Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLÉTO
20. 06. 2001
1
0
9277
Autor
papouch
Zítra, ve čtvrtek 21.6. v 8:34 začíná
L É T O
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
:-)
konečně se ohřejeme :-)))))))))))))))
(Albi, mohl bys prosím dodat i vteřiny
a případně i desetiny, setiny, tisíciny... :-)
dík :-)
Flo, no vidíš, stačí jen troška fantazie, barevných slov a voňavých představ ... doufám, že už se těšíš na léto ... léto jak má být ... to je přeci jedno jak doopravdy je, důležité je, jak se cítíš ... :c)))
FLO, nač ten pesimismus v poznámkách uprostřed závorek? ... zkus přivřít oči, ještě trošku, ... vidíš to zářivé slunce? Odpočíváš v křesílku na balkoně a slunečník brání slunci zteptat tvůj ledový ovocný koktejl v orosené sklenici stojící na stolku poblíž ... Počkej, neotevírej ještě oči ... záplava květin vytváří zelenou bariéru pohlcující prach ulice a dusivé horko slunečních paprsků ...
:c)))
To je tedy léto... Ale všechno má své výhody. Tak třeba některé dívky, když mají trička promáčená letním deštíkem ;-))...
na Vyšehradě se promokalo krásně za zpěvu manter :c))) a pak křišťálová čajovna v galerii Cesty ke světlu, super, maj u mně schovanej tip :c)
hmmm, osm nebo devět...stejně doufám, že oboje tyhle hodiny zaspím... :)))) i když asi ne... :(
Léto se blíží... Albi, to je podle NASA (USA, 1. pád NASA) nebo podle Nasa (SK, 1. pád Naso)? :-))
Albi.: no a podle Heavens-above je to v 9:37... prase se v tom vyznej :-)))
Hele, jak to bylo, ten hit myslim v roce 1986, zpivala to jedna znama ceska herecka a bylo to desne smutny: "Lééééééto lééééééto... koncíííváááá...." Nemate to nekdo na mp3???
No vidíte, já jsem se setkala s údajem 9:37:52, ale NASA je NASA, těm se snad dá věřit víc. :o)
bráško, co blázníš...?
mě todle čekání nikdy nebavilo a tak mam léto prostě už od prvního...
a vůbec gdykoli mě zrovna napadne :-))))))))))))))
no, to já si zas vobčas docela rád dam jaro, víš? hlavně ho mam rád po zimě :-)))))))))
Miroslawek
20. 06. 2001
Děkuju Papouchu, jsem opravdu rád, že vím v kolik hodin to lééto vlastně začíná.Dobře se na něj
připravím a budu jej čekat na dvorečku v bermúúúdách.
A sakra.. podzim už je zamluvenej... zima už asi taky.... hmmm... no pro jistotu si vemu až JARO 2004, jo? Pište si.. ;-)))
Ale jaro 2002 je ještě volné, ne? ;-)) Hezké lééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééto!
Matyjustin
20. 06. 2001
zas přjde zítra léto
probudí snad něco v nás
doufejme že nebude to
v srdcích jen sníh a mráz
:c))
zdravím všechny milovníky léta (prázdnin, dovolených, volna, slunce, vody a všech přírodních krás ...stanů, hotelů i chat, .... vlaků, kol, lodí ... a všeho co i já mám rád...) Saša :c))
Matyjustin
20. 06. 2001
hapčííííií, frk, tu je hrozná zima, zavolajte leto aj sem, lebo mi odmrzne zobáčik, hapčííííííí .... Leto, slniečko, kam sa stále schovávaš??? Už viem, si v srdiečkach týchto všetkých krásnych ľudkov, ale nemohlo by si na chvíľočku aj na oblohu? Keď už teda papagáj privítal leto :o)))).
Hurá! Tak to abych na balkón (který nemám) postavila slunečník (který nemám též) a jsem plně vyzbrojená na horké letní dny (kterých se snad taky nedočkám) Ať žije léto!!! :o)
Matyjustin
20. 06. 2001
a na Vyšehradě se zpívají mantry, nevím od kolika, ale asi vpodvečer, tak se tam na chvilku juknu, bude to změna oproti pozorování prvoletního slunopaprskování nad Týnem z Karlova mostu ...
Myslím, že raději opravím tu hodinu a minutu :-)
Podle Hvězdářského kalendáře je to totiž v 09:38 SELČ.
Přesnější údaj zkusím najít na Netu.
Miroslawek
20. 06. 2001
A podle NASA je to v 09:24 SELČ.
Ono možná záleží na tom, jestli se ta poloha Slunce posuzuje ze středu Země nebo z nějakého místa na povrchu a na tom, ke kterému okamžiku se bere poloha ekliptiky vůči rovníku.
Takže se spokojme s tím, že léto začne zítra kolem půl desáté našeho času. Ono je beztak důležitější, co si o tom bude myslet počasí :-)))
Miroslawek
20. 06. 2001
ČO JE TO LETO???? Tu v Blave máme neprestajne november... A aní víťazný nie je. :-(
Jenže studená voda nezahubí fšechny choroboplodné zárodky, zatímco ta vroucí z ovoce zase vyrobí kompot... není ideální cesty....
Já to musím vědět, neboť sám se ideálu (svému) v maximální možné míře přibližuju :o)))))
vo zárodky ani tak nejde .. víš, jakým sajrajtem to zahrádkáři stříkají? :-)
A co se týče ideální cesty ... jednu bych věděl. Naložit, zkvasit, přepálit,
stočit, pít. :-))))
Naso.: neboj, zítra bude v Blavě svítit sluní ¤ :-)
Tady uz jsme pridel letnich dnu na tenhle rok pomalu vycerpali, cekam kdy zacne prset az do listopadu... tak si to leto uzijte!!