Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRošt
Výběr: Print
04. 01. 2007
21
36
4146
Autor
Zbora
Okorává maso na zápraží
– psi nepřišli
a rajčata sotva zčervenají mrazem
Bude se pálit dřevo
– spousta stromů nedozraje
36 názorů
:o) bezva
Když jsem jí psal, vzpomínal jsem na atmosferu poslední návštěvy chaloupky, která se udála na přelomu podzimu a zimy.
Bezprizorný
27. 02. 2007
To je tak vymakaný, že tos musel předělávat aspoń pětkrát, než jsi dospěl k této formě. Ale vyplatilo se..
Jednadvacátej - a to je co ? voko bere !
Usmáty_autor
09. 01. 2007
toto ma nenadchlo... ale dnes frčím na pocitoch "na druhé prečítanie", tak možno, keď sa sem vrátim ;)
zbora ¤¤¤ ( tři sluníčka )
rebecca :-)))))))))))))))))) (pět minut smíchu )
marmeidlenka :-))))))))))))(deset .......a hádej čeho )
Mermaidlenka
05. 01. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
05. 01. 2007
r: já ti dám foglara, to není ani seifert ... to je nějaký dědek v hospodě v zahradní restauraci, a bez brýlí luští křížofku, pivo mu teplá
vole
:-)
snad nebude tak zle .. :-) (to kdyby mi někdo řekl na Štědrý den, tak ale souhlasím .. v hlubině)
všichni tu hledají pointu a ona je odpověď možná v názvu samém...hm? je to až tak jednoduché?
Mermaidlenka
04. 01. 2007Augustin_Šípek
04. 01. 2007Antiutilitaristka
04. 01. 2007
přijde mi že nutíš čtenáře aby text bral jako hádanku a luštil a luštil.. chybí mi tam nějaký poetičtější odrazový bod.. na kterém by mohl čtenář s "ulehčením" .-) rezignovat od interpretace a popustit imaginaci .. je ten text u tebe cestou k pochopení pointy nebo cestou k neohraničenosti poetiky?