Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠpička pičky holubičky
Výběr: Print, Astalavista
10. 02. 2006
16
0
4662
Autor
Whitesnake
Sama teď visíš na háku
na kterém jsi mě včera měla
no
copak
copak
zapomněla?
Dva roky stál jsem v haptáku
jen abys sem tam zrůžověla
v klíně co chladnější je Sněžky
kam sbíhají se různoběžky
elegantního
průsaku
Jó
vyjít s tebou
bejvá těžký
chvílis mi prstík ovíjela
a pak nasedla
do vlaku
a já
za tebou
kmital
pěšky
Dnes místo lelků
chytám blešky
slovíčka tvojí esemešky
co tančí v masce
archanděla
na špičce mého bodáku
...
Pěkný, jen ty lelky mi tam nějak logicky moc nesednou- když ses tak oháněl- jak jsi moh přitom chytat lelky?
Co se týče Kryla, tak jeho písně já taky moc ráda- odjakživa- k některým mám i osobní vztah se vzpomínkami......... I když se mi teď zdá, že možná někdy hodně dramatizoval (jak jsem četla knihu o životě s ním od tý mladý novinářky- s takovým člověkem bych žít nemohla......)
Whitesnake
13. 02. 2006
Ano, ale stejně to po předchozím textu vypadá, jako že říkáš, že jsi je chytal, ale už nechytáš...... (takhle mám zažitý význam používání té formulace "dnes místo..."- jako že se dřív dělo něco, co už se teď neděje).
Díky za odpověď.
Whitesnake
13. 02. 2006
Dobře napsaný a Karla Kryla (respektive jeho tvorbu) mám taky moc rád a ještě dlouho bude žít v našich srdcích díky tomu jakej byl a že vytvořil tolik krásnejch a krásně smutnejch věcí. Vždycky když hraju jeho písničky, padne na mě takovej podivnej žal. Je to hrozně silný, to co nám tu po sobě zanechal. t.
...nuž nielen pre slzy Karla Kryla, ktoré mal, keď sme sa v Bratislave lúčili a on nasadal do auta a ja som sa tak trochu hanbil, keď som mu povedal: Ďakujem Ti Karle za to, že si... Videlo sa mi to také lacné, ale tak som to cítil a on mi na to - Stando, tohle mi ješte nikto neřek... a odišiel a za mesiac prišla správa, že zomrel... proste Tvoja báseň je pekná*
Whitesnake
10. 02. 2006
Tak to som rád, že ho takto pekne uctievaš... kedysi sa na mňa kontaktoval v Blave nejaký jeho klub, myslím Zuzana sa volal, ale nejako sme sa nikdy nestretli, len prevzali nejake moje texty, čo sme s Karlom robili do novin a tak, do nejakého svojho časopisu, či čo. Nevieš o tom niečo?
no já ho nepoznala...ale pěli jsme jej..na chmelu a tak...a poklona jeho umění..no a mě se nejvíc líbí jeho básničky na zrcadlo:o)
héézkýýýý příteli*
no já ho nepoznala...ale pěli jsme jej..na chmelu a tak...a poklona jeho umění..no a mě se nejvíc líbí jeho básničky na zrcadlo:o)
héézkýýýý příteli*
Astalavista
10. 02. 2006Whitesnake
10. 02. 2006Augustin_Šípek
10. 02. 2006
nooo, dobrý. nebudu tu nic složitě rozebírat, tohle dílo si zaslouží jen chválu.