Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozhalenka
23. 04. 2006
16
1
5779
Autor
Lyrae
Ve vzpurných očích jiskřičky
co nejsou nikdy k mání
u krku bílé knoflíčky
červené vyšívání
Tvé snědé pleti obrázky
mít po zdech po tapetách
tvé vlasy vázat v provázky
a do noci je vplétat
Nad mraky býti neznámá
a nedívat se vzhůru
dle nahých paží Adama
vypsat tvou partituru
1 názor
trošku nestíhám odpovídat přímo, ale k Tvé připomínce křesťanství vs. folklór =) já nejsem křesťan, jsem folklórista... a přesto se se mnou bavíš, tož to určitě může být i s tajemným Jé-É... =))
původně jsem přemýšlel, že bych ti sem dal nějakou úchylnou fotku, ale nakonec jsem si to rozmyslel...:-)
nerad bych si totiž kazil image pečlivě učesaného chlapečka :-))
G_B_Show: dá se to, milý redaktore, chápat mnoha způsoby...ten první mě věru pobavil, ale...v dané situaci by mě vůbec nebavil:))) přetlumočit dle libosti:)
verunko...ale ty to zkrátka musíš nechápat schválně...vysvětlím přímo a polopaticky jen ajen pro tebe: 2. sloka: chci se na něj dívat vždy a všude a líbí se mi jeho všechno:). 3.sloka: Stejně si s ním nemůžu nic začít, poněvač jsem založením křesťanka a on je...no...folklorista (víš jak a já dodávám: daleko hůř:)) ale stejně když ho vidím, tak padám okouzlením do mdlob a nemůžu si pomoct...už chápeš??:))) ono na tom není nic složitého:)
tak už jsem si to přečetla, ovečko =) je moc dobrá, ptz jsem to zase nepochopila =)) ...teda... tu první sloku jo, tam je to jasné a mě blízké... hmmm, krojová košula... ano... =) ale sloku od sloky je to složitější... takže boduješ =)
PVD: zkus to spíš nosit na čele, třeba tě tak začnou potom oslovovat všichni:)
hezký zakončení básně, dlouho jsem tu neviděl u někoho pro mě nového verše co by měly smysl*
Simon_Hvížďala
01. 05. 2006
děkuju za zastavení a za váš názor.)
K_Anče: no jéje:) ten nám tady chyběl:)))hmmm, tohle by mě nenapadlo...ale pokud ten Jura vypadal jako tento...tak všichni Jánošíci sem:)))
název se mi nezdál... vidim zřetelně Juru Jánošíka, ale můj problém:)) Je pěkná*
jagara: já si nemůžu pomoct, ale ten rytmus je všude stejný...dle mně...možná bych to potřebovala vysvětlit...
jenyk: nemusíš folklor? to mně mrzí, já ho totiž musím:)ulítávám zejména na čardáších a na fešných muzikantech:)
mortecino: hmmm, právě o těch písmenkách to je(ach!)...ale nejlepší na tom je, že když jsem tu báseň napsala, měla pět slok a pak jsem zjistila, že jsem se dost odcizila původnímu námětu a že už zase píšu o sobě...tak jsem dvě poslední sloky prostě vynechala:)
norsko: mireček z angoly??? tak teda jooo, dyž chceš:)
děkuji všem:)
asi bych nechal jen tu posledni, je nejlepsi, urcite. mam take rad slovo partitura..jednou sem ho take pouzil v jedne sve basni, a jeji umelecka hodnota tim padem desne stoupla..
je to ale uplne neco jineho, kdyz clovek vi kdo se schovava za tema pismenkama:)