Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč byly smazány nicky dva_karlove, Norsko 1, červen, Fouckault, Papouch, Noe 1, eowi a pohřební_služba ? (a proč má Honzyk zablokovanou IP adresu ?)
30. 06. 2007
5
130
3463
Autor
Vitex
Údajně byly zablokovány i některé IP adresy (Fouckaultova nejen údajně, ale opravdu). A tož tak.. Diskutujme.
130 názorů
Nežádoucí2
04. 07. 2007Nežádoucí2
04. 07. 2007_sssuperlyryk_
03. 07. 2007Nežádoucí2
03. 07. 2007_sssuperlyryk_
03. 07. 2007Jerry_Shit
03. 07. 2007
Jerry: No já nevim... Nechat si represe dejchat na záda... Máš hrozně divný tužby :))
Jerry_Shit
03. 07. 2007
No jo, je to tak - tady už není nic věc nikoho, ale je pokrok, že už nejsou uživatelé pro své názory mazáni, ale pouze ignorováni :)
Induan : A pod tvým dílem pro změnu zase mlčí - na mou otázku, jestli znovuzveřejní ony problémové texty prvních tří smazaných nicků, odpověděla, že to mám nechat na nich..
Už nemlčí - viz pod Armandovým dílem: Všem kterých se to týká.
Už je to zase stará dobrá Vella - posuďte sami:
LaMouette: Vello... si myslim.. ze dyz Te papousek slusne pozadal.. aspon tedy wo navraceni del. ze to docela jako se chce dohodnout bo se nejak pletu?..:-)
01.07.2007 19:24:50 Vella
ADMIN redaktor
Mou, to se tě netýká :)
Prostě arogantní jako vždy.
viz "Událost - došlo k dalšímu mazání Písmáků! Výzva vedení Písmáku!" na stránce autora Induan.
Zatím mlčí, ale třeba tady zrovna není..
Náhodou už docela komunikuje - ale pod jinýma dílkama. Zrovna jsem se jí znova zepral, jestli zveřejní ty texty, kvůli kterým to všechno začalo. Uvidíme, jestli mlčí..
aha, díky:))...se nesměj, jsem celou noc vzhůru, už mi to tak nemyslí (pokus o únik z tíživé situace nebohého počítačového nedovzdělance;)
Ha, ještě žiju, byl jsem jen odstraněn z hlavní strany! Že by na Písmáku změny k lepšímu?! O-o
malinka_hvezdinka
01. 07. 2007
já nevím, mně se to nepodařilo najít, tam je nějaká možnost hledat v archivu či co? zasvěť negramota;-)
njn, pořád jsem sžitější s knížkama...:))
malinka_hvezdinka
01. 07. 2007
díky Hvězdinko:), uznávám že s technikou jsem trochu na štíru:)
hezký parte:)
malinka_hvezdinka
01. 07. 2007
Tak to je škoda. Ve vší té šedi milé pousmání způsobilo to parte.
No nic
tak to chápu, dohledatelný to asi už nebude, zkusím google, ale pochybuju:(
No prostě se na hlavní straně objevilo jeho parte s textem jako že "už mě to tu nebaví" - nebo něco na ten způsob. Víc říct nemůžu, víc ani nevím, zkus najít to parte - uveřejnil ho nick pohřební_služba, který, jak víme, je už taky v pánu.
Jinak ještě chvilku po té nabízel Saša, že vyhotoví parte všem, co se smažou, zcela zdarma :)
a proč konkrétně se smazal? souvisí to nějak se současnou situací nebo prostě jen zatoužil odejít (hádám jen načas, jako většina zdejších "kmenových" autorů) z písmáka?
