Milly, to je stažené někde z internetu :-)
Ale stejně se mi líbí- právě tou konejšivou a bezpečím vonící uzavřeností a daností...
a tiše se optam mylenky, jak přišla k tý fotce, protože se mi moc líbí... (fotka) .o)
Teď jsem dočetla- a jak říká Miroslawek a Sally- souhlasim s nima.. .-)
místy se projevuje nešvar vázaného verše (triviálnost řečeného, případně omšelost - či spíš něco takového). Nicméně ten rozjezd se mi hodně líbí. tip ponechám na příště. Jak jsem koukal do seznamu, jistě budu nadělovat :) jdu dál :)
pěkny, ale trochu jednoduchy...Málo prostoru pro fantazii se mi zdá...Jakože daná věc, tahle báseň
No jo, fakt odvary z Kryla. Ne kopie konkrétních textů, ale perfektně vstřebaná metoda výstavby verše i obrazu. Na jednu stranu je to moc pěkné (vidět jak se to umí), na stranu druhou je to škoda.
ještě jednou děkuji....:o)))
To je úžasné......
TIP + OBLIBENE
Klaním se....
antény vlčích máků, to je výborný ( proč to sakrzš nenapadlo mě? :)
a na písničku by toho byla škoda
to je výborný epilog na náhrobek :) fakt se mi moc líbí, típnu si
já se nezlobím, s tím se počítá
já Ti nevim.... Mě to nebaví- nedočetla jsem...
všem díky moc za návštěvu, jen drobnůstka pro upřesnění, některé věci jsem pohřbil, jiné se rozhodl trochu poopravit a časem vložit zpět, takže spíš než opisování drobná rekonstrukce, ještě jednou díky...:o)))
Jo, opisuješ sám od sebe :)
oddychová rýmovačka - neurazí
***
a naviac je to aj
pravda
Nemohl bych napsat nic, co už by tu nebylo a tak tiše típnu
Víc než pouhá legrácka. *T
až na mé střeše vykvetou
antény vlčích máků
pochopíš pravdu staletou
že nebe patří ptákům
že ryby patří do vody
a v pekle smrdí síra
a kdo se jednou narodí
ten také jednou zmírá
**
mě to potěšilo....po ránu a po těžkém večeru*
Zpívá se téměř sama... to všechno až... doufejme za dlouho, do té doby ještě hodně radostí v té čtvrti Na Povrchu :-) */
Nevím, řemeslně perfektní práce, šlapající rytmus, zajímavé rýmy, text přímo vybízející k zhudebnění... A to je asi kámen úrazu, protože když si to představím s melodií, mám neodbytný pocit, že už jsem takových až písniček stejného vyznění slyšel až příliš...
to je skvělé,satannášku..,moc se mi líbí a je to pravda!*
Já slyším f a n t a s t i c k ý blues!
Tak tohle se ti moc povedlo! Každý verš má své místo, ani slovo nadbytečné. Rým zajímavý, neotřelý, rytmus podle mne nemá chybu. Prostě TTTT
kurňa, sem zas klikla na něco, na co sem neměla...
Mně se to líbí, bavilo až do konce - což je dost plus, vzhledem k délce ;) Fajn se to četlo, jsou tam zajímavá spojení. Sice mi místy přišlo, že rytmus je trochu mimo, ale valná většina textu plyne pěkně. Trochu mi to připomíná táborákové písně :)
Mně se to líbí, bavilo až do konce - což je dost plus, vzhledem k délce ;) Fajn se to četlo, jsou tam zajímavá spojení. Sice mi místy přišlo, že rytmus je trochu mimo, ale valná většina textu plyne pěkně. Trochu mi to připomíná táborákové písně :)