Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSněžení v hodině mezi kočkou a psem
Výběr: rtymá, Print
02. 11. 2006
21
4
2994
Autor
Pacer
Spadal v noci první sníh
jako by Měsíc
jdoucí do úplňku
propustil Mléčnou dráhu
když sněží
ztichne vše
tma zprůzrační
slova zatčena
jen šlépěje
vykřičí až k ránu
kudy bloudil jsem
mezi kočkou
a psem
4 názory
Attarka vítej mezi čtenáři blbůstek - myslím, že žádnou Julii jsem tu ještě neměl:)Dík!
na plotnu si uděláme rozpis... s těma prachama to ale bude horší...
a moje foto prošlo jen tak tak... včera se dokonce ani nezobrazovalo půl dne... tak z toho byl server špatný!
jdu obědvat a přestávám ti tu plkat... dílko se mi fakt moc líbí... ahoj!
:o)
hmm, tak to by nešlo - vařím taky - čili rvali by se o plotnu
vydělám si na sebe - to pro chudého básníka není žádný terno
btw - mou fotku žádný server zatím nepřijal pro nepřípustnost :)
máš proč (reaguješ snad na foto?! :o(
ale umím vařit! a vydělám si na sebe...
:o))
Šmárja - jsem nepoděkovat, po pás se nepoklonil..s takovou Nastěnku neuženu :)
Hezkou sobotu přeji!
buenavistasocialclub
03. 11. 2006
Neurazí, nenadchne. Aspoň na pár přečtení ne; pak se mi chce líbit víc, člověk si dokáže snadno představit ty obrazy, ale přece bych jí vyčítal tu kýčovitost prvních strof. Ještě se vrátím.
kouzelná_květinka
02. 11. 2006B.Ezejmenij
02. 11. 2006
ještě, že jsi se omluvil i těm, co teď mohou předstírat, že to věděli..
mňo jó
já dnes projel křižovatku na červenou .. tedy respektive proklouzal .. jedu sotva 30tkou, je zelená, najednou oranžová, tak lehoulince šlápnu na brzdu .. a nic, tradááá, pak červená .. a já to vesele prošlindal.. :-) jójó první noční sněžení a přeqapení silničáři :-))
ale to sem nepatří,..
mňo jó
:>