Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seP í s m á k e n k a
Výběr: rebecca13
02. 03. 2001
27
0
7351
Autor
Bacil
falka je alfa
agfa a kafka
papí pípá
na skibobu bix
inventor vine rod
mamba babám
písmákenka
liška šílka
vio i diovi
residence pro desirée
mámí vám míwa
víla slaví lávy
roztodívka ostrovidka
písmákenka
regis bez regrese
merle láme mramor
jochanien nejen jinochům
janis na sinaji
yfča a její čiva
u yezzinky nejez
písmákenka
kolibří bříško
vojtek v kotvě
kathe stéká
mimika tamiko
metrika hermita
niva vyjana
líbací bacil
písmákenka
(a zdola olda)
Já nevím, jakto, že to neznáš :-)
"Vagíny" jsem nesmazal, to jen jeden z obvyklých výkyvů Písmáka. Ale časem je asi smažu stejně... ale až časem.
dneska už je Písmák jiný než tehdy, když jsem to psal - a to píšu bez sentimentu, prostě jen jako konstatování...
Nepamatuju, ale nevylučuju to. Respektive, plete se mi kdesi v podvědomí, že k něčemu takovému mohlo dojít. Nedostávám se do těch stavů často, ale párkrát se mi to přece stalo :-)
ty vole, nejseš ty náhodou učitel zdravotních laborantů? Jednoho sem znal a psal moc podobný věci. Je to pěkný Ondro a dostaneš tip, i když si mne polil chlastem...
Vidím, že ses rozhodl navštívit všechna má "stará osvědčená", což Ti samozřejmě chválím :-))))))) Kdybych tak měl čas Ti to oplatit... ale třeba bude.
Jů!!! Kouzelné, roztomilé, takové kostkované Bací!
A dokonce jsem se tam našla :)
(- ale nevěřte mu, já nejsem špatná hostitelka! :-)))
bacile: No jo hračičky hračičky.... seš dobrej jako....:-))))))
a abych zaokrouhlil tak
týp
Inventore, já umím básně opravovat, ale nehci. Překlepy ano (to jsem zrovna včera udělal u "Údolí"), ale přidávat sloku ne, protože pak vznikne situace, že báseň je inovovaná, ale kritiky reagují na původní a vzniká zmatek. Proto jsem volil k přidání sloky cestu, kterou jsem volil. Nicméně díky za snahu o pomoc.
Míwo, stejně díky - ostatně asi by člověk neměl psát jenom kvůli počtu tipů (i když na druhé straně ta devatenáctka nahoře by možná chtěla zaokrouhlit ;-) :-))) no nic, už mlčím)
Bacil: básně se dají opravovat, z tvé autorské stránky volba Mazání děl (Aréna); na zobrazené stránce je volba Upravit, dostaneš se do režimu editace publikovaného díla, můžeš ho opravit a odeslat...
Prosím, zařaďte si před poslední sloku:
u orla albireo
dřív než orel jorel
silvinka... klisna ví
lovec czlověk
s erbenem ber
ruby ubírá rybu
písmákenka
Jochanko: jak jsi proboha mohla vědět, že nein achoj bylo v první verzi, když jsem to nikomu neříkal a nikam nepsal ????? jsou věci mezi nebem a zemí...
Miroslawek
05. 03. 2001
můchonij nejen nein achoj :-)))
a i to je relativní, Bacílku...........
moc pěkné. Díky. Ťíp! Píp.
CZlovíčku, díky - a to mě mrzí, takový pilný, první u mé básničky, a zrovna na Tebe jsem si nevzpomněl... promiň :(
a zase jsem uniknul pozornosti autora ,o((
fajne a sqele ranni oswjezeni. tip
Taky jsem se hledal marně, jenomže kdyby Bakterie napsal o všech >2000 nicků, tak by to nikdo nedočetl.
:-)))
Vyhraješ si, jen co je pravda, díky. Pěkné.
**************************
a já si tady taky udělám šlápotu ,snad nebude Bacil plakat ..o jaký přišel verše...chááááááá
uááááááááááááááááááááááááááááááááá ;-)))))))))
P.S. Vio není diobetik ;-))) io io io
TTTTTTTTTTTTTTTIPík
Albi, ježkovy oči, jak jsem na Tebe mohl zapomenout? Myslím, že budu muset časem připsat dodatkovou sloku.
Inv.: já doufám, že na lásku, nikoli na nějaký opar...
Ostrovidka
02. 03. 2001
Myslím, že seba som nepochopila, hihi, vysvetlíš ?? Inak gratulujem, slovíčka krásne preihrané...:o))
Bacile opovaž se tam něco dodatečně přidávat. To by opravdu mohlo příšerně narůst, kdybys tam každému, kdo se nenajde, přidával verš.