Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brňané, zachraňte malý sýrový krámek

10. 09. 2008
5
107
6196
Autor
Markel

Konec jediného krámku na sýry Cheessy v Brně?

Ahojte Brňané, či Brňáci? teď nevím , co je správně, ale to snad nevadí.

Žádám vás o pomoc, pokud by to bylo ve vašich silách, jde o následující věc:

   Jsem dneska nekonečně smutná. Dneska mi volala dcera, že bude muset zavřít sýrový krámek na rozkopané Pekařské ulici v BrněDoufám v nějaký zázrak či  nápad od vás, Brňáků.
Abych ten problém trochu uvedla. Moje dcera s přítelem  otevřeli v dubnu sýrový krámek na Pekařské ulici v Brně, je unikátní, nic takového Brno nemá. Prímový sýry, ochutnávky... Ale co čert nechtěl, za měsíc provozování rozkopali celou ulici, to děcka vůbec netušili, když se do toho puštěly a vše zařizovaliy a všechny ,po mnoha letech našetřené, prašule do podniku vrazily, rekonstrukce ulice má  trvat 18 měsíců.Děcka jsou tudíž zoufalý a hledají náhradní prostory pro ten malej krámek (potřebují provozní prostory tak 20x20 m a nějaký skládek k tomu. Nedaří se jim nic najít a přestěhovat ten krámek (něco o nich na netu pod: Cheesy Brno.cz). Když nebylo rozkopáno, chodili tam lidi a moc si to pochvalovali, mají tam sýry z Holanska, Francie a i vína.
   Dneska mi dcera volala, že už to neutáhnou, nikdo nechodí, magistrát na ně kašle, petice jsou k ničemu, makáči na rekonstrukci ulice nemakají, ulice zeje prázdnotou, hluboké díry... a zoufalství. Nejvyšší kontrolní úřad neodpovídá. Prostě záměrný zdržovačky, aby se rekonstrukce navýšila tou prodlevou, poplatníci daňový to zacálujou, nejmenované osoby si přijdou zase a znovu na svý a pro krámky na Pekařský, co musejí platit mastný nájmy majitelům domů, je to likvidační.
   Ty moje děcka (i přítel mé dcery je taky jako moje děcko, jsou to bezva lidi,nekonečně solidní a poctiví, hrozný problémy než to vůbec mohli otevřít, zápasili s úřadama a trvalo to moc dlouho, neumějí a ani nechtějí podmazávat úředníky, asi jsem ty moje děti do dnešní doby špatně vychovala, nechci se holedbat a chválit vlastní hnízdo, ale je to tak) si na ten krámek hrozně dlouho šetřili a mám pocit, že by se měl osud nepříznivý už konečně zvrátit a nadělit jim trochu toho štěstíčka.
   Proto dávám do událostí na Písmoni nějaké  SOS Brňákům, náhoda je blbec, třeba něco vyjde. Opravdu tam lidi moc rádi chodili, bylo by to dobré pro všechny, kdyby se to nějak vyřešilo. Jde o nalezení nějakého jiného prostoru pro krámek, nebytovýho, na další rekonstrukci by si už museli popučovat, ale to by se nějak udělalo. Pokud byste mi mohl napsat o někom z Brna, co by měl nějaký možnosti... myslím v tom smyslu, že je to rodilej Brňák znalej poměrů v Brně. Já to nepoznám, odkud kdo je, v poslední době stránky neobsahují bydliště písmoňů, ale dám si s tím ještě práci a zkusím něco a někoho najít, naděje umírá poslední, začínám být patetická. Mějte se krásně a pokud můžete tak dejte vědět, jo?
 A nebo podhoďte nějaký nápad, jo? Díííkyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
Markel

107 názorů

Markel
24. 11. 2008
Dát tip
katugiro:obchůdek už je jinde, na Minské ulici, není to takový průchoďák jako Pekařská, ale lidi se tam snad naučí chodit. Děcka jsou krutě v dluzích, snad to zvládnou. Dík za zájem. Pěkný večer :-))

katugiro
23. 11. 2008
Dát tip
asi nic

katugiro
12. 10. 2008
Dát tip
Co je nového?

domin.go
13. 09. 2008
Dát tip
Schrecklich!!