Není zač; dokonce pokud pohledáš (a pokud nebylo smazáno) najdeš tu jeho parte - tak čtyři pět dní zpátky :)
proto se ptám, neznám ponutky, jen jsem si udělala inventuru v oblíbených a ve svých kriticích...díky za informaci:)
Aby nedošlo k omylu : romále se smazal sám už před několika týdny a funguje nadále na svém starém nicku romale. Jinak ale o zmizení ostatních nicků nevím nic bližšího. Kdo ví víc, informujte..
Tak se s vámi loučím a na závěr jen dodám, že být zde mezi smazanými se stává pomalu poctou.
Baziliška: No jo, kde je Spring a Saša Gr??? :-(((
Noe se smazal dnes sám?
Ach jo..... :-((((((
Problém je, že jak mažou nicky, půjde to dál geometrickou řadou, protože každý, koho smažou, zde má zde několik dalších přátel. A jakmile začnou mazat nejen za urážky, ale i za názory, tak to je začátek konce Písmáku a to se právě teď děje. Ale pochopitelně při takovémhle množství smazaných nicků se během několika dní Písmák začne zaplňovat nekontrolovatelně příspěvky kritizujícími současný stav, že už to nebude dále udržitelné, takže nakonec jediná možnost je smír a obnovení smazaných děl a autorů dokud to ještě jde. Vyzývám vedení Písmáku: Přestaňte mazat a začněte obnovovat! Stejně to dříve nebo později budete muset udělat a jen to všechno zhoršujete!Písmáci nejsou zase takové ovce, aby si to nechali líbit. Tři nicky smazané pro skutečnou urážku by možná vydrželi, ale tohle už je genocida a navíc jen na základě vyjádřených názorů. Takové chování pak lecos vypovídá o charakteru zůčastněných!
Čím více lidí smažete, tím více si uděláte nepřátel a pak už to půjde všechno ráz na ráz. S takovou vám nakonec zbyde jen ten server!
a Alexei_Wroncki...ale zase nevím, jak dlouho už je pryč...kdy naposledy byli pohřešovaní spatřeni?
kromě již zmíněných (+ romále)
nemůžu najít gr_4you...:´((...můj oblíbený autor...
pak spring...:((
pak múm (ale nevím, jak dlouho už tu není)
a září_2005 a dunaj...
tohle je horší než zlej sen..:´((((((
tenhle způsob utnutí diskuze považuju za značně podpásový způsob vypořádání se s oponenty...
Je vidět, že se tu lidi už začínají bát a to je hodně špatný, to tady nepamatuju a to jsem tu 6 let!
Přesně tak ! Žádám vás, abyste se o takových věcech v mé diskusi nerozšiřovali.
;-)
Smarjaaaa.. Indu.. takhlenc nahlas to tu rikat.. co dyz si to negdo precte.. a zacne wo tom premyslet.. ;-))
Mimochodem tak mě tak napadá, že možná úplně nejlepší ochrana Písmáka od nežádoucích příspěvků by byla ho prostě odpojit od internetu a dát si ho do vytrínky. To už by žádní drzí uživatelé Písmák svými názory neohrozili ;)
Naopak blokace IP adresy ohrozí další uživatele, kteří by se chtěli k písmáku připojit a zrovna mají tu smůlu, že jsou na stejném uzlu.
jj, ale jak rikam, jsou i jina reseni. Dulezite je vedet, ze blokace IP je strasak na uzivatele, ale ze je to ve skutecnosti nesmysl a kdo bude chtit postupy na Pismaku kritizovat, cestu si najde a nejde mu v tom zabránit a to je dobře.
Induan, ale najst funkcnu rychlu verejnu proxy je dakedy o nervy. mne osobne sa to este nikdy nepodarilo. akurat som raz rozchodil tor a privoxy.
Pro všechny, jejichž IP adresy byly nebo budou zablokováný. Existuje takzvaný proxy server - servis na internetu, který umožňuje se připojovat přes obecnou a měnící se IP adresu. Přes takovýto server je možné se znovu připojit. Jinak blokování IP adres je naprostý nesmysl a pokud uživatel píše například z internetové kavárny, zablokuje to přístup do Písmáka celé této kavárně a podobně. Takže s blokováním IP adres je to obzvlášť na hraně. Navíc u internetového providera je možné si někdy zažádat o proměnnou adresu. Případně se lze připojovat například přes mobilní telefon, kde je IP většinou dynamická.
