Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLiška
20. 02. 2001
11
0
1100
Autor
Bacilova_dcera
Kam jdeš, liško?
Do lesa.
Co tam neseš?
Telefon.
Proč tam neseš telefon?
Pro zajíce.
A proč pro zajíce?
Pro veverky.
A proč pro veverky?
Pro ježky.
A proč pro ježky?
Pro vločky
hezky bílý, běloučký...
Je to neobečejně jednoduchý, neobyčejně krásný, paráda. Poslední věta pohladí na duši a to je účelem, nebo ne?
ale mě to přijde fakt v pohdě, ten závěr je hodně vyspělej, jak po stránce technický tak i obsahový... pochval ju za mě a přidej pusana na čelíčko ;o)
m.
Konstantinidisová
23. 06. 2001
Tak tohle už je na mě (vzkaž Bacílku Haničce) skoro moc moderní umění! :)))
Jak jinak, než "mi-lou-čkýýý!"
Bacile ahoj, s Písmáckým věkem jsme na tom podobně (0,0), ale dceru takhle geniální tedy nemám...:-)))
Škleboune, vzpomínám si velice dobře. No, já klamu tělem, mých skoro 32 mi tipuje málokdo, a na Písmákovi navíc mi to v mých údajích bůhvíproč vyplivlo věk 0,0 přestože jsem zadal datum narození. A co se týče Haničky... ještě je to předčasné, kdo ví, co z ní nakonec bude. Zatím si hraje - víly, příběhy, fantazie... jen mám strach, aby jí někdo nezačal až příliš říkat, že má talent, ona to sice velice ráda slyší, ale nechtěl bych, aby se zkazila...
Bacil:vis, on je to docela sok, kdyz to takhle clovek vidi, sestilety devcatko, co tady vlastne dela? A vsichni se nad tim jen usmivaji a jsou celi vykuleni :)) Ale ono to prvotni nadseni bud pomine nebo ne, podle toho, jak se bude hanka dal vyvijet :o)) A co se tyce toho data narozeni, me to taky neslo, ale pak jsem to jakousi shodou okolnosti nastelovala a mam tam svuj skutecny vek :))
Tato báseň by měla mít spíš chlíveček Děti Písmákům. Nebo: Děti pro poučení písmákům.
:-)))!!! to se mi lííííbíííí!díky za úsměv...kalendářem spořitelny:-)))nemá chybu!
teeeda! Bacile, pochvala i pro tebe! :o)) Ale kdyz jsem te videla na te akci Od rana do rana (prave jsi prchal a bavil se s mym bratrem MM, jestli si jeste vzpominas), nikdy bych si netipla, ze mas sestiletou dcerku... a jeset tak nadanou! :o)) tip