Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seno jo
03. 02. 2006
14
0
1151
Autor
dadíková
už tak dlouho
a ještě pořád
stále stále
a dokola
bez přestání
až kam
až do konce
A ono fakt! Pomohlo!!!
Díky moc...
Čeká mě týden sladkého nicnedělání... doufám...;-)
Děkuju... jsem dlužníkem... vypadá to, že si mě ještě semestr na škole nechajou...;-)
Zítra ještě jedna... tak jsem zvědavý jestli to za večer zvládnu vstřebat... ale to už není rozhodující...
Tak dík... dneska si budu pískat z okna...;-)
Fajn, zítra v nějakou noční hodinu si to budu hvízdat samou nervozitou z okna...;-)
Neb v úterý budu okolnostmi nucen dokazovat vědomosti doposud nenabyté... jenom kvúli takovým blbostem jako je škola a tak...;-)
Tak já jdu trochu nabýjet (vat...)...
wedle_vazy
04. 02. 2006
No, já od nich znám tak asi všecko... tak nevim...;-)
Když tady nejde přenést zvuk... bych to zapískal...;-)
inspirováno zdejšími "diskuzemi" ?????? :-))))))))))))
t*uším že ne, ale za pokus to stálo ;-)
:-))) ... vidíš, v tom je pro mne (přidaná) hodnota díla ... zarezonovalo s mým aktuálním pocitem, vyjádřilo ho ... dalo mi prostor pro ... aniž bys pro to, jako autorka hnula prstem :-)
jo tady ty vzorečky víceméně abstraktní, do kterých se dá leccos dosadit mám ráda...
zajímavé.
napadl mne text od Echtů-
Pořád jenom dokola
otom ženám jede vlak
dítě, chlápek, mrtvola ..
já vím já vím!!! kola v obilí...mimozemšťani!!! nebo že by...Babočka..???:-))
teprve druhý den v poledne
s hlavou na zmačkaném poštáři
došlo mi kam všichni jdou
prý na konečnou.. na konečnou..
:-)
-V bledém světle půlnočního měsíce
pochodujou noční chodci u krajnice
zastavujem auto a ptáme se kam jdou
prý na konečnou...-
;-)
Včera jsme to pěli, tak jsem si vzpomněl...
K dílu: (pousmání...)
pozorovatel
02. 02. 2006
jak málo slov stačí k vyjádření myšlenky, vztahující se nejen k lidem, ale i k pomalým, miliony let trvajícím procesům eroze :-))) TIP