokující... Docela by ne zajímalo, který výklad byl prvotní a který vyplynul... Ale nebudu nic rozebírat, bez výkladů je to možná? lepší.
*
*
chápu nechápu...někdy jsem ráda a někdy se strašlivě rozčiluju..ale přes ty ozvěny je to moc krásný...
*
já taky ,ikdyž nevím jistě jestli stejně jako kafka a stejně jako ty.
Ale věřím, že ano. Věr i ty.
Je to opravdu jedno z nejlepších děl tady na Písmáku, ktere jsem četla!
Simon_Petr
21. 02. 2001
tohle jsou asi ty okamžiky, kdy by se měl člověk na chvíli zastavit...ne?
Sakryš dnes se to tu rojí půvabem, jemné pírko hladí tvář ... však pro rým nakonec skloní se kompromisu - aspoň tak to cítím.
Nádherné, asi nejlepší, co jsem tu od Tebe četl (nepíšu Ti to už u druhé básně? :-) )
TIP