Nejsem rád, když se mi líbí něco, co se lidem líbí, ale na solidní tip to zas je:)
ale jinak nejsi jediný, komu jde všechno do hajzlu.. je nás víc:)
PS: jen takový detail: nějak mi nesedí: "do dvora kde si z toho kočka dělá omáčku/z mojí duše/atd..."
sázím na rozbití sošky touto básní... jo a tohle je báseň a ne zárodek povídky,,,v tomhle povídku nevidím...
přečetl jsem si básničku a povídám si "opět parádní, má to grády, tohle můžu"
přečetl jsem si kritiky a povídám si "o čem vlastně byla?"
*
tak teď jsme si tu kritiku odpálili snad zároveň :) i já se cejtím bej romantikem, naturalistickej je jenom ten jazyk.. díky
to chci_slyšet_tvoje_ticho: jo, vždycky potěší, když zjistíme, že je někdo ve stejných sračkách jako my
sid: básníci nedělaj nic jinýho
kaospilot: ..a rýmům :) čau
guy, posledny, raja: na tom se shodnem.. zbytek je mlácení slámy, ale bylo to nutný, dík za vizit..
Noro: to bylo taky nutný, dík
souhlasím s rajou, to místo je hodně dobrý
*
nefnukej
a nebrec
a nenarikej
máš dost práce Márve. Takhle vypadá tvrďák!:)
tak a teď si můžu jít hajnout a ošoustat meloun..
to bude tvrdý :) dík za upřímnost atd..
p.s. pokud tě moje sračky zocelujou, je to krása, lepší než kdybys plesal nad stylotvorem.. brou
nejsem dejv,jsem blbounek :)
srát na to VT, tohle je něco jako telegram sobě samýmu, antibáseň - příště buď prosím hovadštější :) Tvoje kritiky mě vyloženě bavěj..
blboune, dejve dík..
žaluzie jsou zadřený
a dřez vydává hnusný zvuky
už jste někdy viděli mrtvej byt?
strašně smutný
jako vypuštěnej bazén..
Tak jo, tohle je to silný místo. Ale stejně si počkám...;)
Tahle je dokonalá. Je jako z nebe*
Tvoje básně mě dělají šťastnější.
tou kterou byl údajně přikryt..
Ferry: jsem si toho vědoměj, je to k vzteku jak podobnej folklor žijem, vlastně jsem velkou část eliminoval, protože to fakt zavánělo, ksakru..
nemůžu psát o nečem mimo můj vesmír, smrt fabulaci! jinak děkuju moc, tvoje kritiky jsou životadárný..
Arnika: hovado forever samozřejmě :)
Máš podobný pocity s Bukowskim, akorát, že ten neměl ve tvém věku ten milión.
Jó, já ho mít, to by se to fofrovalo,ať je pak byt mrtvej a zaprášenej jak tejden chcíplej potkan na žižkovským dvorku. A po nás potopa.
Ohne sranda, tahle je SKVĚLOSKVĚLÁ ! Kdo to nevidí, má smůlu...
t*
já vím...četla jsem někde, že jsi žil v lese :-))
Když ono to je vždycky o tom "chtění"...ale někdy taky ne, ale pořád mi tam ve výsledku vychází člověk :-)
vidí mě upouštět život jako porcelánovou sošku....i za to tip....jen tak si žiju a uvědomuji si,že milion dnes žádný peníz...leč pozdě..je ze mne hovado...jaký jsem byl předtím?
diky, ze ty nase sracky s norskem ctes ty a nestezues se:)
mylenka: já nežehrám je to jen konstatace, teď jsem vlastně znovuožil, eh.. dík
díky že ty zahořklý sračky čtete :)
Norsko: nelze, jsem v baru, sosám wifinu zdarma.. faktem je že takovej imigrant song by mě pozdvih,, asi.. díky za báseň, otřásla mnou :)
Chtěla jsem vidět lázně v západních Čechách...milion?! :-)) co to je? Před výlohou v K.V. jsem manželovi řekla:,,...miláčku, bez pěti tisíc jen půl milionu..."a on řekl:,,To víš, že jo...že bych Ti ho koupil...a já na to :,,Já ho vlastně nechci." Fakt fajn pocit :-) zkus to :-))
zial, to je tvoja chyba
(sa vies, nepopslal smo avi, ani ty mne, jak mam vediet pre koho to je)
milý fuku, jsi neuvěřitelně otravný. psal jsem vindalovi. To co děláš, jsou spamy.
trosku ukecane
ale inak presla mojim tretim okom..ale len tak tak