Díky, vyposlechnu si a pak ti dám vědět:-)
Aktualizoval jsem odkazy, aby šlo poslechnout obě moje vystoupení v Peří...
ó jé, další lapen v síti. :)
Tangent - zač děkuješ Norsku?
VT, Avox, Candy - díky moc za postřehy a zpětnou vazbu a že jste poslouchali.
Osobně mě ten přednes potěšil - tady musím s VT polemizovat - mně ten Havran přišel takovej, jakýho ho jsem ho chtěl slyšet.
Osobně bych četl někerý věci jinak - ale to tady nebylo možné - ale jsem rád, že to zaznělo, jak zaznělo.
Mějte se,
Marek
Jak nebo čím "krutý k autorovi"? A co s tím má společného věk autora nebo posluchačů?. Marek přece ví, že mně se jeho básně líbí, co do myšlenek i stylu. Právě proto se mi nelíbil způsob přednesu. Jenže dneska je tolik rozhlasových stanic, že sotva mohou být obsazeny profesionály. Třeba to ti moderátoři opravdu nemysleli zle, jenom to líp neumí...
tak si to vynahraď jinak, já si kupříkladu teď na youtube pouštim Robota Emila, ten nikdy nezklame.
ale abych řekl pravdu, tak vysokej skill trapnosti jako díl s těsnohlídkem to nemělo ani přibližně, takže alespoň za to mírná gratulace.
Včera jsem poslouchala jako obvykle mé oblíbené Zelené peří - Otisky se mi moc líbily, krásné básně krásně přednesené.Ještě se k nim ale musím vrátit, sama si je přečíst nebo si znovu poslechnout Peří, protože včera na mě přišel v tu dobu polospánek...Ale gratuluju jak k Otiskům, tak k odvaze veřejně vystoupit se svou tvorbou v rozhlase...
:) právě to jedu, jeden z těch strejců recituje opravdu velmi přehrávaně, až je mi zaň drobátko trapně. verše muamarka jsem nikdy příliš nejedl, ale v této úpravě mi to připadá až groteskní, pardon.
aha, kovařík, nojo. pták ten kráká
napořád..to sedí.
tak jdeme na to, doufám že to nebude něco jako hajaja
mně se to líbilo... ale už jak psal Marek, něco by určitě podal jinak.
Marku, proč jsi to nečetl sám? :o))))))))
třeba to bylo humorné, sorry, neslyšel jsem
poslechla jsem si ten archiv a musím souhlasit s Marvinem, měla jsem pocit, že si z toho moderátoři dělají prču... když se mi něco líbí, čtu si to nahlas raději sama :-))
no to záleží přesně na tom, jak si co kdo vyloží... když si něco čtu nahlas a (s přednesem :o) ), tak mě to zaujme jinak než když si to jen přečtu
věděla jsem, že to napíšeš :o)))))))))))))))))))))
no přehraj si hned to první... Zelené peří 5.11. :o))))) pokud si to teda přeješ...
Reinko, to je nejaky radio pro pradlenky, ne?
Radio na prani??
joooo, koukám a hodnotim :o)))))))))
tak na to nereaguj :o))))))))))
Nejsem Márvin ani ta druhá množina.
pro Marvina a pro všechny, kdo si to chtějí poslechnout :o)))))
http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/?p_po=2059
já si to neposlechnu.
usáma bin ládin
Reinka - to mám radost, že se líbilo. Mě potěšilo, jak to přednášeli - jen: "Proč stále dokola" bych dal do rapu - i jak to podbarvili hudbou,
hezkej víkend,
Marek
no, kdybys měl pravdu, tak by to bylo pravděpodobnější (to co mám slíbený) :o)))))) Santa v tom komínu bude dost zhulenej... Ježíšek je prostej... No, pár ořechů a dvoumetrová šála je taky fajn dárek, ale...
já mám taky slíbený nový :o))))))) snad se ježíšek někde nezkouří a trefí... na Santu nevěřím, tam by nebylo divu :o))))))))))))
Marku, takhle to poslouchat je něco úplně jiného než když si to čtu... Bylo to moc hezké
reinka
Reinka, Bíša, Raja - díky moc :-))
Papouch, Armin, Pišta - po převratu se možná některé nicky zkrátí :-))
Marku, užiju si to s tebou :o)))
reinka
Marku, poslechnu si to...
