Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sednešní ráno nebylo marný
Výběr: Augustin_Šípek
08. 09. 2009
40
68
2768
Autor
martinez
.
...Bob Marley zazpíval micestou do slévárnydon´t go, don´t goI´ll see you no moreta melodie si našla každý můj pórpod mou kůži jeho hlasemvetřela sedon´t go, don´t goI´ll see...jeho vlasyzpívaly reggae o bezčasía moje boky se ho chytly...zastávka a... všechno bylo v pytlidon ´t go, don´t goyou´ll see!!!sorry, Bobe – já už musím....
68 názorů
šalinová poezie :) to je vtipný samo o sobě... mám podobný zážitek asociovaný písní don´t worry, be happy.
taky se vlním v bocích, kdybych měla pěknou sukýnku, to by bylo popodívání, ale takhle, v těch vytahaných teplácích to až tak nevyzní - T :-))
no, viděla sem ho podruhý během roku asi tak... tož zatím nedozpíval :o)
nech ty nehty! to furt pokřikovala její maminka na jednu moju kamarádku... a já si ani ty nehty neokoušu s těma zubama :o)
a du dělat něco užitečnýho zas chvilku - zatím se měj - a až se budeš chtít zapojit do čtení (myslím v café Práh v Brně), řekni :o)
ale není to s tebou tak zlý - nejseš lakomej - taky si mi jeden přidělil... ale mně by stačilo "královno", su asi skromnější krapet :o)
hele, pletu si písmenka, ne chlapy - to "kníže" bylo na kolegu Wronskiho modré krve :oD
no... a navíc to nejsou jediný písmenka kerý si pletu... :o(
díky, kníže :o)
V pondělí od 04.15 do 04.35 jsem tam byl na autobusovém nádraží. Vyhlížel jsem Tě, ale Ty zas nikde!
no - já se nesnažila o veledílo - takhle to prostě dneska ráno bylo - cestou do práce si nastoupím do šaliny a on tam byl... a přesně todle si broukal - a já si to donesla až domů sebou :o)
Ale hej, dá sa, , hneď si človek spomenie, že aj bežné veci môžu byť pekné.-
Máš recht, ono to kuří játro zase od kuřího očka nebude tak daleko - vezmeme-li v úvahu celkovou velikost běžné slípky... :o)))))
Toscano - sem si na to vzpomněla při vaření večeře - dělala sem kuří játra - a jak mi tak myšlenky semtam volně a nekontrolovatelně asociujou, napadlo mě přesně tohle - že sem musela šlápnout na nějaký kuří oko... a přitom su tak jemná a opatrná při chůzi písmákem :oD
no dyk ti říkám že kvůli tipům nepíšu, to mi vysvětlovat nemusíš... jinak dík za ponaučení, už sem si málem začínala o sobě myslet bůhvíco :oD
a du udělat večeři pro malou - to je celkem prestižní záležitost :o)
jsi dobrá, ale ne v tomto. Tipy nejsou nic. Až získáš prestiž jinak, tak to beru. Tady je to o ničem, ale začátek dobrý...
no tak na mne mluv v ženským dyž su baba :oD
já nepíšu kvůli tipům takže mně je to vcelku fuk - jasně že mi to taky udělá radost že se to někomu líbí ale jelikož mám nicky tři, su v klidu eště :o)
chápu že někoho ty tipy u mne vytáčej - já už dlouho somruju tlačítko na odmítání tipů - ale néni :o)
a přece si kvůli tomu nenechám kazit hraní se slovama dyž mě to baví? hmm?
cokoliv napíšeš, tip dostane tvůj nick! Vyčerpals ses (mluvím v mužském rodu)...
Oh yeah, pěkná je! A při těch verších, po pár krocích, s Tebou se zlehka houpu v bocích :-) *D.
no mně se omlouvat nemusíš, já vydržím aj víc - ale jako nová se víc koukej kolem sebe (esi nová seš :o)
tak snad abych se ti za ty tipy omluvila? nebo jinak netuším co bych měla udělat s takovou kritikou - každopádně dík
jen doporučuju všímat si kategorií na kerý klikáš - može tě to zklamání ušetřit
Ještě jsem uvíznul botou ve veřejích:
Svět
Die Musik ist fein und fern
they sing a song of Jerome Kern
Don't you cry little Jeremy
smí se teď někdy říci "my"
A naše loď je jediná:
Zahrada, město, dědina.
Ivan Blatný
dobrá - bereš na vědomí, vedeš v patrnosti, všiml sis... snad se něco z toho hodí :o)
no snažila sem se najít spojitost ale kromě toho že se tam slívaj miminka mlíkem do němoty mě nic jinýho nenapadlo :oD
slévárna je zde metonymií... možná synekdochou? (já tu literární teorii neměla ve škole flákat) vážený čtenáři - ale s Bobem sem fakt jela... tož se to vykompenzuje :o)
díky taky A.Evě za návštěvu :o)
Adamova Eva
08. 09. 2009
to se divím teda, tomu splývání, páč mi nepřijde že bych psala až tak stejně všecko... to budeš víc než náročnej asi :o)