Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČasopis Kafe 1/09
Výběr: Augustin_Šípek, Zbora, Markéta, a2a2a, Print
04. 06. 2009
30
83
8360
Autor
Jinovata
Vážení čtenáři,
bez delších úvodů Vás chci srdečně pozvat k přečtení prvního čísla časopisu
Základnou tohoto časopisu bude interaktivní web na adrese ekafe.eu, který ale zatím ještě není zcela připraven ke spuštění. První číslo časopisu je ale již nějaký pátek hotové, a tak jsme se rozhodli zveřejnit je již teď, byť pouze na provizorní stránce. Plná verze našich internetových stránek by měla být spuštěna začátkem příštího týdne a já vás tam za celý náš tvůrčí tým srdečně zvu.
A kdože je náš tvůrčí tým, komu je možno děkovat?
Vedoucí celého projektu: Lukáš Pozorovatel Hrdý
Webdesign: EiFeL studio
Šéfredaktor a editor časopisu: Tomáš Jinovata Gabriel
Šéfredaktor webu: Arthur_Chyba
Organizátor akcí: Bílá_Místa_V_Akvarelu
Redaktoři: Winter, Zdeněk Lyryk Horner, Markéta, Sydian,
Markéta, Sydian, pozorovatel, tragicus, Vaud, Raja, Jinovata
Grafika, zlom časopisu, ilustrace: Jožka Gabriel
Ilustrace: Emil Sláma, sampo1
Titulka a dalsi art: Nikkarin
Korektura: malinka_hvezdinka, Zámotek
Administrátor webu: M.V.Jung
Marketing: pyšná princezna
Spřátelené weby: Esprit, Písmák
83 názorů
pozorovatel
18. 06. 2009pozorovatel
18. 06. 2009
tedy chyby opravuji
na plakátech, letácích a jiných prkotinách o našich akcích
"opravářka" zní dobře
oficální název mé fce je redaktorka mediální propagace
nemá to s tím nic společného
neoficiálně taková - holka pro všechno
pozorovatel
17. 06. 2009pozorovatel
17. 06. 2009
Tangens: V příštím čísle otiskneme krátkou opravu s omluvou. Je to konkrétně moje chyba.
Tak jsem ho zdárně vytiskla a přečetla, co se mi líbilo byly fascinující obrázky domů a vůbec rozvinutí toho příběhu. Taky sekce poezie velmi. Informace o nových počinech písmáků - ty velmi vítám.
V závěru velmi vtipné článečky.
Trochu nudné se mi zdály rozhovory a zamyšlení, ale to je čistě můj subjektivní dojem...prostě mě to bavilo méně.
Celkově, velmi zajímavé a chválehodné....klobouk dolů všem, kteří za tím stojí...
P. S. Našla jsem pár pravopisných chyb....tak kdyby jste někdy chtěli pomoci s korekturou...ono tam v Praze vám to "y" vždy y všude připadá tvrdý:-)
pozorovatel
12. 06. 2009
Nevím, jak to bude v budoucnosti, ale v exploreru zatím web moc nefunguje. Doporučujeme používat Firefox. No a jinak pokud vím, tak oficiálně ještě web nebyl spuštěn, ale v nejbližších dnech by měl být.
Můžu vědět, jak to vypadá s elektronickou verzí? Mně se nenačítá zatím. Vždy mi to nahlásí chybu, že explorer nemůže zobrazit, bla bla bla..
James.Juyce
11. 06. 2009
james: žert to není. Daliho plánuju v nějaké podobě publikovat v dalším čísle, jak se ostatně píše přímo v časopise. Pokud se ti jeho sbíírka bude zdát špatná, uvítáme kritický dopis do redakce, případně polemický článek.
James.Juyce
11. 06. 2009hafantrysk
10. 06. 2009Trapný autor
09. 06. 2009
Došlo asi dvacet sbírek, nerozlišuju odkud, jestli z písmáka, nebo zvenku. Prostě došly. Karel byl v jednu chvíli vybrán, abychom měli čas jeho sbírku zpracovat a udělat všechny potřebné články. Ve frontě už jsou další adepti, ale pořád je možné je trumfnout lepším textem.
pozorovatel
09. 06. 2009Trapný autor
09. 06. 2009
Trapný autor: Díky za reakci. Kdybys Karla Radu nepřeskočil, všiml by sis, že právě on je oním "zaslaným autorem" kterého jsme vybrali, odpublikovali ho, udělali s ním rozhovor a kritiku. Rubrika "ze zaslaných sbírek" je jen pro ty, co se nedostali na místo, kde je karel rada, ale pár slov si zaslouží (k publikaci nejsou jejich díla dost dobrá - až na daliho stana)
Trapný autor
09. 06. 2009Armin Tamzarrian
09. 06. 2009
Novinky jsou moc fajn, informují mě o tom, co na písmáku občas nestíhám zastihnout. Exkluzivní rozhovor byl ňamkovitý, jen tak dál. Jinak poezii každopádně zvětšit. Próza OK, standard. Nicméně výšplechty na konci časopisu pro neznalé písmáckých guru může leckomu zamotat hlavu. Potěšili mě infa o alternativní muzice po stranách čsp-su, nejvíce mě však těší grafická úprava a přikládané ilustrace/fotografie.
