Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvá očka...
Výběr: Merle, Carodej
28. 02. 2001
46
16
9737
Autor
papouch
Tvá očka hrají
rošťáctvím
už nemůžu se dočkat
...co já vím?
Co zas vyvedeš?
Pojď ke mně
a nech se hladit
už nemůžu se nadít
okamžiků příštích
...jak bych to vystih?
Opusť na chvilku
svůj pelíšek
a ukaž
ukaž mi svůj kožíšek
...mám mrazení v zátylku
A chloupky máš
co svádí k hlazení
však zůstanu na zemi
vím, s mírou všeho
i něhy
A dost !!
Za ódou na Tebe
už dělám tečku.
Mám Tě rád.
Křečku.
16 názorů
kolemjdouci
30. 08. 2011DanielRagín
09. 04. 2009jejdavilda
17. 01. 2009NIghtRunner
11. 03. 2008malilinkatej_jerry
22. 06. 2007Jerry_Shit
22. 06. 2007sestricka.slunicko1
22. 04. 2007LightWizard
20. 06. 2006kristufek_fousek
01. 07. 2005
Tak romanticky to zacalo... A potom take prekvapko... Ale ta pointa stala za to :o) Naozaj podarene... T
Tak to jsem teda fakt nečekal, se mi hlavou míhaly takové zajímavé představy a Ty takhle :))))))...
Mě to tedy silně připomíná tvorbu Papouchovu....počkat....koukám...ano,ano...je to Papouch!!!!!!!!!Papóšku,to je skvjelýýýýý,odhazuji brk,a z poezie v úprk prk.....
Miluju básně s takovouhle pointou. A to vůbec nemluvím o tom, jak výtečně je to napsané. Jestli zase někde uslyším, že jsi jen blbej papoušek, tak Tě plácnu křídlem!!!!!* fajrból!
Náš křeček džungarák to z akvárka zapích mezi papírový model selskýho stavení a po půl roce jsme ho našli :) mezi ploty, vysušenýho :(
K obhajobě nám předtím sežral kus prahu z koupelny, tak to měl stejně..za pár
Papí, z toho si nic nedělej. Želvám je vždycky všechno absolutně buřt - taky mám dvě. :-) Tynic: však to je normální, a tady to byl navíc záměr. Ona tam ta ženská je, i když je to o křečkovi ;-))
Ty máš křečky na volno?
To je super!!! šŤíp!
Falko:co je Deli? (promiň, jestli jsem netakta)
Mně by se to upřímně řečeno líbilo i bez pointy, totiž kdyby to doopravdy bylo o (...) a ne o křečkovi, protože ta slova jsou dokonalá. Ovšem ta pointa mě dokonale odzbrojila. Velká TIP a NEJ.
Když já tě prostě vidím, v kuchyni na linu klečíš a hrbíš se u zdi, hlavu stočenou na stranu a přitisklou levým uchem až k podlaze, temenem naražený na ledničku, jedno oko přivřené, koukáš mezi dráty, škvírou do domečku tomu malému chlupáči a tohle mu nahlas čteš, jestli nebude mít připomínky...
***Nádhera!
(Fňuk, zas je mi ..steskno... po Deli...)
Falčí, tenhle popis je tak.. úchvatný a zdrcující a nakolena a dobreku srážející...!!!!!
brečím a směju se
fájí...
hlaďy hlaďy, čajy a medi a mlíči a oříškové pohlazení
Miroslawek
01. 03. 2001
Falčííí :-)) skoro. Psáno skutečně v kuchyni, leč vleže na břiše na podlaze
hlavou pár centimetrů od otevřených vrátek křeččí klece, ze kterých
na mne oba kř. (Světlej a Tmavej) pokukovali a nechtělo se jim ven :-)
A jejich soused potkánek Arík koukal nedůvěřivě z domečku
a hleděl vyčítavě, jakoby chtěl říct -A co já? Kdy napíšeš něco o mně?-
Ale nakonec dostali všichni hlodavčí mls, tak byli spokojení :-)
Jenom želvám to bylo absolutně buřt. :-)
Ostrovidka
28. 02. 2001
Merlíkůůůůů, nepřehnal jsi to - do výběru?
Vždyť to nemá rytmus a rýmy jsou jen tak halabala poházené... :-)))
Papoušku, Ti tvojí křečci dělaj v noci maximálně pekelnej rambajs :-))))
ale jinak TIP a pozdravuj křečky ....
papouchu neprotestuj, rytmiku to má a dobrou... ikdyž není pravidelná... a to je právě to hezký, smiř se s osudem, stejně s tím nic nenaděláš...
no...tedy...to ti radili plysovy medvedi nebo septal sam krecek?
ja se tu rozplyvam nehou jaka je to romantika a ono...je to super, papousku:-))
Bráááškóóó, to je tak krásný, že Ti i odpustím, že hlavním hrdinou je křeček a ne morče :o).
MŇAU *o*
:-)) v zátylku je častěji basebolka. Taky jsem měl křečka, chcípnul mi. Řekli mi, že je vhodný ho mít v akvárku, no jo, jenže mi zapoměli říct, že ho nemám dávat dohromady s rybičkama, asi se nemají rádi, nebo co já vím. No prostě, rybičky mám furt a křečka už ne:-))) jinak tip ..asi máš hodnější rybičky:-))
Astalavista
28. 02. 2001
Cavalera - tys mě fakt dostal :-))))). Tobě bych dal ten tip nejradši taky.