Tony
P.S. Podpis je pro opeřence a Pištovy záchvaty...
Jo, a gratuluju Marku:)
raja
du pozdě do prčic teda!
královna ze Sáby
My ho to nakonec odnaučíme :-)
Armin
P.S. Dovedete si představit, jak budou po převratu trpět autoři typu "57188418432178751875" nebo "3.1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510"? To bych nechtěl vypisovat...
Hele, Mumarek se ze samého rozčilení zapomenul podepsat! :)
Pišta
Tak to se pak podepisovat jedinej nebudu :-))
To rád slyším, papouchu, až nás bude dost, uděláme prčistický převrat, a podepisovat se budou muset všichni.
Armin
Já se hlásím k ultraprčistům
papouch
Armin: co bych pro ně neudělal :-))
Marek
Norsko - máš recht. Ale svobodně se celkem cejtím.
papouch: naštěstí jsem nebyl postižen snětí tohoto úspěchu ;o)
Klidně se podepisuj, ale někteří z tebe mají prču.
Armin
Tys zřejmě nezviklatelný, muamarku. Vzdej se všeho, co jest nepodstatné, a nabudeš svobody
Sorry: zvyklej - zviklat nikoho nechci :-))
Já se podepisuju rád, jsem prostě tak zviklej, vím že to jméno svítí i nahoře, ale podpis je holt podpis - kdo se chce podepisovat taky, jeho věc :-))
Marek
miroslawek
miroslawek
miroslawek
olé, olé, olé
Proč se pořád podepisuješ, Muamarku ? Ty nevidíš, jak se po tobě všicbni blbě opičí ? Nemyslíš, že ti tím cosi chtějí sdělit ?
Jo, to se musíš zeptat Mumarka. Pro ostatní je to čirá záhada.
Pišta
Můžete mi říct, hoši, proč se pořád podepisujete ? Jméno mluvčího je přece uvedeno v záhlaví odpovědi či otázky. Děkuji
Já jsem v zeleném peří nebyl.
Armin
Protože o mě není zájem.
Armin
A protože nepíšu poezii.
Armin
A Ty máš peří jaké?
Marek
Je tu snad ještě někdo, kdo v zeleném peří NEBYL??
papouch
Lena - nemůže - jen do 30 let :-))
Vaud - dík, fejetony bych si rád poslech, kdyžtak v Jindřišské věži nebo někde by to určitě mělo jít.
Armin - recitátor řekne jméno hned někde v úvodu :-))
Oleandr, Vesuvanka - díky Vám oběma,
Marek
Když si zkopíruješ ten odkaz http..., co tu mám uvedenej, tam najdeš archiv se záznamy ze Zelenýho peří tejden po tejdnu,
Marek
Máš-li net, máš rádio, tangensi. Na atlas.cz máš odkaz přímo na rádio pha
tak to gratuluji a ať to dobře dopadne
Recitátor po každém dvojverší řekne jeho jméno.
Armin
jo, jinak gratuluju! to je uspech! a sam mistr Kovarik!
ty jo, kdy budou cist fejetony - aby se na me nezapomnelo :-))
Jsem zvědavej, jak se v tom rádiu podepíšeš.
Pišta
podle oblastí, márve. víš co je to rádio ?
Díky Vám všem za podporu a že jste se tu stavili,
mějte se,
Marek
moc gratuluji,Marečku
zdraví sluníčko
že je to hodnej kluk zřejmě..
To se ti zdá, drtivá většina se jen tak tváří
tady každej ví všechno a já úplný hovno..:)
já to jím vždycky po šouletu, těsně před gulášem s pěti
dnes budu předčítat svému šouletu
a pak ho sežeru..
co to je za šou? ja chci taky, béééé :)
Ááá, známá live horror show ;)
tvá sláva zas už letí do světa? blahopřeji! zkusím to stihnout :-))
blahopřeji! Jestli to jen trochu půjde, poslechnu si. Dík za upozornění :-)
já si to pak posledchnu v mp3, já ty večery nějak nikoho nestíhám :o)
gratulka!