Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlunečník
24. 01. 2006
17
0
6336
Autor
Eidam
Na tváři
už nemám žádný stín
polední slunce
Usmáty_autor
09. 02. 2006
já to neumím vysvětlit a taky tomu zatím moc nerozumím :)) ale odpovědi jsou na www. haiku.cz jebo se obrať na človíčka jménem Japhy. :)
Písmák plný "Haiku". Krém mi též přišel dobrej....nevim, nevim - předěláš či nepředěláš?:-))) Je to pěkný.
blekota: myslím, že si dám pauzu. začínám si lézt na nervy.
krém je fajn :)) ale už to tak nechám. Ahoj.
hmmm jak se to vezme. málo kdy jsem snimi spokojen :)). díky dobrý člověče :)
hm, sledovala sem celej pohnutej osud tohoto dílka...ti nevim, ale krém měl něco do sebe - třebas takovej vanilkovej by moh bejt ok:))
to je takový, jako nafouklý balón, ktery praskne.. Jako když se nafukuješ v poledním slunci..., myslíš, že jsi schovaný ve stínu, protože sis do něj rano leh, pak se probudil a vylétla z tebe tato myšlenka (unikl poslední vzdechh:) ). ale jelikož je zima, tak nevímj kde ses spálil :)
Kdyby člověk nevěděl, jaká haiku umějí být, třeba by to ocenil víc, ale. Ale.
Laťka je vysoko.
Dneska byla venku pořádná kosa, no i v tramvaji, mi málem omrzly prsty, tam měl místo topení zaplou klimatizaci :). Mi to to tvoje haiku připomnělo :).
Ale líbí se mi ten kontrast barev, poukazující na "stav pokožky", tedy jesti to mělo mít ten význam :).
tři_černí_mravenci
24. 01. 2006tři_černí_mravenci
24. 01. 2006
tři_černí_mravenci:aha :)
Pól: no jo ty pčijdeš vždycky s něčím revolučním :))
Ne, vážně, chtělo by to změnu názvu, aby to bylo skvělé haiku :o) Slunečník se mi líbí :o)
tak jo změněno na slunečník :))) hmm fakt o zní líp :))) díky Póle a všichni za spolupráci. I brablencům děkuju.
tři_černí_mravenci
24. 01. 2006tři_černí_mravenci
24. 01. 2006Mala_Princezna
24. 01. 2006Mala_Princezna
24. 01. 2006Mala_Princezna
24. 01. 2006
dělám na něm. ale nechci aby dopadl jak "Indián lesa pán" celá druhá půlka. tu jsem odflák. Holt musíš si počkat :))