Tak já byla např. smazaná a zablokovaná za to, že mě níže jmenovaná slečna redaktorka před několika dny písemně nepřímo označila "umělotinou" a "bývalou prostitutkou" a já o tom dnes napsala:
Za Nicollette!!!
Prolog
"Vážení Písmáci, během uplynulých pěti dní se ... velmi vyostřily osobní výpady ze stran některých uživatelů ... Vzhledem k tomu, že smazaní uživatelé nebyli schopni a ochotni ustat ve svém útočném jednání, nebudou jejich účty obnoveny. Nadále již nebudu tolerovat osobní výpady ... a ani útoky v kritikách. U uživatelů, kteří nebudou schopni se zdržet nadále výše uvedeného rovnou přistoupím k blokaci jejich účtů či ip adres a to i s rizikem, že poklesne návštěvnost serveru... Děkuji za pozornost, Vella"
Výše zmíněná redaktorka se před několika dny v diskusi k Pištově Anketě vyjádřila "...to se má ta tvoje umělohmotina na co těšit..." a pak také "...tys to byl, kdo řekl, že je to bývalá prostitutka..." (bohužel nemohu citovat doslova, diskuse i dílo byly zabity). Když jsem si to přečetla, zalila mě limbickosystémová první vlna
emocí a chtěla jsem si to s výše zmíněnou vyřídit růčo mezi čtyřma pěstma. Ale pak jsem si přečetla pár jejích dalších reakcí a uklidnila se. Ne, nejde o mě.
Dnes, po uveřejnění Prologu, se o ni bojím. Aby nám tu ještě dlouho mohla dělat společnost a nebyla taky zablokována. I s rizikem, že pak jistě poklesne návštěvnost serveru...
P. S. Píšu z Ruska, neb sdílím domácnost, zvířata a PC s jedním rebelm, který nepouživ zdaleka takové
výrazy jako slečna výše, byl dnes zcela zablokován.
LIDÉ, BDĚTE!!!
malinka_hvezdinka
30. 06. 2007_sssuperlyryk_
30. 06. 2007Skafararix
30. 06. 2007
soco_hk : Je to jisté ? V tom případě bych to musel přidat do názvu diskuse..
Ale né.. cosi se rýsuje. Četls poslední zprávy o zítřejší slezině znepřátelených táborů ?
také byl smazán nick pohřební_služba, který nabízel vyvěšení parte nickům, které se smažou. V jeho dílech ani kritikách nebylo nic osbního, takže vella nemá pravdu. Zkrátka kdokoliv vyjádří jakýkoliv nesouhlas nebo jen zavtipkuje o nynější situaci, je smazán.
Ha ! Zdálo se, že se blýská na lepší časy - a přitom smázli Noeho 1, jak se zdá.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. .
dadik : Má zablokovanou IP adresu ?
Ha ! Zdálo se, že se blýská na lepší časy - a přitom smázli Noeho 1, jak se zdá.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. .
dadik : Má zablokovanou IP adresu ?
Honzyk, Papouch...hm...tak to už by byli skoro všichni ze staré gardy. Doufám, že se to v ten pátek vyřeší.
Pozorovateli, držím palce.
dítě_na_skleníku
30. 06. 2007
ještě od Honzyka, pro vás:
o, diky, pusu, bude dobry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ze zdravim!!!!a sem s
vama, jo??..cau!!!!§
MorriconeTheGod
30. 06. 2007
dadiku sem jak vomamanej, ale to vis, hned k pocitaci a chtel
poozdravit, ale jsem na poismaku zablokovanej...!.........pro tzo ta
|vella, dela? ja jsem si prijel jen pro nejakly veci, budu este tak 1/4
hodiny, vis...
cau, Semtex pak hned odveze mne,,,,a bude to lepsi...vcera sileny teda.
