Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setest IQ
10. 06. 2009
16
73
6662
Autor
aleš-novák
Na obrázku je auto nejmenované firmy, vpravo dole je jeho celková délka 2,985m.
přitom stupnice pod a za autem začíná na 1m a končí na 3m, tedy rozdíl je jen 2 metry...
Nehledejte v tom záhadu, jen mě ta reklama zaujala...
73 názorů
Tady je, zdá se, možné úplně všechno! Kdo by věřil, že celý ten kabaret spustí jedna blbá reklama??? Jsem mrtvá smíchy, máte mne na svědomí!
Vaud - díííky - už jsem umístila mezi oblíbené, to je taky na namoženou bránici! :o)))
aleš-novák
12. 06. 2009
v tom pripade bych chtel velectenemu foru doporucit nevsedni dilo z pera jednoho ze zdejsich mistru, ktere mozna uniklo vasi pozornosti
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=293773
aleš-novák
12. 06. 2009Květoň Zahájský
12. 06. 2009jejdavilda
12. 06. 2009
No tak nevím, Jejdo - mi ta kritika připadá tak ironická, že kam se na to hrabou ty místní příspěvky :o))))
jejdavilda
12. 06. 2009
...reklama prostě zní..."není kratší, jako všechny ostatní, o milimetry...ale je kratší o celý metr"...
guy - cháááá, asi se dám na malování, kurňa, udělám vilný vočko na Knížáka a grejcárky se posypou... :o))))
all: jste to nepochopili! to Ringo namaloval Ostrov Dr. Moreaua :o)))) je to varování světu před možnými mutacemi zvířat a genitálií (nebo teda pánové - někdo z vás už viděl takovouhle onú???) :o))))
Aleši: já si tímhle prznit obývák nebudu, pověsím si radši na zeď řvoucího jelena (beztak začal řvát až potom, co tohle spatřil)
Květoň: nápad s umístěním na prezidentskou vlajku s drnem vůkol mi urval bránici - jsi zvíře horší, než ty na obrázku!!!! :o))))))
Květoň Zahájský
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009
je takova intezivne barevna - ja bych rekl, ze je to je znamka nove vlny
Ceske narodni opruzeni
Květoň Zahájský
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009
ja bych se nedivil, kdy se to dostalo i na vlajku - dosud je tam modry klin - tak to vyjde na stejno a nikdo si nas nebude plest s Filipinama!
aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009
musis cist zpravy a sledovat deni v politice Alesi
pak treba taky neco nakreslis (a mistr je blizko u zdroje!)
aleš-novák
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009
Vikivko - kdyz Narodni galerie nemohla byt evropska spicka, tak je zatim jen evropska picka
:-)
(a to jsme se odpichli ode dna, protoze jsme predtim byli prdel)
aleš-novák
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009
nektera zvirata jsem spolehlive neidentifikoval - treba nad kozou je prase s roha, pak to zvire s kly nad bilym jelenem a pak srnec krizeny s tapirem - same unikaty!
omlouvám se, že jsem v komentáři vynechal kouzelné slůvko, používané všemi novináři a sice: údajně
:-)
aleš-novák
11. 06. 2009
a uz bych si dovedl predstavit, ze to bude hezky triptych, co vsechno mohou zviratka pozorovat
urcite to Narodni galerie koupi cely, aby mela sbirku :-)
Květoň Zahájský
11. 06. 2009
Guy - me to tak moc zase neprijde. Kdyz ji vidim, tak pak platim jak mourovatej! Jen vetsinou pi*a se zviratkama byva levnejsi :-)
aleš-novák
11. 06. 2009
Toscano, já už se dávno nepodivuju, že za některý nebetyčný hovadiny vůbec reklamní agentura mohla shrábnout provizi a že se našel tak nablblý zadavatel, že tu nabídnutou kravinu přijal, zaplatil a následně použil, protože jim je to jedno, když to stejně všechno zaplatí spotřebitel - teda my .. :-(
Ale přesto mě sem tam ještě nějaká věc trochu zarazí, například když Knížák vystaví v Národní galerii obraz jeho kámoše Franty Ringo Čecha - a předtím mu za něj zaplatí 750.000,- Kč .. :-(
Kvetoň taky musis vsechno prozradit!.-))..mne jeden japonec ustrihl 10 cm z jeho metru, a je to prakticke.-)) /*
aleš-novák
11. 06. 2009Květoň Zahájský
11. 06. 2009
PS: U některých reklam je s podivem fakt, že za takovou hovadinu vůbec reklamní agentura mohla shrábnout provizi. Že se našel tak nablblý zadavatel, že tu nabídnutou kravinu přijal, zaplatil a následně použil... :o)))) (jo a *t taky)
Názorná ukázka, že v reklamě je možné úplně všechno, a to nejen u aut, ale komplet u všeho. Mě fascinuje pro změnu fakt, že každá další inovace pracích prášků zaručuje ještě bělejší bělost, ačkoli už u toho předcházejícího byla tak nepopsatelně bílá, až oči i rozum přecházely. Napadlo mě u toho, že buď před tím lhali jak o ceny, a nebo při příští inovaci téhož zmizí při praní nejen špína (dokonce i ta zažraná), ale i prádlo samo... :o))))
no ale už jen to, že by tohle autí mělo bezmála tři metry na dýlku se mi zdá krajně nepravděpodobné...:) Hledala jsem zatím nějaký hlubší význam od tvůrce reklamy, ale zřejmě se jen trochu sek:)))