Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...v louky se tak moci obrátit...!
Výběr: lukášj, Print, silence
06. 04. 2007
22
45
6778
Autor
Honzyk
Děti skákaly by po mně
nohama zpocenýma
jejich pot voněl
A věnce přátel hostit na svych zádech...!...
...neobratně posunovat v travách husí peří říkaje si: nemám příliš chladné srdce ?
Louky - smutní hostitelé
tisickrát pořezány vstanou....
Opouštěny, říkám já,...ale tak slastně, jako když dlouhé vyčkávání vykloní se z času jakýms vonným omylem...
...to heřmánek mi vykvet´
nohama zpocenýma
jejich pot voněl
A věnce přátel hostit na svych zádech...!...
...neobratně posunovat v travách husí peří říkaje si: nemám příliš chladné srdce ?
Louky - smutní hostitelé
tisickrát pořezány vstanou....
Opouštěny, říkám já,...ale tak slastně, jako když dlouhé vyčkávání vykloní se z času jakýms vonným omylem...
...to heřmánek mi vykvet´
45 názorů
zelenko, tayk jsem po čase dodal dia(kritiku)---)))o)- jo, lepčí je to:)
sestricka.slunicko1
20. 04. 2007Tomanová Nicol
09. 04. 2007buenavistasocialclub
08. 04. 2007
Honzyk - je bezva, má náboj i akcent - nemá chybu, ale ta diakritika to do pytle docela ruší
hrbol jediný
07. 04. 2007
...jo, fakt....ja ted jsem takovekj, jak maluju pro tu stranku, takovej rozhrkanej...co se v Praze rika, to mi je sumak...))
Ren., neropzumim..???)))
...mne pamet take jeste jakztakz slouzi...vcera jsem nasel ale klice zase na mrazaku...)))
...neobratne posunovat v travach husi peri rikaje si: nemam prilis chladne srdce ?
pamatuju ji*
diky, bru...nekdy snad....(((...ale ve dve v noci, kdyz chci nekomu, kdo vedle mne spi, neco vysvetlovat, neni to pravy...:))))
..ja to napsal Semtexovi, kdyz se vratil po 5 letech z kriminalu...)))(((--Fouk...
celek moc sentimentální ale toto je extra: "vykloni se z casu jakyms vonnym omylem"
Norsko je jako smrad, kterej za mnou se tahne...a muj dusevni stav je muj...to je vsecko...a posledni: Norsko je plnej jedu, to nemusim.
Klíč pod rohožkou
07. 04. 2007
husu nerad...stop...nemam tu jinou klavosku...stop...mrzi mne...stop....