Když bude Kafe vypadat následujících několik čísel podobně jako to první (jak graficky tak stylisticky), budu jen spokojen. Jó, nasadit si prvním číslem sám sobě vysokou laťku, to nedělá dobrotu :-)
Milí čtenáři,
promiňte mi mou smělost, ale připravit takový časopis dá hodně přemýšlení o rubrikách a jejich náplních a spoustě dalších věcí. Alespoň pokud mluvím za sebe, tak jsem plný očekávání, CO časopis udělá s čtenáři, jak přijmou kterou rubriku. Zkrátka potřebujeme nějakou zpětnou vazbu. Vašeho obecného ocenění si velice vážíme a máme z něj radost, chtěl bych Vás ale poprosit, povězte pár slov ke konkrétním rubrikám. Které se vám nejvíc líbí, které naopak ani moc nečtete. Přiměl Vás časopis k přeštění všeho, nebo vás lákaly jen některé jednotlivosti? Čím podrobněji mi sdělíte své dojmy, tím lepší představu, co dál s časopisem, budu mít. Předem vám děkuji.
Gratuluju! "Koutkem oka" jsem si všimla, že se něco chystá, ale stejně jste mě překvapili. Rozsahem, pestrostí i kvalitou.
Ich auch gratuliere!
Je hezký si s něčím takhle vyhrát a mít za to prd - zvlášť v dnešní době se to může brát jako dost chvályhodnej počin.
a2a2a: Nenapadlo mne, že by ti mohla vadit i zmínka v rámci novinek, nemohl jsem si pomoct, ale to, co se kolem tvé sbírky roztočilo prostě stojí za pozornost. Tvé odmítnutí jsem bral jako odmítnutí mít sbírku u nás publikovanou, o což jsem stál. Jako šéfredaktor se ti omlouvám.
Neskutečně mnoho odvedené práce, graficky přesvědčivé, spousta vkusných ilustrací, k tomu všemu je co číst, za sebe mne zamrzelo, že je tam odkaz na mou sbírku, ačkoliv je známo, že jsem si to nepřál, snad by se mohl někdo zeptat, ale to je opravdu nic oproti krásné práci jako celku. Přiznám se, že jsem to nečekal, za to se omlouvám a o to více blahopřeji.
Armin Tamzarrian
05. 06. 2009Armin Tamzarrian
05. 06. 2009Armin Tamzarrian
05. 06. 2009Armin Tamzarrian
05. 06. 2009Armin Tamzarrian
05. 06. 2009
Je bůhví kde, spolu s mým pc (dejmupanbůhlehkouzem) a tak bude pouze v redakci někde, Ty pokud si ho udělala:)
...z toho logicky plyne, že ty Arméne, si jeho božské odpovědi niky nepřečteš...:P
Armin Tamzarrian
05. 06. 2009
>>>musím přiznat, armine, že v tomto bodě bulvár zklamal...
>Jak to? Dyť s Francoisem sem dělala gradiózní rozhovor:P
pozorovatel
05. 06. 2009
!
myslím, že se vám to povedlo ... že by obrození kultury na Písmákovi? doufám v to
v sobotu to přijdu zkontrolovat :-)
Armin Tamzarrian
05. 06. 2009pozorovatel
05. 06. 2009Armin Tamzarrian
05. 06. 2009pozorovatel
05. 06. 2009
Výborné! Doplnění textů vkusnými fotkami/ilustracemi, zajímavá témata... Jen ať to vydrží!
pěkné....dá se někde opatřit v tištěné podobě?
Moc hezké ilustrace u prózy a vlastně všude, oslovily mě a to jsem to přejela jen letmo. Zbytek prohlídnu a počtu doma.
Překvapila mě jak forma, tak obsažnost.
Má tam kratičky kritický rozbor jedné zásadní otázky. Ostrost, s níž jde až na jádro věci, se však může srovnat s Marxem.
Na první shlédnutí - skvělá grafika.
Co se týče obsahu, potěšilo, že jsou tam i věci, které člověk na písmáči nenajde.
Dobrá práce.
Tak ať to vydrží :)
velká gratulace, jste fakt dobří! :)
(mimochodem - jak zvládl být sydian redaktorem hned dvakrát? :-)))
pozorovatel
04. 06. 2009
A ja myslel, ze se bude zitra az predstavovat "live" v Komedii.
Ale vyborne, jelikoz tam nebudu, jsem rad.