Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seříjnové čtení v Café Práh - Brno
18. 10. 2009
0
51
2312
Autor
martinez
.
tak jen pro připomenutí - příští sobotu 24.10. od cca 17 hod
propukne další autorské čtení v Café Práh (Vaňkovka) Brno
níž je seznam těch, na které se můžete těšit, pokud se rozhodnete přijít či přijet
samozřejmě existuje možnost, že jsem někoho opomněla -
v tom případě se hluboce kaju a omlouvám a prosím, ozvěte se
stejně tak i ti, kdo se ke čtení rozhoupají na poslední chvíli
zároveň hlásím, že pokud by někdo měl zájem vystoupit hudebně
bude mít možnost - muziku tentokrát zatím ještě žádnou nemáme
čtenáři(jt)kapitanKubinoponedělíSeverka(Tajemná ctitelka)TulipánZaPlotemzlyvkus...jo, a možná přijde aj romale...další - poslední letošní - čtení je naplánováno na sobotu 21.11..
51 názorů
ponedělí: hele paďoure, my jsme vymázli hned po tobě, páč se zavíralo.. :-D
Saetri-Ihn: hned se optám u koníků na detaily a doplním u fotek popisky ;-)
bych potřebovalo spíše kriťíku, co zlepšit °) děkuji všem a lituju, že jsem vymáznul jako paďour tak záhy. ředitelství silnic a dálnic se nás totiž rozhodlo provést venkovem východních Čech...
Saetri-Ihn
25. 10. 2009
ano, dadi - ponedělí je brélaté kudrnaté sympatické... a umí číst! :o)
Aviem, díky - du hned koukat :o)
no esi máš nějaký extra požadavky, klidně mi pošli zprávu - a nebo se domluvíme tam - my dorazíme kolem 16.30 +- :o)
nevím jak svět ale já bych se teda divila fest, dybys konečně dorazil... tož uvidíme :o)
světe div se, poprvé to vypadá že bych mohl i zabloudit...ale to už vypadalo tolikrát, jen teď to má i reálné obrysy neb diář je kupodivu volný :)
Tajemná ctitelka
19. 10. 2009
zlyvkus - zapisuju tě teda na listinu a mohl bys říct případně aj dalším mým oblíbeným slovenským (ex)písmákům? (číst bych je nenutila, jen aby dyž tak přišli - a nebo příště taky :o)
daddy - celou sobotu budeš furt intenzivně píct husu?!
strašidýlko, hurááá!
strašidlo Julie
19. 10. 2009
ta tak to vyzera ze budem v brne konecne, takze pridem...a reku by som aj daco precital :)
inkognito tu nezaznělo ani jednou!!! hlavně nikoho nejmenovat, paní Bártová!
no co ty chceš eště stíhat? já jen to učení, oběd relax a pak to čtení... chceš stihnout čtení po pochodu? :o)
tak prvně vyzvedeni, pak nezvedej, tady se jeden nadře:)
No nic, uvidíme co se dá za jednu sobotu stihnout. Ať Ti akcička výjde;)
no tak já od 9.30 do 12 učím eště navíc... musíš do Senorad beze mne - a pak, kocour by byl za toho choďáka jen slabá náhražka přestože krásnej teda je! :o)