papouch
13. 09. 2008
Dát tip
Nein. "Ýo" je zkratka od "týý jo". A nény to németsky, aber Tschechisch. Verstehst du? Rósumiš ty? Fi tšéši ste tifny nárot.

domin.go
13. 09. 2008
Dát tip
Ýo bude asi německy.

deckart
13. 09. 2008
Dát tip
Papouch : A jsi si jistej, že jsi tam byl jenom téjden :-)))))))

papouch
13. 09. 2008
Dát tip
ýo, čék je týden v dojčlandu a tady se mezitím dějou vejcy..

domin.go
13. 09. 2008
Dát tip
Teď tam nějakej maďar prodává zlatý hodinky za 150. Vyhoďte ho a dejte tam sýry :))

domin.go
13. 09. 2008
Dát tip
A na Ečerce bylo včera večer nablito.

Markel
13. 09. 2008
Dát tip
chroustjazz: trochu jsem přestřelila, nevěděla, kam to dá. A jestli vůbec dát, o tom jsem vůbec nepřemýšlela, no, stalo se, pěknej den :-))

Praskly ti aspoň kšandy smíchy, když jsi vymýšlel vtipnou glosu?

Delahaye
12. 09. 2008
Dát tip
duc : tak to Ti je určitě blízká, viď ? :-)

del: tvoji nevyžádanou radu vyhodnocuji jako méněcennou.

Delahaye
12. 09. 2008
Dát tip
duc : dojemné, jen co je pravda :-)) zdarma Ti poradím - nechoď tak často do hospody, lidi to dost deformuje Měj krásný den !!!

A je vymalováno.

Reb: Nepřijde ti to trochu padlé na hlavu? Vymyslí se fiktivní sraz a všichni budeme dělat jako že tím je to v pořádku? :)))))))))

hele, za mě mluví taky jeden trapnej alternick :))

Duchové
12. 09. 2008
Dát tip
Del: no, mezi námi, ony takové trefné pojmy jako píčovina či slinty někdy nadělají méně škody než nezasvěcené vrtání se do cizí věci, o které nemáma šajna. Působí to stejně směšně jako když mi někdo v hospodě vysvětluje jak je to s tou válkou v Afghánistánu.

r13

jsem další kdo si myslí, že to sem nepatří. mám také spoustu problémů a nedávám je sem, pokud někoho o něco prosím, je lepší to poslat adresně mailem přímo konkrétním lidem, které znám. v minulosti jsem oslovila písmáctvo v kauze big blogera, kde jsem sháněla podporu pro psaní - vítěznou odměnu - notebook - jsem chtěla věnovat ženě na vozíčku, která v soutěži vypadla přede mnou. výsledek byl ten, že mi tam spíš někteří nepřející písmáci začali škodit, na což reagovali ti, co mi pomáhali, výsledený maglajz byl k ničemu. a vůbec, i na hudební upoutávky už jsem založila KALENDÁŘ AKCÍ, tak nevím, proč by tady mělo být shánění nebytových prostor v Brně.. chápu že inzerované pronájmy jsou asi drahé, jako všude, ale pořád si nemyslím, že zrovna písmáckou obec tvoří lidi, kteří mají přehršel nemovitstí k pronájmu. bylo by to smysluplné, kdyby tento server sdružoval majitele nemovitostí nebo lidi s nimi spřízněné. a tak to bohužel není. nejden můj známý odsud přebývá ve squatu neb je chudy student.

Chápu. Mluvil jsem o sobě, pročež tys trefně reagoval poznámkou o někom úplně jiném. Vyčůrané, jen co je pravda. Seš koumák.

Delahaye
12. 09. 2008
Dát tip
omyl v přihlášení, sorry a opět neudržíš myšlenku - vysvětloval jsem, proč to zmiňuji 11.09.2008 09:03:06 Pišta_Hufnágl kritik Taky bych uvítal nějakou pomoc v podnikání. Že by si sem dal inzerátek, Dero? Zviřátka jsou přeci mezi literáty v oblibě... pokud bych toto nečetl, mlčel bych co temný hrob nicméně - asi bych to uzavřel, nasměrujmež naši energii pozitivnějším směrem :-)

Pak ovšem nechápu, proč nás se svými "praktickými zkušenostmi" seznamuješ, když se tu nikoho netýkají a patrně též nikoho nezajímají, milý alternicku...

