Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...než naposled vyjedem ´
01. 09. 2008
15
33
3969
Autor
Honzyk
Žebráček posměváček cinkot drobnejch hustým větrem trousí
sehne se
vezme
cvrnkne
a mrkne
Cumlá fousy
Spálený kuřata na grilu těla třou si
A v ohni
A holátko A píp A chví se
Že hodiny v hrsti nás maj´
jojo
to ví se
33 názorů
buenavistasocialclub
05. 09. 2008
..vono to je jednoduchy, T.O., jo: pred hlavakem stava takovej dedek koks, fakt si furt volizuje fousy...vymeta komparsy a tak, prodava tern Novy prostor...no a za nim byl stanek s kuratama, ale takovej smrad, ze jsem se dycky podival raci na hodiny, kolik je, no a ja tudy sel v sobotu, dedek zase, kurata uz ne, a naka zenska dobracka mu davala prachy, a bvon ze padesatniky nebere, dedek...jinak me vzdycky grily pripominaly kramatorium, tak chtel jsem to do textu taky hodit, ale pak jsem se na to vykaslal..)
buenavistasocialclub
02. 09. 2008sestricka.slunicko1
01. 09. 2008
...a ty smrady...skolka svareny mliko a kakao, zakladka: prvni vypotky holcicich lakhotek a smrady cibulky z driziny a ze saten,...............huhu..
..ve skolce ja byl zoufaly....to si pamatuju este, jak jsem tam stal u plotu...!)
...ja nad tim, Olde, vubec neuvazuju...nekecam: ja sned nejakej blbej tvtvaroh rano, tak mazu do lekarny....)))
...no silene....a na gymplu--! Jezisi!.....az v Praze na skole si me nikdo nevsimal...to bylo dobry.
Jenyk - chyba - vyřiď mu, že lidi se teď s chutí budou zbavovat padesátníků a banky je budou měnit ještě rok. Mohl by z toho být pěkný balík :-) *
Snoopy - jasně : už vidím prvňáčky s vousy.
...me nqapadlo, kdyz jsešm cet tu tvou strorku, zes taky nesúpal: ja vubec ne: jo, a heůle, easi pudes do Kubelicdfky do "Lekarny nekdy, mam tam dva pobrazky, jsem dal holkam: porttret Marylina mansona a takovy flečky...a jinac ja teda dam jeden veůlkej deskovej na Zizkovsklej salon, ve CTR odevzdavam., musim úprečšvezt ze Supiny, je velikej, no a tam bysme se mohli scuchnout treba, ale ne na vernisazi: je tam prijemen...
..ja mel z 1.tridy, Snoo, silenej strach....a nikdy jsem ve skole nebyl taky voblibenej...a skolu jsem, nevim, esi mel rad, ne...no, doma to bylo horsi, bohuzel:)))
ja, šmekt gut, Franc. ale neber mě co bernou minci (padesátnikovou), neb mám pod očima vaky, jako má klokan kapsu.