Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdysi a dnes...
07. 09. 2009
28
47
4053
Autor
avox
Dřív silikóza děsila horníky
dnes silikony zas straší horňáky
dolňákům taky není co závidět
dřív sukničkáři nazýval je svět
však zaniká již slávy jejich záře
nutno je zváti dnes jinými jmény
když předních krásek krásné zadní tváře
těsnými džíny jsou teď zahaleny...
47 názorů
Nemecky se suknickár rekne „Schürzenjäger“, coz doslova znamená „lovec záster“.
Tak mají nadeji i zralejsí hospodyne. :-)
jsem moc ráda, moc, jen mne hanba fackuje, že netahám ze šuplete žádné nové rýmovačky
Námět opravdu zajímavý, nejen pro muže. Ještě že si nemusím vybírat, kterou polovinu radši.T*
díky za ilustraci, byla by stačila i jen jednou :-)) a co že jsi tak nemluvná?... aha, chybí pusa nebo prstíčky, které by klapkaly na klapky :-DDD
Kiwagamo´ag
08. 09. 2009Adamova Eva
08. 09. 2009
jste všichni strašně milí a já vám děkuji za tipy a přípodotky... možná bych měla odtajnit dílo s obrázkem, které mi bylo inspirací... ale autor tady ještě nebyl, tak se neodvažuji :-)
Silikony a silikóza ? kdybych si mohl vybrat, tak... no jo - blbej horňák !
jsem ta další, avox :o)))))))) A dolňáci i horňáci si tu s tebou užijí :o)))))))))))
ani se nedivím,
kdopak by pil vodu
pivínko když chladne
na tom správném schodu...
a dík i všem dalším čtoucím a tipujícím :-))
Kiwagamo´ag
07. 09. 2009
Tak kam šáhnout? Raďte znalci
Vy nevíte? Žádný div...
nutkání když svědí v palci
na basu si šáhnu piv
***
Arnika sežehlá
07. 09. 2009Ještěrčí král
07. 09. 2009
...prosím...prosím...mám hosipa...kde jsem to napsal?...paměť slábne.../spolu s tělem/...
děkuji až se uděkuji, zdravím, až do uzdravení... ještě že vás nehladím... :-))
milý Ó, jen si vzpomeň, kam jsi napsal "jednu bych bral"... myslíš, že to byla ryzí příroda? :-))
možná bůčkař- taky nepodléhá módě a pohledu si užívá si zepředu i zezadu :o)
aleš-novák
07. 09. 2009Květoň Zahájský
07. 09. 2009
díky za návštěvu, díky za komentáře i tipy... zatím nikdo nenavrhl, čím nahradit slovo "sukničkáři" :-))
aleš-novák
07. 09. 2009
avox, toto téma je zcela zásadní!
Už jen z vyprávění znám doby, kdy bylo ženám zakázáno nosit kalhoty. jen pro to by stálo zato, aby se vrátilo Rakousko-Uhersko!!
Jak otřesné jsou předsudky dnenších maminek o ohrožení ženských orgánů díky sukním!!! V Británii chodí běžně naboso a v mini holky celý rok ve sněhu i dešti!
Známkovat ve škole, odměňovat v práci i účtovat v restauraci by se mělo zásadně v nepřímé úměře k délce sukně!!!!
Na vysokých školách bych studentkám kalhoty ke zkouškám úplně zakázal!!!!!
Marný je však můj patriárchální povzdech. Skončili jsme.