..posledne dve su uzasne!* (sezral som ich i s pegasom:)
Skvělé. Skoro všechno. Tedy, pro mně, to, čemu rozumím.
jo! už když jsem četla nějaký tvůj komentář na stránce augustina_šípka, napadlo mě, že tvoje tvorba bude to, co hledám. a nyní se mi to potvrdilo. Je to opravdu výborné! Tvůj styl mi náramně sedí! tipuju jako šílená *
ahoj.učím se znovu číst a zjišťuju jak mi to chybí.moc hezký.
taťka nám krásně stárne :-)
t
bez traminu ani povzdech! jop
kromě nenažraného Pegasa taky líbí - podříznou tsi krk kousavou šálou
malá radost mi udělala radost:)
ta posledna.som si tam nasiel.ale ono kazdy si asi najde svoje v niecom. ale paradicka.mame radost :)
všechny mi udělaly radost...nejvíc Malá radost :o)))))))
jo - ty dvě jsou fakt parádní!
malých radostí není nikdy dost! :-))
pro ty poslední dvě ti udělám taky malou radost :)
tak si dej vlašák a máš to... každej by měl pít co mu chutná... ale samozřejmě tramín se nedá pít furt, jenom tak jednou za čtvrt roku půlčík... :-)
něco podobného říká můj táta taky, a on je vinař, on tomu rozumí .. ale já fakt raději písčitý vlašák, než voňavky muškát, či tramín .-)
papouchu, měl jsem donedávna na tramín podobný názor... a teď si spíš myslím, že jsem ho prostě nedokázal ocenit...
..a kdo dá nazobat papouškovi? Ale raději Veltlín, Tramín je moc babskej, nebo Neuburg, nebo Rýnského ryzlinku... mľask... .-)
tohle mi moc vyhovuje...**
Nenápadné..tiché..ale přece zní..
Print: taky nevím kdo to řekl... ale přijde mi to velmi případné... a díky!
Někdo moudrý (asi Skácel) řekl, že nemá rád poezii někým recitovanou, že poezie se má číst...
Ty mi to umožňuješ.
/ o pegasovi /
až jednou padne na hubu
křídla mu nepomůžou;
už slyším to dohadování
- kdo že mu vlastně
měl dát nažrat
velmi výstižné*
Poslední dvě jsou výtečné.
Paráda... nejvíc snad O Pegasovi :-)