Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seabsolutní hájku
05. 01. 2008
11
36
4384
Autor
halivera
hájku
há-j-ku
hájku
36 názorů
omlouvam se ale ja snad haiku nikdy nedocenim. dobre se to cte neb je to kratky ale to je jedine pozitivum ktere u me tato kategorie ma:)
Poslušně slušně hlásím, že U Hájků Na poříčí otevřena passage s "novou tváří". Když myjí podlahu, klouže to tam jako na zrcadle řeky, nic si nezadá se skluzavkou. Hledal jsem původně vývařovnu U Rozvařilů, ale kde nic tu nic. Tak sem se alespoň sklouz. A říkám: "denně aspoň jedno uklouznutí" aneb "... aspoň jeden trapas!" ...
Mohu? referovat, panu Hájkovi z Hájků, že by měl pospíšit, zrovna sem? Rás si smlsne na vyhranených věcech, milovník všeho šmakovatého :)
rád by som sa vyjadril, ale nakoľko v inotajoch češtiny nie som tak zorientovaný tak .... ale forma je dobrá...grafická :-)
jejdavilda
20. 10. 2008
edvine, tuhle radu si nebudu brát k srdci. jednak je šaškování to nejlepší co můžu pro nejen svůj život udělat a paxi naštěstí všem chytrým dědům mohu psát co chci
většina haiku je o ničem, soudě podle toho, co jsem měl možnost přečíst, (jsou i vyjímky, ale nemnoho), ale tohle patří k té většině
dovoľujem si upozorniť na moje HAIKU 07, ktoré z nepochopitelných príčin nevyhralo minuloročnú súťaž :-)
...ha-ha-ha...jo-jo-jo..ku-ku-ku...myslím si, že je to dokonalé dílo...prozatím nedoceněné...dávám si do oblíbených...
chytrá_jak_radio
12. 01. 2008
chroustjazz - jako absolutní haiku jsem to nepojmenoval já, jen cituji...ani absolutní haiku nepíši - to píší jiní a jiné, ale tak, že ho opravdu nechápu (:-D). Já ostatně už nezkouším haiku vůbec, to co píši já jsou miniatury ... s tou klasifikací souhlasím.
JiKO - soráč, tvéabsolutní haiku asi vzniklo v době, kdy jsem ještě nebyl na Písmáku... ostatně nepíšu o něm jako o prvním, jen o dřívějším než je toto úžasné h- no haiku
Oldjerry nuž řekl bych že datumově jsem absolutní haiku publikoval já :))
Ale tohle je Hájku, hájku zelenéééé... pasů se tam jeleněééé:))
Tos přišla s křížkem po funuse - na absolutní haiku je odbornice Ša-gej (viz její stranu) a me2d, který ovšem své dílo pro velký úspěch stáhl:
PĚT SLABIK V PRVÉM
SEDM VE DRUHÉM ŘÁDKU
A ZAS PĚT V TŘETÍM