Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlouznivec
24. 04. 2006
25
11
7064
Autor
Jakubisko
Napnutá plachta
se vytrvale vzdouvá
měsíční záři
11 názorů
taky má o 10 víc tipů...:)))
rostem rostem...sem zvědaf na jaké úrovni budeš u mých Knihovnických :-)))
nojo, musíš se smířit s tou diakritkou, s jakou to je :o)))))) tak díky za to rozmetání.....ani jsem netušil, kolik restů u mě máš!!! ;)))
tady to rozmetám!!! *
(já bych to cítila s "v" nebo dlouhý "í"
v měsíční záři nebo měsíční září...)
ManonLescaut
27. 09. 2006
příště zkus napsat: TIP :D ne, dělám si srandu...děkuji za tuto přehlubokou kritiku...docela si to náhodou trefil :)))))
Vzdouvá - jako by jí vzdorovala? Je to hluboký posun, protože se vzdouvá něčemu - "měsíční záři". Jinak se plachta vzdouvá v něčem, tedy ve větru třeba. Mohlo by se i napsat "v měsíční záři". Ale takhle je tam pěkné tajemství.
Predrag_Tomič
30. 06. 2006Skafararix
30. 04. 2006
juuuu....sem já to ale šikula...i velký skafa mi to chválí....:)) díky moc :)
Skafararix
30. 04. 2006Hennya Tahara
27. 04. 2006
A si a si a si!!! :-P~~~
Kdybys byla zlá, tak mě přece pořád tak nerozmazluješ...:)) i když...kdoví co máš za úmysly.....:DDDDD
nejsem:o) Ty jsi. a tohle haiku je faaaaakt nádherné.:o) omlouvám se, už musím jít, tak zase příště Tě ráda navštívím :o))
no ten už sem ti dávno vzteky uštíp, tak máš jen hubu... :))))))
no já jdu chrnět, tak krásné sníky všem.....i tobě ty......fógle :D
Jo, čet sem všechny díly...asi za měsíc všechny 4 :))) a přišlo mi to čím dál tím lepší... a čtyřka má tak naprosto geniální vyvrcholení, žeeeeee.....DRŽ HUBU, JOOOOOOO?
:))))))))
e-éé, Ráma néé, .. už jsem si to našel, ta povídka se jmenuje Sluneční vítr (závody slunečních plachetnic)
Jóó a čets Odysseu celou? Všechny 4 díly? Já teda jo a můj názor - 2001 bomba skvost, 2010 dobrý, 2061 hmm tfuj :-/ , 3001 něco tak příšerně blbýho, to snad ani nenapsal Clarke ... .-))
ale vykecávám se Ti pod haiku, promiň
Nemyslíš Setkání s Rámou? :)
Perfektní knížka....ale bohužel sem přečet jen první díl...musim se k tomu někdy vrátit. :)
Na Odysseu to ale nemá ;)
..se mi vybavila Clarkeho povídka o těch vesmírných plachetnicích .. kruci, jak se jmenovala?? Ale tam se používala záře sluneční, né měsíční ... .-))
tady se brnklo o tajemnou strunu.. krásně nečitelný hieroglyf slibující mnoho a dávající to co do něho sami vložíme :)*
No...vzhledem k objemu haiku si pořád větší expertka než já :))
Uvidíme, nakolik mi to Skafa sepsuje :))))
Právě v tom je krása tý fotky...;)
Díky moc, od haikový expertky jako ty to dvakrát potěší...:))
Bezvýchodnost je jedním z nejvděčnějších básnických témat...;)
I tak díky
To je fakt, ale tady je - zdá se - bezvětří. Konstatování zajímavé - ale co s tím dál ? Je to bezvýchodné, ale jako obraz to docela ujde...
:))))))))))))))))) ty seš nějakej vtipnej čéče, na tebe si budu dávat pozor :)))))
Mr.Pidluke
24. 04. 2006
MEGALOL :DDDDDDDDDDD Teď jsem se málem zadusil vlastním jazykem.........:)))))))))))
díky za pochvalu, tip, i ftip :)))
Mr.Pidluke
24. 04. 2006wedle_vazy
24. 04. 2006
jenyk:
Nj, něco na tom bude...tak díky za připomínky, asi to byl první a poslední obrázek. :) Ale už ho tam nechám, nelíbí se mi post-upravování děl :)
Sarrah: ;) díky
ten obrázek je náhodou parádně psychózní :))
docela se mi to líbí, ačkoli u haiku se tomuto pocitu příliš často nepřibližuji :)
jenyk:
no podle mě šílený celý to haiku...tak mi ten obrázek přišel trefnej :)))
díky moc :)