Cale
12. 09. 2008
Dát tip
No, Pišto, alespoň se dokážu natolik kontrolovat, že v každém příspěvku ze sebe nebleju invektivy typu : vůl, píčovina, tele, slinty ... Ztrácíš úroveň, chlapče ... Nebo nesneseš, že má prostě někdo (probůh !) jiný názor než Ty ? Můj pohled se odvíjí od praktické zkušenosti "z terénu" . A už jsem předeslal, že absolutně není mířen konkrétně na Tebe. Tak se nechovej jako hysterka, co jí někdo pohaněl účes a zkus zachovat aspoň minimální úroveň komunikace s absencí osobních výpadů. Pokud toho nejsi schopen, tak prosím snad ani nereaguj. Děkuji.

Del: Tak ti nevím. Ve svém věku máš na radikální úbytek mozkové hmoty ještě čas - odkud se tedy tyhle tvé slinty berou? Když tě okrade prodavač, budeš tvrdit, že všichni prodavači kradou? Když ti v hospodě přinesou kafe místo objednaného piva, budeš tvrdit, že všichni hospodští si pletou kafe a pivo? Jsi zdravý? Probůh, opravdu ze sebe nedělej větší tele, než jsi...

Delahaye
12. 09. 2008
Dát tip
Pišta : jasně, máš opět recht, představ si, že já dokonce nechápu ani takovou věc, že vetoš si naúčtuje při kastraci psa 1340,- za použitou vatu. Asi luxusní balení nebo co, viď ? A pejsek je pak kastrovanej lépe a radostněji. Ale chápu Tě, já bych taky kopal a prskal, kdyby se mi někdo otíral o profesi :-) Takže už mlčím a zvířátka si raději odepřu. Nejsem totiž bohat. :-)

pupin
12. 09. 2008
Dát tip
O.K.- toto posled

deckart
11. 09. 2008
Dát tip
Pupin : Tak mě prosím příště bez avi :-)

pupin
11. 09. 2008
Dát tip
prostě se to už stalo - a tim,ajk vo tom tady študýrujete tomu jedině reklamu prokazujete...takže... omluva za avíza všem - nedokázala sem bádat, komu jo a kome ne...

bezezbytku souhlasím s pištou

deckart
11. 09. 2008
Dát tip
Miroslawek : Mě jsi taky omylem poslal avízo

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
pišto a víš že to byla asi velmi populární kategorie? dobrej nápad...

Duchové
11. 09. 2008
Dát tip
ohánět se tu farizejstvím? No?

Makrel: Ona ale není řeč o tom, co se sluší ve světě byznysu (tam je neuvěřitelnej bordel), ale co se sluší tady. V kostce - pro tebe, potažmo tvou dceru, je to celé nepochybně událost rozměrů obrovských, leč ostatním uživatelům to, i když to na tebe může působit trudně, může být šumák. Nehledě na to, že tíživých situací máme každý mraky. Kdyby z nich každý udělal zdejší událost, kam by to asi došlo. Čili coby diskuse by to bylo mnohem vhodnější. Mno, alespoň to bude sloužit administrátorovi jako důvod k zamyšlení, jestli by se nevyplatila nějaká nová sekce, "bazar" dejmetomu - prostě místo, kde by bylo lze oslovit s prakticky čímkoli ostatní uživatele...

Miroslawek
11. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: a k čemu?

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl: tak teď jsem z toho volajaká zmetěná, jak to myslíš, že míchám jabka z hruškama? Pro mne je to naprosto jasné. Nedocenila jsem a málo přemýšlela, není a nebylo to nic než prosba. Nepohybuji se v podnikatelských kruzích a tedy asi fakt nevím, co se sluší a patří. Jak už jsem předeslala,netušila jsem, jakou diskuzí bude moje volání o pomoc, následně opředeno. Nemyslím si, že jsi ty a chytrá hnusný nelida, já zkušenosti z podnikáním nemám a nikdy jsem neměla. Tudíž nevím, co se ve světě byznisu sluší a nesluší, v tom je celý problém.

tak farizejský, ano? co tě k tomu vedlo, slawomíre?

Hodnej.

Miroslawek
11. 09. 2008
Dát tip
PH: promiň, omylem jsem ti poslal avízo, už se to nestane.

Kterých uživatelů a z jakého důvodu? Nebuď tajnůstkář.

