Dostávám se k tomu až dnes bohužel, takže je pozdě, ale stejně mi to nedá, abych se aspoň dodatečně nepřipojit s virtuální růží... snad ji přijme i přesto, že jsme před časem měli na cosi trochu jiný názor, vždyť to není podstatné
@-'-.->-'-,->-'-,->-'-,->-'-,->
Jéééééé... Sašo... (dlouho jsem... etc.:) Děkuju...) * Ostatním samozřejmě taky...
Rivko, ... tak se mi zdá, že jsme ve stejný den
snad je to zdání, snad je to jen sen
možná že blíženci jsme pouzí jen
zanechme básnění, pojďme jen ven
:c) ... blahopřeji, si dodatečně, vše nejlepší přeji Ti
ať zářící dny dostatečně, přijdou náhle vzápětí ...
Líbá popleta-poeta, smutně a ze světa ... Saša :c)
Ten dort, to bych si dal :o))
A mám radost a zase se musím smát... :o))
Děkuju ti, Riví :o))) Že jsi :o))) A že mi plašíš bráchy racky, oni jsou někdy děsně líní lítat :o))) ♥
juj, nějak jsem zaspal .. a tak jen Ti přeju, ať se máš, jak sama chceš a ne jak si zasloužíš ;o)))
a zasloužíš hodně ... hlavně v dobrém, tak vlastně nevím, co přát ;o)))
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))
Vsechno nejlepsi, Rivenko :-*
Jo, ta růže měla bejt VIRTUÁLNÍ, samozřejmě.
@-->->->---
*****
taky přeju!!!!!!!! všem Rivkám!!!!!! všem Printům!!!!!!! všem!!!!!!!! :-)))
Jen se přidávám - přeju nej a nejen to... :-)
tady jedna viruální růže:
@->-->-->---
Rivko... Ty sama víš, co si přát... tak já Ti to přeju taky ;-)))
Ale ty kritiky Ti neodpustím, i když máš narozeniny ;-)))
I já se přidám - a buď šťastná, Rivko.
******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************jsi *!
děkuju, ty víš, za co, Rivenko :) a Přeju ti!!!!
pusu ! pusu ! .....a.... a zbylo by na papouška trrrochu narrrrrozeninovýho dorrrrtu? :--))
fše nej :-)
!!!!!!!!!!!!!!!! Terezko....posílám poštou pavoučí.....úsměvy a sluníčko....a hrsti mýho naivního optimismu pro tvojí dušičku....a ...copa to máme tady? stoprocentně přírodní extraktr na všechny spáleniny a bolístky duše.... že je ti to na houby...že je jen virtuální? no...vždyť všechny duševní bolístky jsou také jen iluzorní....projektujeme si je do sebe....a pak se trápíme...jsme my to ale podařená banda....mno...tak až před námi zase zdrhne nějaký to "stádo racků" tak já jen...že to byla děsná bžunda:o)...a taky že ti přeju aby ses měla chuť a sílu smát...v tomhle zvláštně svérázně krásným světě....
~*~*~*~*~*~*~*~☼~*~*~*~*~*~*~*~*~♥*!~*~*~*~*~
MTMR...víš?
~*~*~*~*~*~*~*~☼~*~*~*~*~*~*~*~*~♥*!~*~*~*~*~
Printe...napsal si to krásně čistym perem....!!!
☼☼☼
( aneb zase nevim, co rict, snad jen, ze ke svym narozeninam si preju, abych Te nekdy potkal :o)) !!!
Rivko, mazl tov ********************************.
...nevím co bych měl více dodat...
Daniel
Rivko! Ať ti ten věk chutná!
Rivenkó :o)), ať se Ti plní Tvá tajná přání.....a vůbec....mačkám slzu dojetí :o)
Rivenko, vsechno nej nej nej :o)) hlavne to zdravicko, to budes potrebovat :o))
Připojuji se k přání....:)
milá Rivko, přeju Ti to nejlepší pro Tebe, ať je vše, tak jak má být.
☼♥☼♥☼♥☼♥☼♥
........................
(Děkuju vám.)
(Kritiky dodám:c)) Dort taky:c))
(a básničku už mám... ... posvítím dnům / v nichž zblednu bez syžetu... kdo si pamatuje...)
(av.... ať si ten vděk taky někdo přečte):)
*** !!! :o) .. porád mlčim ...