ta betonová džungle je sice dost ohraná, ale u mě to vyvážily gazely kočičích hlav, což dost jitří fantazii...zaslouženej výběr, Pablo:-)
pre Darwina by to bolo urcite zaujimave citanie, pre mna bolo... *
Text na mne působí....že je psán moc na efekt.Kapitan
m: njo... nekdy se k nemu urco vratim.. :)) jenze ted jsem tak zahlcena avizama /hadej od koho?:D/ ze nejsem schopna cokoliv cist:))) joo a zapomnela jsem ti poslat avi... taakzeee : diiky za tva aviza, ma draha Milly!:) Moje spanelska ostrava me rozesmala:)))
K: to jsou všechny Pablovy.... .-)
nádhera - díky, Milli *****
a, Pablo, můžu dát do klubu Erotika v poezii atd., že jo? .-)
a, Pablo, můžu dát do klubu Erotika v poezii atd., že jo? .-)
hele já už jsem o ní mluvila tehdy v Hlinsku a dodneška si ji docela ráda i od tebe poslechnu. To je dost, že je doma:)
já tuhle miluju :)
a jak si ji četl v balbínce tenkrát, tak to bylo ještě lepší...*
no, tak to je jako docela mazec :)
Hmmmm..."starý" dobrý Pablo
:)
*
Slušný :) Ne...skvělý.
T.
Díky Milly.
Ano ano, nejlíp je psát o tom jaký to je, když to je, ale ještě lepší je psát o tom, jaký to je, když to není - tam se navíc ještě vrazí i tenhlencten existenciální uměleckej dojem :)
Povedené, povedené.
pořád oceněníhodná .. ;-))
výbornej kus -
TIP + V
ono Darwina dnes paroduje ktokoľvek
a opačnom smere pôsobenia:)
stačí sa pred záverečnou postaviť k hospode ...
ba niekedy aj o dosť skôr
ale textík fajn*
Tak jo..., že se mi líbí a že na ni občas myslim a čtu si ji.. -V-
Jo.Je dobrá. :-) má zas ten prima drive "zip" řádků. *
ano taky pamatuju...
romi, ale tys to musel taky slyšet v balbínce..:)
moc dobrá a znít musí ještě líp...
tohle je pro mě další kus do výběru. osamělej jezdec
t.!
Promiň, že jsem zkonila Tvý jméno... :-)
Hm, no vidíš to.... :-) Tak ať nemažou nic a nemusej to tak dávat už poněkolikátý sem... :-))
Já ji četla v Pod koněm v 8. .-)
ježiš milly:))))))) prosímtě jaký promiň :) mě teda až teď došlo, že je tam zvlášť věnování, a tak v tomhle případě to asi trochu beru zpátky
jen se tu už poněkolikátý setkávám s tím_jak osůbky publikují třeba počtvrtý cosi, o čem věděj že se líbilo. o tohle mi šlo. ále tak.. já si jí ráda přečetla, fakt :) já jí mám dokonce už z moc dřívějška zálohovanou v počítači ty jo
eulálie teda, promiň...... a já si myslela, že se bude líbit, a chtěla jsem ji někomu ukázat a chtěla jsem si ji tu číst, tak proto to překecávání........ .-)
elulálie: protože je někdo prosí, aby je sem dali... a překecává.... a překecává...... (mluvím za tento případ :-)).
no...
...to je super man
+nej; t*
diky milly za tu poslanou trojku uz jsem ji nejakej patek nemel :)
super:)
ale poslední dobou tu mám zvláštní pocit, jak dost lidí vykopává svoje starý dobrý věci jakoby nanovo..
tak nevím no.. možná v předpokladu_že jsou dobrý ? že se budou líbit ? proč se tohle dělá ?
fakt mě to zajímá
Fuj! Jsem se lekla! V knize stojí "Jen a jen pro mě..." :-) a tady je to jinak...
Hm, už zas to násobí, sakra!!
(a bylo moc pěkný, jak jsi to čet veřejně.... to si pamatuju.. na křtu........)
No, vidíš to, Pablo, ještě, že jsem si na ni včera vzpomněla, kdyžs tu byl!!! :-))
Seš skvělej....., a růže pro umělce..... rudý....... nebo jen jedna....... :-)
Tahle se mi líbí, no......... :-)
A můžu dát do Erotickýho klubu, že jo?? .-))
Heeeeeeeeeej!!!! Hurá!!!! :-))
-t-
AVI
No, vidíš to, Pablo, ještě, že jsem si na ni včera vzpomněla, kdyžs tu byl!!! :-))
Seš skvělej....., a růže pro umělce..... rudý....... nebo jen jedna....... :-)
Tahle se mi líbí, no......... :-)
A můžu dát do Erotickýho klubu, že jo?? .-))
Heeeeeeeeeej!!!! Hurá!!!! :-))
-t-
AVI
No, vidíš to, Pablo, ještě, že jsem si na ni včera vzpomněla, kdyžs tu byl!!! :-))
Seš skvělej....., a růže pro umělce..... rudý....... nebo jen jedna....... :-)
Tahle se mi líbí, no......... :-)
A můžu dát do Erotickýho klubu, že jo?? .-))
Heeeeeeeeeej!!!! Hurá!!!! :-))
-t-
AVI
..rikala jsem si, jak to mohlo byt s "metaforickymi predstavami Charlesova dedecka Erasma o nutkani rostlin a zivocichu podnecovanych rozkosi, hladem a nebezpecim vyvijet se v nove formy (z knihy o vyvijecim se vesmiru).. ...nojo, ve frustraci se cek hybe tezko. vymenujme ku prospechu vsech ,( sebe predevsim :))
nesmíš ukázat slabý místo
chápej to je Charles Darwin
převedenej do pravidel
urbanistiky a věčnýho souboje
testosteron versus frndy
Tohle by sis měl nechat vytesat na náhrobek, i když nevim, jestli je to úplně vhodný, když jsou tim posetý všechny hajzly na Prf MU :-))
moje nej? /*
Jirko, je to znovu pro mne velmi dobrá báseň, celá, pointou i obrazy, a také se mi zdá, ale možná jsem si už i zvykl, že tvé zalamování je čtenářsky plynulejší. Prostě chválím. Tip
skvely.. hlavne to "vymenil bych..."atd