blebleble... a ještě jednou: blebleble. tady jsi mě i pobavil, angliku. :-) *
nechápu význam tvé poznámky, ale dík za názor:)
neco jo neco ne...ale v celku da sa
budu se těšiti:)díky eště raz*
,,,ja napúsal si v hlave scenar k takovymu kratkymu filmu z nadrazi.....teda zfilmovat todle, protoze se sidkou si posilame avi co a jak, ja ti ho, az chvilka casu bude, poslu..!!!DDDDD.......potesilas cele stado pismackych lukostrelcu!!!
nestacim se divit:) dekuju moc, ze jste prisli*
tak to je paráda..i když mírně jízlivé, ale padlo mi do noty*
je to strhujúce...to ma prvé napadlo, aj keď je to porno:o)tip
no vidíííš....co po mně chceeeeš?? já být taky štír, tak já tam muset vidět erotika:-)))))
:))jako!:) to nemela byt eroticka. ja se tomu asi podvedome neubranim. To bude tim stirem, jak rikaji ti astrologicky zalozeni:)
diky moc za navstevu
crea: s tim dunenim...na tom neeroticnu to spis melo stat:) kdybych se trapila, vyprchavala a dunela s orgasmem v zadech, tak to asi budu delat casteji:)
(no mate pravdu vsici, je to tam*)
ty moje oblíbenkyně oblíbená...pořád tě v oblíbených mám, tak mi muselo přijít avi:-)))
nejen, že tam je péčko jako hrom, ale ještě tam vidím jasný sadizmus, jak mu lámeš ty proletený prstíky a jeho masochistické sklony...on ti to jednou vrátí..:-)))
a koneckonců, dalo by se to vysvětlit porůznu...spletené prsty...já je přes sebe křížím za zády, když lžu...a to dunění...nejen doznívání orgazmu, ale dá se to vysvětlit i jako vyprchání jedné velké lásky...prostě je obrazotvorná a to já ráda, protože jsem hravá a tahle do výběru patří, protože kromě toho, že jsem hravá, tak erotika je moje parketa...tohle je sice péčko, ale i péčko začíná erotikou:-)))
*
:) Pcko na Pcku, sedlo jak pekne vykrojeny mango na datlovnik :)
o hledání a vzletech...ze...no jo, to mi bylo ouvej*
kdo by si nepamatoval nick, kterej byl synonymem písmácký erotiky :-)
a radši na tu letitou věc znova nekoukej, protože tvý pocity z ní příznivý nebyly, tak ať se ti to nevrátí ..
si na mě pamatuješ?:)) poctaaaa, diky. A jaké to bylo letite dilo? se na to kouknu ještě jednou!
tož ale....já píšu porno, jo...aha:))
to mam radost to mam radost:)))))
je to dobré porno. takové soft. na to se dá dívat:)))*
ty brďo - to je asociace jak sviňa - zrovna jsem prve u svý letitý věci, kterou na světlo boží vytáhnul Honzyk - žejakodík, pane redaktorskej :-) - narazil na tvůj názor u toho a říkal jsem si, kam ses zašila se svým erotickým arsenálem - a najednou avi k tomuhle - a souhlasím s již vyslovenými názory - porno jak prase, hehe :-))
i když se to tady někteří snažej zjemňovat nebo odvádět pozornost jakože k nějakejm orgiím kulinářskejm nebo co .. :-))
houby, jsem jeji protekcni:)) (bo jsem aspon byvala:)
ale vazne dekuju*
sidi-midi ma cuch, halt zkusena...§))
jaaaaj, no dekuji:) sid mi zprostředkovala famozní návrat:))
...to je za prvy uplne jiny, nez ty nase blaboily tady, a pak, i chytry, jo, eroticky, ale ne hnusne, spis tajemne, a libi se mi nazev s kratkym i......no je to teda objev pro mne, ze ano?:)
jo, aby mi rekl, ze jsem se vratila zase se svou pornografii, co?:)) neni tam ten ejakulat,neni, proste neni:)
hele, nech ctenare, at si to vylozi po svym.. ma to svy kouzlo....)))
já tam to porno vidim taky...:)))
no to vim...uz je dokonano...:))))
btw ten konec jako nejni erekce, kámo:D
to je jednoduchy.. protoze o tom pises-.....:)
ti dám porno ty pakone, už to vidíš taky ve všem co?:)a v tom mym většinou teda vždycky! čím to?:))