Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZnovuzrozená?
06. 08. 2007
21
25
1766
Autor
malinka_hvezdinka
Vytvářím sidruhé dětstvív dospělosti,abych přelepilasvou mapu v mozkuzapomínkamina to první.Jen mi nikdo neřekl,kdy jsem se narodilapodruhé…
25 názorů
tak tahle mi přijde naprosto zbytečná. buďto to trochu roztáhnout, nebo něco jinýho s tim udělat (?). myšlenka je málo.
když se narodíme, učíme se chodit a mluvit, ale nikdo nás neučí jak se zastavit a jak mlčet... *
taková filozofická kritika
Miniaturka až hříčka, hraní se slovy na celkem frekventované téma. Mně se zdá, že to má dost novosti, aby se dalo říci, že je dobrá.
K vlastnímu obsahu : to první u básnířky nikdy nekončí a druhé začalo jen v představách....
malinka_hvezdinka
25. 08. 2007malinka_hvezdinka
19. 08. 2007
Ha, v 21 letech už druhé dětství?
Psáno jest
"kůň jednou hříbětem,
člověk dvakrát dítětem,"
ale to se týká nás starců, že dětinštíme.
A propos, mně přidal systém půl roku, 70 mi bude až 22. 02. 2008, to není fér!!!!!!!!!!!!!!!!!
*T (abych nezapomněll, za pobavení)
nevím, jak to funguje u holek, ale z kluků se prý stávají dospělí tehdy, když překročí louži místo toho, aby do ní šlápli :-)
A kdo by ti to mel rikat??:-) Ja se treba dospelej necejtim vubec:)))))) tipek*
mno.. na nekery vjetsi je rozhodne lepcejsi zapomenout.. le urco se jich nande dost takovych.. z detstvi.. co stoji za to si podrzet.. sem wo tom naprosto presvecena..:-) cili bych asik ouplne cely mapy neprelepovala.. spis jen takovy ty.. cerny mista.. :-)
Když se ti podařilo přilepit první zapomínku... ale jinak je to na polemiku - je škoda zapomínat, všechny zkušenosti člověka obohacují... */
Jsou v životě silné momenty (nebudu je jmenovat, ale třeba narození dítěte), při kterých tento efekt nastává. Vždy, když do života vstoupí nová kvalita, se člověka jaksi rodí znova.