Miroslawek
11. 09. 2008
Dát tip
Literární událost to určitě není, na druhou stranu bych řekl, že nějaká reklama krámku na sýry je v případě tohoto příspěvku až na posledním místě. Tohle je žádost o pomoc v tíživé situaci, navíc pouze zprostředkováním informace o možných náhradních prostorech. Markel nikdo nepřesvědčuje, aby tam chodil nakupovat, nežádá od druhých peníze ani jinou materiální podporu... a nezatajuje vstupné ;o) Možná to není správná kategorie, dotaz mohl být formulován lépe, ale souhlasím (kupodivu ;) s Derem. Nemám rád různé pseudoudálosti, pseudoúvahy, atd., kterými mnozí nešťastníci zamořují hlavní stranu, a aktivně proti takovým vystupuji, ovšem zde mi přístup některých přispěvatelů přijde docela farizejský.

A Markel: Nemíchej jablka s hruškama. To, kdo je komu a kdy ochoten pomoci se rozhodně neodvíjí od názoru na adekvátnost tohohle diskutovaného článečku... Trochu to pak vypadá jako "nemám argumenty, tak řeknu, že kdo má výhrady, je hnusný nelida - a oni se zastydí a dají pokoj". Nezastydí. Nemají za co. Názor, že podnikatelské peripetie se takhle neřeší, není důvod zalézat pod kameny.

Diana
11. 09. 2008
Dát tip
Já to nechápu. Což není člověk víc než popsaný papír? Ani celá encyklopedie nevyváží jedinou slzu. Znáte něco důležitějšího, než tomu druhému ulehčit trápení? Dero má pravdu.

Del: Tvůj "vhled" do toho, jaké jsou u veterinární medicíny náklady je, velmi mírně řečeno, naprostá píčovina. Nedělej se sebe zbytečně vola. A k tématu - jo, kategorie Diskuse by byla vhodnější.

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
Markel nedělej si tady z toho hlavu....když člověk prostě něco chce, tak musí nasadit všecky páky... to co kdo na to tady je celkem fuk ne? :)

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: ano, o chladném kalkulu nepadlo ani slovo, asi špatně čtu mezi řádky, jo, tím to bude a možná asi i tím, že hodně čtu :-)) a možná nevhodnou literatůru, pěkný večer :-)) a... nic ve zlým

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Pomerančová: jsem ráda, že to nevidíš jako reklamu, to pravdu tak nebylo myšleno, děkuji za radu s literrou, ale už to nikam dávat nebudu a ani v budoucnosti nic podobného nespáchám :-)) ani tady, ani kdekoliv jinde, díky, pěkný podvečer

Markel: O chladném kalkulu nepadlo ani slovo, to sis na sebe vztáhla sama. proč si pořád myslíš, že mám nějaké trauma z dětství? :)

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Delahaye: dík, žes tu byl a pochopil. Vůbec jsem to sem nedala proto, že bych doufala, že na Pekařskou si někdo půjde koupit sejra, je to tam jak v zákopech z první světový války, jen jsem chtěla nějaký to avízo na nebyt. prostor vhodný pro přemístění obchůdku,měj se pěkně

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
LaMouette: dík, že mne nevidíš jako zakuklenou kšeftařku, jsem z toho docela vydivočená, jak jsem stará, tak jsem hloupá, no co, už se stalo :-))

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
pupin: Dííííííky, už jsem s ní v kontaktu, pěkný den

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Diana: děkuju, jsi hodná :-))

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: zajisté, snažím se, občas mi to nejde tak, jak bych si představovala :-)), máš zajisté špatné zkušenosti s lidmi mého druhu, viď?

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: já to vnímám trochu jinak a to snad mohu, viď? :-))Rozdílné názory na věc hýbou světem a tak to má být, souhlas.Jen mne mrzí, že moji prosbu vnímáš jako chladný kšeftařský kalkul, s tím ale nic nenadělám. Asi máš špatné zkušenosti s lidma, já sice taky, ale brzy se z toho vždycky vyhrabu, když je člověk podezíravý už z principu, myslím, že škodí sám sobě, aniž by si to uvědomoval

jsi zajisté dobrá křesťanka.:)

Markel: prosimtě, nikdo tady Dera nenapadá ani se tu nesvádí žádné boje. Členové tvé quasi rodiny mají občas rozdílné názory na věc. Zaplaťpánbů.

