Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZívám
02. 05. 2001
7
2
8251
Autor
Kandelabr
Zívám.
Rozhlížím se po ospalém městě a možná ještě trochu rozespale mžourám do sluníčka. Je to příjemné a jakpak by taky ne. Do mého líného kroku mi hraje hudba z walkmana. Snažím se na nic nemyslet, jenom si užívat tohoto okamžiku vrcholné spokojenosti a usmíření se sebou samým. Dnes je opravdu hezky. Bylo by skvělé, kdyby byl celý život jedinou velkou procházkou v ospalém městečku, kdy má člověk pocit opravdového klidu a nepopsatelné radosti. Možná, že život takový je. To by se mi líbilo. Mám rád život.
Hudba je nádherná.
Dokonale jsem s ní sladil krok a zdá se, že už ani nejdu, spíš se mírně nadnáším v jejím rytmu a ona se kolem mě točí, je ve mně.
JE NÁDHERNÉ NEMÍT STAROSTI. I když já vlastně žádné nemám.
Jenom ten pocit, že mi něco uniká, že mi něco proklouzává mezi prsty a já to nemůžu chytit. Tenhle pocit mě trápí.
Zívám.
Kdybych kouřil, zapálil bych si teď určitě cigaretu. Chvíli bych se připravoval na ten malý obřad zapalování a pak bych si konečně slastně vychutnal první potáhnutí. Jenže nekouřím a tak jdu dál. Míjím pár lidí na procházce, ale skoro je nevnímám ostatně jako téměř vždy. Necítím potřebu se nějak otevírat pro veřejnost. Přesto nemůžu říci , že by mi byli lidé lhostejní. Spíše naopak.
Je pořád tak nádherně a mě napadá, že by bylo úžasné potkat karnevalový rej a zaplést se do něj a nechat se jen tak unášet a přitom zjišťovat, že tohle vše je jenom krásný vtip, nic co by se mělo brát vážně.
Rej v mé hlavě mě bere do svého náručí a já tancuji a směju se. Do ucha mi troubí trumpetista v psí masce. A takhle spolu poskakujeme ulicí, lidé si na nás ukazují, a my vystavujeme své rozesmáté tváře.
TRAMTADADADAAAAAAAAA...
2 názory
Květoň Zahájský
05. 02. 2009
dobře jsi udělal,žes to tu dal --- vážím si každé pohodové chvíle a dokonale si ji užívám neb jich nemám mnoho --- tančím s tebou.......
Příjemnej pocit! Nechala jsem se unést. :o))
A připomnělo mi to, jak se do Prahy už pár let , vždy nějaký víkend koncem února, sjíždějí masopustní orchestry z celého světa! Je to strašlivej kravál, maškary, houfy lidí táhnou uličkama Starého města,....walkmana by Ti to totálně přeřvalo :o)...je to nádhera a já to miluju :o)))
JohnieBass
03. 06. 2001Kacapitoma
17. 05. 2001Kacapitoma
14. 05. 2001
Kacapitoma: nevim nezkoušel jsem, walkman je mou nedílnou součástí, podobně jako dýchání :-)
ja ti dekuju, tohle muj pocit kdykoli sviti slunicko. ja bez walkmana nevylezu na ulici, ona je s nim takova jina...lepsi.-)
jednou rano sviti slunicko ja jdu do skoly, napul jdu, napul tancuju, jednou nohou na chodniku, druhou na trave, lidi na me divne koukaj a ja nemam zadny starosti dokud tu muziku nevypnu.
diky!
Konstantinidisová
04. 05. 2001
Pohodička...
proč ne?
Já si to TIPnu, protože mám z toho pocit, že věci jdou tak, jak mají jít... a tom se moc nepíše
Není to trochu nudné, být tak spokojený a vyrovnaný? Já tedy zívám z nudy, nebo když se mi chce spát. A co ty?
Konstantinidisová
02. 05. 2001
no jo já vím, ono to asi nic moc neřekne, psal jsem to spíš pro sebe, tak ani nevím proč jsem to sem vlastně dával sakra :-)