Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuž nikdy nebýt prvý
28. 03. 2008
17
33
6508
Autor
Štírka
už nikdy nebýt prvý
pomalu
po kapkách vychutnat
překapávaný den
opít se přítomností
pár promile mít
v krvi
33 názorů
No, kofein má vždycky. Někdy postaví na nohy, ať je hořká nebo sladká.
Pěkná myšlenka. O překapávané kávě dne - ale i ta umí být někdy pěkně hořká...
Ves: moc děkuji, projelas dnes pár zastávek jako Orient Express a já Tě moc ráda viděla ...:-)
Franta Fríštejnský, dovětkem: "radost ze samotného zápasu, radost z vítězství hluboce zastiňuje!"
Fríštejnskejm a spol. máj pod okny i za okny.
Hodně energie a síly :)
...právě jsem dopila kafe-silný, nepřekapávaný... a kolem den jak šedý plátno... předjarní beze stopy inspirace...
tak jsem si prošla tvých pár představ.... a díky:-)
Raději první v poslední vesnici, než druhý v Římě. Na sebe tak nezastřeně - "nejsem žádná Římanka".
"Není důležité zvítězit, ale zůčastnit se ..." ... už vím, páslas´, skot pod Olympem s Petříkem od Coubertainů :)
Matka si mne po nocích tiskla na hruď, šeptala: "Buď jako vítěz, nebo na štítě ..." ale slova překapala někam jinam ...
Výstižný, vybízející překapávání -t-
aleš-novák
01. 04. 2008
cítila jsem to jako abstraktum,ale řikala jsem si,jestli základ není reálnej...jó,promile zdání,to se opiju raz dva...
tohle je starý cca 2 roky... jo, tyhle promile z lahve nenasaješ.... leda zdání...
ja též nee - dlouhé vysvětlování a krátký kouř...podle tvé básně jsem soudila,žes byla a popila...
jaro už se řítí,doufám,že to nebude zas v řiti!
...to nech na me, Stirka, OK ?
Jedu pres celou Ptrahu, Kacerov nevyjimaje, okenko v aute otevrene jiste - a vis, CO tady lita za svinstvo ? Chces me zabit?:)))
p.s. veze me kamos, nastesti...
dnes je krásný sluníčkový den, tak si ho všichni užijte.... a nadýchejte nejmíň pětku... :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 03. 2008
... kruciš, ta odpověď byla na to, že jsem to sem dala podruhé.... /smáznuto/