Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo si přát?
23. 09. 2008
16
24
3608
Autor
avox
Za nocí se leká
kroků před vrátky
a stejně čeká...
touhu v srdci nosí
vzbudit se z pohádky
- probuď mne - prosí
Nechat si to tiché snění
tak dlouho už spala
dál snít o tom políbení
či se vzbudit stará?
24 názorů
Princ by mel starosti s trváním rodu,
rodit mu nebude po prechodu.
A ta tvoje teorie je chytrá. :-)
Víš, já si vždycky představovala, když Šípková Růženka usnula, zastavil se v zámku čas. Ale jinde plynul dál, narodil se princ, vyrostl, dospěl, vydal se do světa a našel spící princeznu. Až ji políbí, čas se zase rozběhne a protože se musí srovnat s reálným časem, princezna rázem zestárne... to bude pro prince šok! :-))
Já mel ve Velvarech tetu Ruzu,
tak jak to vetsina lidí delá,
i ona snila, spala, bdela,
tezko vsak detaily ríci muzu.
ale to je hluboké nedorozumění... tedy, ne že bych nesnila, ale to mne tady inspirovala jedna dobrá duše, ani o tom možná neví... :-))
:-))) - T
i já sním o princi s bílou čapkou
snad obejme mne, dřív než budu babkou
... a občas si večer člověk říká - snad by bylo lepší už se ani nevzbudit... ale to už je zas o něčem jiném :-)
Nejlepší je vzbudit se zlého snu do pohádky... (a taky se to stává :-) )
Snad byl jsem princ co mezi řádky
vstoupit chtěl kdys do pohádky
mečem slov já křoví zvlád
a polibek?
Již nejsem dost mlád ..
***
hana kupčíková
24. 09. 2008
Nebylo by špatné princem být a budit Růženky. Takhle jsem starý oklobák a uspávám čtenáře...
Marcela.K.
24. 09. 2008
že pro jednu holku?
víš dobře, že nedočkáš se vděku
ani kdybys opakoval
univerzitu třetího věku :-)))
já bych se nechtěla asi probudit vůbec. Snění je nejlepší věc, kterou znám. Realita - ta je horší.
*T
Taková pohádečka.Neroušek dí,že lepší se prubudit a být starý a moudrý než být mladý a snít o políbení.
...jo musím na gymplu opakovat poslední ročník....ale je to úmysně....líbí se mi tu jedna holka...
tak ty stále ještě miluješ študování, místo abys študoval milování? tak jo, běžím s tím tipem :-))
...už jsem to opravil...Ď...pan učitel nás už volal do hodiny...tak jsem to nestíhal napsat...