Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRážení ořechů
Výběr: Print
12. 09. 2007
21
30
2157
Autor
Pacer
Vždycky dva tři týdny
po prázdninách
moc jsme si nevšímali holek
těch ze třídy
ani novicek
ještě vystrašených
důležitější bylo
rážet ořechy
z ořešáku před školou
pak každý svou trofej
zbavoval obalů
prsty posléze hnědě hořkými
co nakonec svlékly
tenoučkou slupku mladičkého jádra
než rozpustilo se na jazyku
Viděl jsem včera stejné kluky
před svou starou školou
a v ústech znova ta chuť
mladičkých ořechů
a prvních pomíjivých lásek
tak těžce dobývaných
30 názorů
blbjenka.. Nějak nechápu, co ode mne chceš ? Já na tvé straně byl naposled snad před několika měsíci, už si nepamatuji přesně, ale netuším, cos objevila po takové době.
a k čemu jinému by se lépe hodila prasata? :o) ale když nechceš, tak né, no.
Jerry: chceš-li podebatovat o hloubce mé inteligence, máš poslat aspoň avízo. pomlouvat za zádz je neslušné :)
Paceru - Léta cestování po republice a zajímavé známosti, záliba v moravských nářečových a slangových češtinách (třeba hantec)... to je to. My jako rod pocházíme z Kudlovic u Babic. Na celý život jsem ale hodil kotvu pod Lovošem a to je od Radobýlu přes řeku a přes jezero...
Dadík dík! :)
Oldjerry: taky říkám debe te rebe tak nekecale:)Což mi vnuká myšlenku, kde jsi vzal tu hanáčtinu - seš původem z Křelova nebo z Břochotína? :)) Naposledy jsi se prezentoval z okolí Radobýlu..
Pacer - decke se nande ňáké votróbek... je to fajn a komu se to nelíbí ať si napíše lepší a neprudí tady. Je to jako šité mně na míru.
tak já tady nyju o dobývání bělostných sladkých panenských ňader - což jistě každý pochopil - a ona do toho chce prasata!!! 'Ze já se na tenhle server nevyserveru!! :)
Díky i dalším, byť papouch jen jádrosežral a zbyl po něm jen zobák :) Blbjenko - dyk ty prsty tam jsou.. :)
chybí mi tam zmínka o tom, že všichni jste z toho měli ruce jako prasata, bo jinak to s ořechama nejde :)
Augustin_Šípek
13. 09. 2007
Děkuji za návštěvy na oříškách :) Beru to jako dárek ke svým třetím písmáckým narozeninám :)J.
dékuji...líbí*
mladičkých ořechů
a prvních pomíjivých lásek
tak těžce dobývaných