Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seĎáblovy počty
Výběr: Print
13. 10. 2007
13
85
5895
Autor
Norsko
Jak dlouho je člověku krásně,než dostane chuť na ženskoutak dlouho je mu pak zlekdyž ji najde
85 názorů
sestricka.slunicko1
18. 10. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
17. 10. 2007
Jo milý Movsare, na Netu se nosí monolog, maximálně nedoslýchavý dialog :))
nikdy se nepřestanu podivovat nad údivy některých básnířek - vždy se týkají avíz. asi jarmila nemá co více k tématu říct, tedy plně "trendy" volí (ťuká heslíčka na displej, jako se ťukají smajlíčci do mobilu) systémovou komunikaci se čtenáři...
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 10. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
17. 10. 2007
nikoli (asi sis představil sebe, viď?). práci budeš mít nejspíše ty s tím doplnit si své kulturní mezery. hledej, sleduj, čti. a pak zkus psát (a ne jen rýpat tupým nehtem do zdí primitivní malůvky). třeba se ti jednou podaří.
pokud bys to vyjádřil jako pirner v in memoriam A.S., nebo jako A. Schopenhauer v teorii o pohlavní lásce, Huysmans, Karásek nebo jiný dovedný misogyn pak by to jistě nebylo nic nového, ale stálo by to za přečtení. takto je to jen "aforismus" vyškrábaný do dveří panelákového výtahu.
Ticho a Tma
14. 10. 2007
věř mi, že poslední, co bych chtěla je, brát tu někomu jeho sny a iluze...a pokud se to stane, pak si je asi nedržel příliš pevně:-)
nehraj si na filozofa, tohle je konina...některým není zle..z kolotoče taky pokaždý neblinkáš:-))
CrawlingChaos
14. 10. 2007
hahaha
"Tam, kde satan stráca svoju silu, deleguje ženu. Krásnu, milú." (Jozef Ignác Bajza - Epigramy)
aleš-novák
14. 10. 2007
to ti přijde málo věcný, Norsko?
tak teda: ve své kategorii je dílko průměrné - žádná revoluční idea ani převratné zpracování... slovo "chuť" mi v kontextu nesedí, celkově to pro mne, ne člověka, uvízlo mezi chlapským povzdechem a citátem klasického filozofa...
/omlouvá mě že sem si odvykla pít?/
:o)
Mart : Co máš pro strach uděláno ? Co máš za ušima ? - no to vlastně vím : prameny docela pěkných tmavých vlasů... rád jsem dřív k nim voněl, rád jsem je probíral - teď už o nich ani nepíšu. Všechno má svůj čas...
Tomu říkáš bití ? Kdepak, to už bys nepsal... pošimrání, které tě bohužel nerozchechtalo.
Marti - ty jsi taky žena - dával bych se na tyhle týpky čistokrevnýho bacha....
no neměl by se spokojit s první co mu přijde pod ruku, jak ho přepadnou ty chutě... :o)
eště že nejsu člověk :o)
MorriconeTheGod
13. 10. 2007pozorovatel
13. 10. 2007pozorovatel
13. 10. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
13. 10. 2007
No ježíšmarjá - tak nesouhlasím s myšlenkou ďábla. To se toho zase tak moc nemění (:-D)
Za vtipnost a obsah t, nesouhlas se základní myšlenkou - vyber si pořádně a bude ti dobře třeba i 45 let....
ono je to individuální jsou jedinci, kteří ji neztrácejí
... koho hádej :)
já Ti nevím, já chuť na ženskou nemívám, znamená to, že nejsem člověk?