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl a chytrá_jak_radio: poslední spravedliví, i když nejsem nadšená z toho, co se odehrává pod mou prosbou, tak mi věřte, že kdybyste vy potřebovali pomoci a já měla tu možnost, tak bych vám pomohla.

Markel
11. 09. 2008
Dát tip
Dero: díky za kladnou odezvu, přečetla jsem diskutování a pokud bys měl na to nějakým způsobem doplácet a být napadaný (jsem už na P dost dlouho tak to znám, vím, s kým mám tu čest, občas nějaký příspěvek vyvolá boje různých frakcí na P, ten nemá rád toho, ten onoho, ten má rád toho a onoho.... :-)), tak to vymaž. Já to mazat nebudu, neb jsem to sem opravdu dala spontánně a očekávala pomoc od lidí, neb písmák nevnímám jenom jako literární server, ráda sem chodím číst i diskutovat o všem možném, beru vás tady všechny jako svoji virtuální rodinu, v dobrém i zlém.Pěkný den :-))

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
Pekařská je Pekařská neustále...vede ze Husovy na Mendlák... právě je tam kalamitní stav pro všecky ty kšeftíky různého druhu..hm, na zavření

Lakrov
11. 09. 2008
Dát tip
Nevím, jak pomoci. Snad jen držet... palce, jako někteří soucítící. V Brně už skoro pětadvacet let nebydlím, ale jestli tamtudy pojedu... tak nakupovat sýry v Pekařské. Jak že se ta ulice jmenovala v první polovině 80. let? Merhautova? Mám mapu z té doby :-)

katugiro
11. 09. 2008
Dát tip
nepatří nechat jsem příznivcem pana StvNa nápad nemám neopomněl jsem něco?

Pomi: nenech se zmást! Dero: to s tím velitelem byl žert, je to známý výrok Mageriho z Balady pro banditu. Myslím, že jsem se vyjádřila snad už dost, či až moc... přičemž se chci ještě ohradit protivá jemnému nařčení z nedostatku empatie. Tím rozhodně netrpím, ani nejsem příznivcem striktních formulek pána Stvna.

Delahaye
11. 09. 2008
Dát tip
Pišto, máš sice recht, ale jen částečně. Já se zcela konkrétně vyjádřil ke Tvému vyjádření ohledně podpory v podnikání. A k tomu jsem chtěl jen podotknout, že toho nemají přeplácení pet-doctors zapotřebí :-) Na rozdíl od drobných živnostníků, kteří skutečně leckdy balancují na hranici prostého pokrytí nákladů. Jinak nic osobně proti Tobě jako Pištovi a už vůbec ne proti jako Pištovi - veterináři. :-)

Markel, ale uz :_) pardon, mam starou klavesnici protoze do sve bezen jsem si nalila caj, a zda se ze nefunguje otpimalne

Mrkel... omluvam se za preklep ve jmene

Mrkel, jeste me napadlo, jestli jsi i na literre, tamejsi sekce diskuse - flames, by to mozna v nejake strucne forme (napriklad neco ve stylu: nemate nekdo nahodou tip na nahradni prostory pro maly kramek v brne? ) unesla...

Dero
11. 09. 2008
Dát tip
chytrá: Nenavlékej mě do komandérské uniformy. Rozhodni se sama za sebe a pokud myslíš, že to sem nepatří, prostě to napiš. Bude to jeden z pěti hlasů. Když se najdou čtyři další takoví lidé, uznám, že mám na věc příliš mírný náhled a příspěvek stáhnu. Denně navštíví Písmáka cca 400 registrovaných identit, což je tak 250 různých lidí. Chci tedy, aby se proti příspěvku vyjádřila pouhá dvě procenta lidí. Ale chci, aby konkrétně bylo vidět, kdo to je. A pokud myslíš, že bych měl situaci řešit jinak ku všeobecné spokojenosti, navrhni takový postup. Poučím se.

