Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomunikace
30. 05. 2008
19
31
3702
Autor
malinka_hvezdinka
Často stojíme za dveřmi
a bojíme se zaklepat
Často stojíme přede dveřmi
a bojíme se otevřít
Balóny hlav
plněné myšlenkami
se vznášejí u stropu
Chceš abych mluvila
ale zakazuješ mi otvírat ústa
31 názorů
Tak to by mne zajímalo, zda se tohle někdy odvážíš rozebrat víc, než jen v takovémhle záblesku. Dobrém, pravdivém - ale záblesk je jen začátek... komunikace přece není jenom odvaha zaťukat, otevřít .... a strach ze změny toho, co je, na něco neznámého jiného.... Ne ten druhý, ty sama si přece zakazuješ....
Ahááá, mam pocit, že s výkladem to už chápu!!
Michaeli, jestli to neznamená- že "stojíme za dveřmi"- jakoza svými vlastními..- no, ale zas naco klepat na vlastní dveře- ty by si měl člověk přece otevřít sám- to nikdo jinej nemůže udělat..
"stojíme přede dveřmi"- musí jít o dveře někoho jinýho- a ty zas nejdou otevřít..
Jási nemůžu pomoct- mi přišlo,že to chápu- a teď mam dojem, že je to celý opačně.... :-)))
malinka_hvezdinka
13. 06. 2008malinka_hvezdinka
13. 06. 2008
Jsou jedny dvere na ktere kdykoliv zaklepes, tak se otevrou. Knock, knock, knockin' on heaven's door
Jsou jedny dvere na ktere kdyz zaklepes, vzdycky se otevrou. Knock, knock, knockin' on heaven's door
Kamil Havránek
02. 06. 2008
Být to jen ty první čtyři verše, byla by to pro mě naprosto dokonalá minatura. Přidání zbytku mě akorát mate a odvádí asociace pryč do významu prvního čtyřverší...
dobre (nejako mi dochadza kreativita pri pisani kritik.... ale je to dobree :P)
Litlle Star : jednoduše - sám jsem to zažil v mládí několikrát. Pak jsem si osvojil Masarykovo: Odvaž se a pak se uvidí....
Obzvláště ta druhá strofa* Ale jinak, s komunikací mám zrovna také problémy, takže mi to celkově sedlo do noty.
malinka_hvezdinka
31. 05. 2008aleš-novák
30. 05. 2008hana kupčíková
30. 05. 2008pozorovatel
30. 05. 2008malinka_hvezdinka
30. 05. 2008malinka_hvezdinka
30. 05. 2008
jj, tyhle pocity znám, a asi nebudu sám
Chceš abych mluvila
ale zakazuješ mi otvírat ústa
mi připomnělo vojnu, promiň :-))))))
malinka_hvezdinka
30. 05. 2008
se teda nechci vytahovat, ale ja"si mluvim"...byt meli me za pako mockrat, todle ne...a treba sem zrudnul a mel fleky po ksiftu..., ale rek sem, co chtel, ...
todle snad na 50.leta, bych teda hubu drzel...myslim, ze jo.