.GFF
pozorovateI
30. 06. 2007
Přečtěte si pozorovatelův "Návrh" - Vella se snad konečně otevřela k jisté seriózní diskusi..
pozo.. ja zasejc chapu vas, ze se ozyvate.. sak to tu dela vits lidi si myslim..:-)) a je to tak dobre..
pozorovateI
30. 06. 2007
Já bych viděl jisté řešení (nebo aspoň pokrok) v tom pivu (viz diskuse pod peticí) - kdyby vedení a "rebelové" skočili na jedno, dvě a vyříkali si to. A pak by o tom obě strany napsaly taždý svou reportáž, aby i řadoví písmáci věděli (tušili), jak to proběhlo a co se pořešilo. Ale : pije Vella pivo ?
pozo.. ja su dle mych deti dokonce hnusnej woptymysta.. :-)) ale mam s tim dobry zkusenosti mno.. taxe je snazim jen predat dal. Je to jen otazka pohledu.. esliva urazky a lzi snasis.. bo esliva se nad ne dokazes povznest a mavnout nad nima rukou. Vella to evidentne neumi.. ses snad stejnej jako ona?.. A ja rozhodne hodlam vrazet a vyuzivat tyhle energyje kerou to tu kypi do jinejch veci.. jak jsou pravje ty odvety a msty. Sem si totis jista.. ze se to vyplati.
pozorovateI
30. 06. 2007
pozo.. no.. momentalne nefim.. co by pomohlo.. le se snazim na netso prijit. ted fakt nema cenu cokoliv delat.. pac tim zmenis akurat to.. ze se sem nedostanes.. a jit hlavou proti zdi.. nema rozhodne cenu.. pac z teho mas akurat bouli. Lepci je v ty zdi najit vratka.. le hernajs.. v tydle se zatoulaly nekam desne daleko. Le urco je najdem.. tim sem si jista..
pozorovateI
30. 06. 2007pozorovateI
30. 06. 2007
myslim si, ze Yann ma naprostou pravdu.. ve vsem. je jen ciste na nas.. jaxe k temu postavime. svejma nazorama.. a nesouhlasem.. s tim asik nits nesvedem.. cili je tedkonc nutny vymyslet.. nakou jinou cestu..:-)) a je nas tu si myslim docela dost na to.. bysme dohromady na nesto prisli..
P. K. : Zajímavý názor, ale nevim - snad zítra. Nebo někdo ví o dalších smazaných ?
pozorovateI
30. 06. 2007
Ano - přikláním se k názoru Milly, že odešli sami - Fouckault si navíc zablokoval IP adresu pro případ, že by měl někdy nutkání vrátit se.
Okrem toho je arogantne zaradit vyhrazne "Oznamenie uzivatelom serveru", v ktorom sa oznamuje, ze kto si bude otvarat usta, bude vymazany do zlateho vyberu a nenechat moznost reagovat. Nenavist v takom pripade narasta. Teda aspon u mna takyto fasizmus nefunguje.
Mazanim nickov a umlciavanim ludi sa podla mna nic nevyriesi. Zapchavat ludom usta vedie k vacsiemu odporu. Potlaca ho, ale neodstranuje jeho priciny. Je to podla mna neschopnost riesit problemy. Ale viem, miesto sebareflexie je jednoduchsie vymazat vsetkych, ktori vyjadria opacny nazor. Nemusim snad hovorit, ake mi to pripada... Bud to bude to takto trvat dalej... alebo sa zmeni politika a spravanie vedenia...
Třeba to tu nevydrželi a odešli sami??
Ale koukám, koukám...... kam se to tu řítí. :-(
Doufám, že až se dnes večer vrátím, ještě tu někdo bude........