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
jo přesně pomi

chytra, ale pokud ten text dobre chapu, nelaka zakazniky ale zada o pomoc s nalezenim nahradnich prostor. to vnimam ponekud odlisne nez reklamu na obchod

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
a co takhle to přesunout do volné diskuze, Markel? tam je přece tolik kokotin, že tohle by nemělo nikomu vadit... :) ža by rekelma na sýr pro brňáky na písmáku? hehe, na Pekařskou dneska nikdo nepáchne, dobrovolně....je to tam jak za války, bohužel teda

Dostala jsem avi, tak jestli tomu rozumím, měla bych se vyjádřit ke stažení příspěvku. Podepisuji se pod Derova slova a říkám: Nestahovat.

Dero: jistěže nejde ani tak o spojitost s literaturou či o to, jestli máme rádi víno, sýr či zviřátka. I kdyby to byl krám s knížkama, bude to vždycky oslovení potencionálních zákazníků s žádostí o nákup zboží za účelem něčího obohacení. Tedy reklama. I když z hlediska lidského tomu rozumím, z hlediska společenského je to něco, co se prostě nedělá. V zemích tržně vyspělých se takhle o kšeftech veřejně nemluví, nikdo by si to prostě z hlediska etikety nedovolil. Pokud to tu necháš, no, prosím. Vůle vaše, pane veliteli.

Dero
11. 09. 2008
Dát tip
Co se to s vámi všemi děje? Najednou jsem sarkasticky vyslovovaný "moudrý Dero" jen proto, že mám pochopení přesně pro to, co tu říká daddy: "Je to snaha mámy pomoct". Pokud jde vždy o princip, tak se můžeme rovnou vydat cestou, kterou propaguje StvN. Napsat si na všechno formulky a poučky a potom se jich striktně držet. Bylo by to krásné, protože pak bychom konečně (!!) mohli přestat přemýšlet a brát v potaz empatii, protože bychom měli pro každou situaci připravený scénář, kterého bychom se mohli držet. Markel se snaží pomoct lidem, které miluje, a asi nemá příliš lepších možností, než to zkusit v této komunitě. Pokud myslíte, že to byť jen dost málo snese srovnání s chladným kalkulem, kdy si podnikatel řekne: "No co, zkusím to všude a třeba něco vyjde.", tak se asi neshodneme. Můžu jenom zopakovat - nepatří to sem, ale z toho lidského hlediska to chápu. Pokud se objeví žádost o stažení od pěti různých lidí, stáhnu tento příspěvek z hlavní strany.

daddy
11. 09. 2008
Dát tip
nedělejte z toho vědu...je to snaha mámy pomoct...víc nic...a kdoví, třebas něco vyjde :)

Bavme se o principu. Když se někdo pustí do kšeftu, jde do toho s vědomím, že nečekané problémy nastat mohou. Že pak shání pomoc kde se dá, je sice logické, ovšem otázka zní, jestli to patří sem. Moudrý Dero mi jistě rád vysvětlí, proč bych dejmetomu já nemohl na hlavní stranu plácnout prosbu o 200 000,- na složení základního jmění s.r.o., které jsem nyní nenadále nucen založit. Del: Plácáš z cesty. Jak tohle souvisí se mnou? Nepamatuju se, že bych pro tvoji drahou sestru nějakou práci odváděl, tak buď mluv k věci, a nebo raděj neříkej nic.

Dero
11. 09. 2008
Dát tip
Ty jsi takový investigativní, Pišto. :o)

Delahaye
11. 09. 2008
Dát tip
Pišto, zrovna jsem se bavil o víkendu se ségrou - ona pěstuje koně a mj. vlastní vícero koček,dva psy s kozu. No a líčila mi poměry ve zvěrolékařské branži .. nad některými věcmi zůstával stát nejen rozum, ale i kudla v kapse ... Tož myslím, že Tvá reklama sem rozhodně nepatří :-) To radši ty sejry

O jakou probůh pomoc? O kšeft jde. Ať se na to podíváte z jakékoliv stránky.

LaMouette
11. 09. 2008
Dát tip
si myslim, ze zadost wo pomoc.. wo skutecnou pomoc.. nigdy neeticka nebude.. a pravje protoze tu nenysme enem naky pismenka.. le lidi.. f tom nevidim vubets nits spatnyho. Enem me mrzi, ze nemuzu pomoci mno.. kurnik..

*že bych

Taky bych uvítal nějakou pomoc v podnikání. Že by si sem dal inzerátek, Dero? Zviřátka jsou přeci mezi literáty v oblibě...

Dero
11. 09. 2008
Dát tip
Neřešme, jestli to sem patří nebo ne. Logicky vzato určitě ne. Ale tohle je i komunitní server, pohybuje se tu hodně angažovaných lidí a mám pocit, že mezi literáty se kvalitní sýr a víno těší nemalé oblibě. Šance, že by se tu našel někdo, kdo by mohl pomoci, je poměrně velká. Zkusím to nechat na úvodní stránce a uvidíme, co se stane. Sám za sebe držím palce. Sic jsem z Brna, ale pomoci nedovedu.

jistě

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: tos mne docela rozhodila. Napsala jsi, není to nic osobního, ale zároveň říkáš, že jsem já, jako osoba provedla něco neetického, co ty by sis nikdy nedovolila. A to je pro mne velice osobní. Asi každý máme jiné mantinely. Necítím se vinna. Víš, já to vidím tak. Kdybych si to uvědomovala, že dělám něco neetického, tak bych to neudělala. Co všechno by se dalo nacpat pod pojem etika. Bylo by to na dlouhou diskuzi.

Ono by se dalo polemizovat o tom jak dalece to souvisí se zaměřením tohoto serveru. Ostatně, stojí to ve zdejších pravidlech. Není to nic osobního, Markel, ale považuju to za neetické. Upřímně, já bych si nic takového publikovat nedovolila...

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
pupin:díky, že jsi projevila zájem, jen teď nevím, zda tohle nemám stáhnout, prý je to reklama, co sem na P. nepatří, to jsem si vůbec neuvědomila, že to tak někdod bude vnímat.

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
daddy: díky za zájem, hledají a hledají(realitky, slepá okna zavřených krámků a zjišťování jejich majitelů..., nic jiného už vlastně ani nedělají, ale jak nejsou z Brna a neznají tam lidi ani poměry, tak se nedaří.Měj se pěkně

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
Diana: díky moc a moc

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: vidíš, jak jsem hloupá, vůbec jsem to tvoje:tohle by měl někdo zatrhnout, ne? nepochopila. Já to vůbec nebrala jako reklamu jakéhokoliv druhu, to mne tedy ani ve snu nenapadlo. No,kdybch byla fikaná, tak bych o tom krámku napsala v tom smyslu, že jsem tam byla, že je to tam fajn a chtěla bych tímto pomoci k zachování zajímavédho krámku v Brně. Ale to není můj styl, co na srdci, to na jazyku. Ale dávám ti víceméně za pravdu, to zase ano. Stahovat to ale nebudu, to by musel zde každý, kdo zve na jakoukoliv zpoplatněnou akci, jejíž kvalita je vždy nejistá, měj se pěkně a nezlob se. P.S. Krámek kvalitní je co do osazenstva i zboží.

daddy
10. 09. 2008
Dát tip
Pekařská je mrtvá, musí hledat jinde...to je jasný

pupin
10. 09. 2008
Dát tip
Ahoj, v Brně mam kamošku - pobévá tu - daddy,dám jí avízo.víc hudělat neumim. (A asi sou ti Brňané - dneska sem to čtly v jedné hučebnici,myslim...zdravim z pracovního procesu - uf...)

Diana
10. 09. 2008
Dát tip
Jsem z Brna. Sice v této chvíli, co to čtu, o ničem nevím, ale "dám to do hlasu". Povím o tom hodně lidem a ti zase dalším...Uvidíme.

nic ve zlém, ale obávám se, že reklama jakéhokoliv druhu na Písmák nepatří

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
chytrá_jak_radio: díky za zájem, jo to by měl :-((

tak tohle by měl někdo zatrhnout, ne?

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
vesuvanka: Díky, Jani, snad něco vyjde, děcka v Brně nikoho neznají, tak se snažím i já, člověk nikdy neví, měj se pěkně :-)))

vesuvanka
10. 09. 2008
Dát tip
Marti, to je mi líto, držím palce... :-)

vesuvanka
10. 09. 2008
Dát tip
Marti, to je mi líto, držím palce... :-)

Markel
10. 09. 2008
Dát tip
deckart a Jarmila_Moosová: díky lidičkové, zkusím to, jsem ráda za vaši empatii

já pěsti!!!!!!!!!! :)))

deckart
10. 09. 2008
Dát tip
Budu držet palce :-) Možná zkuste kontaktovat Chabala... ten je samý nápad :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru